beantwoord

NS Extra check-uit alert service - toegestuurd formulier werkt niet, wat te doen?

• 1 januari 2017
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

Vanochtend kreeg ik voor het eerst per mail een 'check-uit alert service'. Op 26 december j.l. reisde ik van Amsterdam CS (tijd van inchecken: 00:47:56) naar Leiden CS. Volgens de alert service heb ik niet uitgecheckt... vreemd want in Leiden staan alleen gesloten poortjes en wil je het station verlaten dan moet je wel uitchecken (??)
Nu krijg ik het alert, prima met daarbij een link om de ontbrekende gegevens (deels al ingevuld) in te vullen... van: Station Amsterdam CS,
naar: Leiden CS - so far so good - maar bij de vraag: incheckmoment, maak de keuze: spit, dal of weekend... wat ik ook invul daarna komt op mijn scherm: Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.
Controle: op mijn reishistorie staat de reis vermeld, ik krijg een alert met de betreffende reis... en nu zegt het scherm: Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.
Wat nu te doen? Bij voorbaat dank, m.v.G. uido
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 1 januari 2017, 17:34

Welkom op het NS Serviceforum Guido2. Spijtig om te vernemen dat het formulier niet goed werkt. Ik denk dat ik het even moet nakijken, ik durf zo niet te zeggen hoe dit kan. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht versturen met NAW-gegevens, geboortedatum en ov-chipkaartnummer.

EDIT: Ik heb TS geholpen via een privébericht en van restitutie voorzien.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Guido2. Spijtig om te vernemen dat het formulier niet goed werkt. Ik denk dat ik het even moet nakijken, ik durf zo niet te zeggen hoe dit kan. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht versturen met NAW-gegevens, geboortedatum en ov-chipkaartnummer.

EDIT: Ik heb TS geholpen via een privébericht en van restitutie voorzien.

Reageer