Sticky

NS Extra december: exclusief voordeel op 2 soorten retourtjes

Toon eerste bericht

48 reacties

Mail gevonden! Manlief had 'm handig in een mapje gezet in outlook ... makkelijk om terug te vinden .... 😀
Ah, fijn! Bedankt voor de update. 🙂
Badge +3
Ik kreeg twee codes voor een Avondretour à €9, onderwerp van de mail was "Kou, sneeuw en donkere dagen? Er zijn genoeg leuke winteruitstapjes!" en zat in Gmail bij Promotions/Reclame (dus niet bij de spam!).

Die Superdal voor €12 of zoiets ook wel voorbij zien komen geloof ik, maar dat was een andere mail blijkbaar..
Reputatie 7
Badge +2
Ik had 1 mail waar zowel de codes voor de Superdalretour als Avondretour in zaten met inderdaad als onderwerp wat Robert aangeeft.
Robert B, die kaartjes van € 12,00 stonden in dezelfde mail als die van het avondretour bij mij!
Badge +3
Ja, dacht ik ook... Zal nog even goed kijken dan (en deze reactie updaten zodra ik meer weet). Tot zover zie ik alleen dit:

De online versie (link in eerste screenshot, maar gaat naar persoonlijke pagina dus kan ik niet delen) is identiek, en toch weet ik zeker dat ik die €12 aanbieding ergens heb!

Dat lost dan wel het 'probleem' op dat anderen ook zien (die geen avondmens zijn)... 😃
Reputatie 7
Badge +4
Zo kreeg ik ze ook, maar mogelijk zijn er verschillen op basis van het abonnement.
Badge +3
Zo kreeg ik ze ook, maar mogelijk zijn er verschillen op basis van het abonnement.
Ik denk het. Dit is gekoppeld aan een Dal Voordeel waar ik het afgelopen jaar hooguit 10 (korte) ritjes op gemaakt heb.

Maar ik zou zweren dat ik dus ook die mail met codes voor Avondretour én Superdal gelezen heb. Kan die alleen nergens vinden.

De meest recente vorige mail van NS Extra was die over de nieuwe dienstregeling en de 2-1 upgrades voor 9, 15 en 16 december.
Ook mijn vrouw en ik hebben beiden deze actie ontvangen. Maar het is niet mogelijk om deze kaartjes te bestellen. Welke code je gebruikt, ze worden niet geaccepteerd. Gisteravond en vandaag (18-12-2018) lukt het niet. Zelfs niet na 20 minuten bellen met de helpdesk en nieuwe codes. Straks maar weer eens bellen, want ik wil ze vanavond gebruiken.
Reputatie 4
Balen. Had wel oren naar avonxretourtje, maar helaas is mijn vertrekstation (werk) niet hetzelfde als mijn terugreisstation (huis).
Hi! I received 2 emails because I'm holder of 2 different abonnements, but when I try to use any of the 4 codes, none of them work. What can be the problem? I understood that I could choose any starting station and any destination, is it not so? Thanks in advance for your reply
Welcome to our NS Community, Eva D :)

I'm sorry to read this. Yes, you can choose the stations. Could you please contact our customer service? We are 24/7 available for you: by telephone (030 751 51 55), on Facebook and Twitter.
Op weg naar station tegen andere auto aangebotst, te veel risico genomen door haast.
Treinreis gaat dus niet door.
Kan ik superdalretour nog teruggeven of op andere dag laten ingaan?
Welkom bij onze NS Community, Hacm!

Wat erg om te lezen dat je een botsing meegemaakt hebt. Ik hoop dat je er zelf ongeschonden uit bent gekomen. Als het ticket nog niet gedownload is, dan kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
al gedownload in mijnNS, dus?
In dat geval kunnen we helaas geen restitutie geven omdat we niet kunnen controleren of er met een ticket gereisd is als deze al gedownload is.
Reputatie 1
Is de superdalretour geldig in combinatie met het meereisretour?
Hoi Tesdro! Nee, deze acties kun je niet met andere acties combineren.
Reputatie 1
Hoi Tesdro! Nee, deze acties kun je niet met andere acties combineren.
Dat is jammer. Dan wordt het dus 'normaal' reizen.
Het systeem blijft aangeven dat er iets mis gaat bij het invoeren van de codes wanneer ik een avondretour wil bestellen, bij mijn partner gebeurt precies hetzelfde
Ik wil vanavond al reizen, hoe lossen we dit op??
Welkom bij onze NS Community, Mar74!

Wat balen dat het niet goed gaat met het verzilveren. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
In dat geval kunnen we helaas geen restitutie geven omdat we niet kunnen controleren of er met een ticket gereisd is als deze al gedownload is.
Kan verlopen eTicket 23 dec niet meer openen in App, vreemd genoeg heeft het datum 28 dec!
kan ik een kopie krijgen voor mijn verzekering?
Hallo Hacm, als je mij een privébericht kunt sturen dan kijk ik even of ik je nog een kopie kan sturen.

Ik ontvang dan graag de volgende gegevens:

- Volledige naam
- Postcode en huisnummer
- Geboortedatum
- Emailadres
- Ordernummer

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam.

Reageer