NS Extra Decembermodule

• 14 november 2017
  • 46 reacties
  • 2189 Bekeken

Reputatie 7
December staat in het teken van er gezellig op uit gaan met de trein. Daarom bieden wij vanuit NS Extra wat leuke aanbiedingen aan, om deze maand het treinreizen voordeliger en gezelliger te maken.

Wat houdt de actie in?
  • Alle deelnemers van NS Extra ontvangen 1 december een e-mail met daarbij inspiratie om er een dagje op uit te gaan met de trein.
  • Niet-studenten ontvangen 2 Meereis-retours voor € 7,95 naar een #nsfavourites-bestemming én 2x een 2=1 aanbieding voor een warme drank op die 2 bestemmingen.
  • Studenten (alle deelnemers die een studentenreisproduct hebben) ontvangen een couponcode voor een gratis 1e klas upgrade om comfortabel naar hun ouders te reizen met kerst.

Extra informatie

Waarom heb ik uitgerekend deze twee bestemmingen als aanbieding gekregen?
Op basis van de woonplaats van de NS Extra deelnemers, hebben we de selectie gemaakt wie welke aanbieding krijgt.

Hoe lang zijn de Meereis-retours te koop en tot wanneer kan ik ermee reizen?
De Meereis-retours (én de 2=1 coupons voor een warme drank) zijn te verkrijgen tot en met 31 december 2017 en je kunt er ook mee reizen tot en met 31 december 2017.

Mag ik de Meereis-retours ook aan iemand anders geven?
Dat is mogelijk, de actie staat op jouw naam, maar de tickets kunnen besteld worden voor iemand anders. Let er wel op dat de gegevens van de reiziger altijd op het ticket moeten staan!

Mag ik de Meereis-retour ook gebruiken in de 1ste klasse?
Dat is ook mogelijk, met zowel een actie-upgrade kaartje als een upgrade aangeschaft via deze link.

Nog niet aangemeld voor NS Extra? Hier lees je er meer over!

46 reacties

Hartelijk dank voor de twee meereiskaarten.

Helaas staan de unieke kortingscodes, die je moet invullen bij het verzilveren, niet in de email vermeld.

https://www.ns.nl/uitgelicht/ns-extra/meereisretour-alkmaar.html?utm_medium=email&utm_source=ns&utm_campaign=nsextra-decmodule-alkmaar&TRNSC=1601924&TRNSP=1191519323302945582374977&C_CODE=C61837&Type=com

Hoe bestellen? Klik op de button ‘Bestel nu’, vul tijdens de bestelling uw gegevens in en kies voor 'In winkelwagen'. Voer in de winkelwagen de unieke kortingscode uit uw e-mail in en de prijs zal aangepast worden naar € 7,95.

Hoe kan ik toch gebruik maken van de acties?

Graag hoor ik zsm van u.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,
Lidewij
Goedemiddag, ook ik wil graag gebruik maken van de actiecode met voordelig meereizen voor 7,95 maar in mijn mail staat ook geen code vermeld.

December staat in het teken van er gezellig op uit gaan met de trein. Daarom bieden wij vanuit NS Extra wat leuke aanbiedingen aan, om deze maand het treinreizen voordeliger en gezelliger te maken.

Wat houdt de actie in?
  • Alle deelnemers van NS Extra ontvangen 1 december een e-mail met daarbij inspiratie om er een dagje op uit te gaan met de trein.
  • Niet-studenten ontvangen 2 Meereis-retours voor € 7,95 naar een #nsfavourites-bestemming én 2x een 2=1 aanbieding voor een warme drank op die 2 bestemmingen.
  • Studenten (alle deelnemers die een studentenreisproduct hebben) ontvangen een couponcode voor een gratis 1e klas upgrade om comfortabel naar hun ouders te reizen met kerst.

Extra informatie

Waarom heb ik uitgerekend deze twee bestemmingen als aanbieding gekregen?
Op basis van de woonplaats van de NS Extra deelnemers, hebben we de selectie gemaakt wie welke aanbieding krijgt.

Hoe lang zijn de Meereis-retours te koop en tot wanneer kan ik ermee reizen?
De Meereis-retours (én de 2=1 coupons voor een warme drank) zijn te verkrijgen tot en met 31 december 2017 en je kunt er ook mee reizen tot en met 31 december 2017.

Mag ik de Meereis-retours ook aan iemand anders geven?
Dat is mogelijk, de actie staat op jouw naam, maar de tickets kunnen besteld worden voor iemand anders. Let er wel op dat de gegevens van de reiziger altijd op het ticket moeten staan!

Mag ik de Meereis-retour ook gebruiken in de 1ste klasse?
Dat is ook mogelijk, met zowel een actie-upgrade kaartje als een upgrade aangeschaft via deze link.

Nog niet aangemeld voor NS Extra? Hier lees je er meer over!

Hoi Lied en Nicolle! Welkom op het NS Serviceforum :)

Jammer om te lezen dat het niet meteen goed gaat met het bestellen van de actie die jullie ontvangen hebben. Zouden jullie me een privébericht kunnen sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum en het OV-chipkaartnummer waarmee je je hebt aangemeld voor NS Extra? Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken.

UPDATE: Ik heb zojuist vernomen dat dit een fout in de mail geweest is. Excuses voor dit ongemak. Jullie zullen vandaag een nieuwe mail ontvangen met daarin alsnog de unieke codes. Het is dus niet meer nodig om mij een privébericht te sturen.
Helaas heb ik ook geen codes in de mail erbij staan.
Heb hier vandaag met de NS over gebeld, maar die konden mij niet verder helpen.
Ben je dan 45 minuten aan het bellen, en krijg je te horen dat ze niet kunnen helpen.
Erg jammer.
Hoi Lied en Nicolle! Welkom op het NS Serviceforum :)

Jammer om te lezen dat het niet meteen goed gaat met het bestellen van de actie die jullie ontvangen hebben. Zouden jullie me een privébericht kunnen sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum en het OV-chipkaartnummer waarmee je je hebt aangemeld voor NS Extra? Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken.

UPDATE: Ik heb zojuist vernomen dat dit een fout in de mail geweest is. Excuses voor dit ongemak. Jullie zullen vandaag een nieuwe mail ontvangen met daarin alsnog de unieke codes. Het is dus niet meer nodig om mij een privébericht te sturen.

Is het mogelijk om codes alvast te versturen naar de mail, wil namelijk morgen met de trein gaan.
Excuses, smurfin. Het was nog niet meteen duidelijk dat een aantal reizigers een mail zonder code hebben ontvangen. Je zal vandaag een nieuwe mail ontvangen zodat je de actie morgen kunt gebruiken. Goede reis alvast 🙂
Reputatie 5
Badge
Ik heb tot op heden überhaupt geen mail ontvangen. Ik heb uiteraard het adres gecheckt waarmee ik bij NS Extra ingeschreven sta. Ik heb zelfs de reclame/spam box gedubbelcheckt.

EDIT: Ik heb van twee andere personen ook gehoord dat ze tot op heden niks ontvangen hebben.
Ik heb tot op heden überhaupt geen mail ontvangen. Ik heb uiteraard het adres gecheckt waarmee ik bij NS Extra ingeschreven sta. Ik heb zelfs de reclame/spam box gedubbelcheckt.

EDIT: Ik heb van twee andere personen ook gehoord dat ze tot op heden niks ontvangen hebben.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb wel bijvoorbeeld een mail gehad om mn mening over NS extra te geven.
Dan zijn er nu minstens drie personen die de mail niet hebben ontvangen.
Heb nog gecontroleerd en ben aangemeld voor NS Extra en de mail is ook niet in de spam terecht gekomen.
Inmiddels ook via de chat geprobeerd. Drie keer is scheepsrecht.... bellen, via forum en chatten en codes ontvangen.
Reputatie 7
Ik heb helaas ook geen mail ontvangen. Jammer want dan loop ik deze actie ook weer mis.

Naast dat er vandaag veel mails zijn verstuurd staat er nog een lijst klaar die maandag de deur uitgaan. Uiterlijk tot en met maandag kan je deze mail nog ontvangen.
Een 'gegeven paard' mag je niet in de mond krijgen. En als je een kado krijgt, tevreden zijn met wat je krijgt.
Was fijn geweest om het vandaag te ontvangen. Morgen Sinterklaas vieren en dan deel 'gesponsord' door NS. Wie wil dat niet.
Badge +3
Ik heb de mail (zonder codes) op 30 november ontvangen om 15:40 en vanmiddag om 15:47 de excuus-mail met de codes.

Als je Gmail gebruikt staan ze bij Promotions/Reclame in je inbox (althans bij mij). Thanks!
December staat in het teken van er gezellig op uit gaan met de trein. Daarom bieden wij vanuit NS Extra ......

Kijk dat zijn pas acties. 😉
Robert,
Dank voor het meedenken.
De laatste mail van NS extra in de map promotions is: Speciaal voor u als NS Extra deelnemer hebben we in november een reischallenge
Reputatie 7
Badge +2
"Alle deelnemers van NS Extra ontvangen 1 december een e-mail met daarbij inspiratie om er een dagje op uit te gaan met de trein."

Alle? Nou niet alle deelnemers. Inmiddels 2 december en (weer!) niets mogen ontvangen. Nu staat er geen jaartal bij dus zou ook zomaar 1 december 2018 kunnen zijn.
Reputatie 7
Badge +3
December staat in het teken van er gezellig op uit gaan met de trein. Daarom bieden wij vanuit NS Extra ......

Kijk dat zijn pas acties. ;)

Zal wel lekker vol (en erg gezellig) worden dan in de 1e klas 😳
Badge +3
Potjandorie zeg, krijg ik hem op 30 november al en jullie moeten nog wachten op de volgdende 'batch' terwijl de klok door tikt.. :P

Hopelijk gaat Iris NS het fixen (reactie #3 en #6) , tenzij die er ook pas maandag weer is...

Vooralsnog hou het antwoord van Erryt NS #12 aan dus nog even geduld, er ging iets mis ergens... 😃
Reputatie 7
Badge +2
Potjandorie zeg, krijg ik hem op 30 november al en jullie moeten nog wachten op de volgdende 'batch' terwijl de klok door tikt.. :P

Hopelijk gaat Iris NS het fixen (reactie #3 en #6) , tenzij die er ook pas maandag weer is...

Vooralsnog hou het antwoord van Erryt NS aan dus nog even geduld, er ging iets mis ergens... :D

Geduld is een schone zaak... wacht inmiddels ook al weer 2 weken op het goedmakertje omdat ik zolang moest wachten op een reactie op de vorige keer dat ik geen mail kreeg van NS Extra....
Badge +3
Geduld is een schone zaak... wacht inmiddels ook al weer 2 weken op het goedmakertje omdat ik zolang moest wachten op een reactie op de vorige keer dat ik geen mail kreeg van NS Extra....
Blijf ze scherp houden (en soms beetje porren) dan gebeurt er vast wel iets, ergens, op de achtergrond of achteraf... toch :?

Ik kreeg die mails ook nooit (netjes aangemeld met bewijs) en toen na lange discussie via Twitter een dagkaartje gekregen "dit heeft al veel te lang geduurd inderdaad Robert, dus hier (couponcode)!"

Denk dat jij de volgende bent, MoDe... voor zo'n goedmakertje.
Reputatie 7
Naast dat er vandaag veel mails zijn verstuurd staat er nog een lijst klaar die maandag de deur uitgaan. Uiterlijk tot en met maandag kan je deze mail nog ontvangen.

Oh gelukkig. Nu ben ik opgelucht.
MOGEN DE MEEREISKAARTEN OOK GEBRUIKT WORDEN VOOR ANDERE BESTEMMINGEN DAN
NIJMEGEN OF DEN HAAG?
@MoDe Laten we vooralsnog de hoop hoog houden en ervan uit gaan dat jij de mail ook gewoon maandag binnen krijgt :)

@coby2508 Welkom op het NS Serviceforum! Ik begrijp dat jouw twee bestemmingen dus Nijmegen en Den Haag zijn geworden? Je kunt deze Meereis-retours helaas enkel gebruiken om naar jouw bestemmingen te reizen, een andere bestemming is niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +2
Blijf ze scherp houden (en soms beetje porren) dan gebeurt er vast wel iets, ergens, op de achtergrond of achteraf... toch :?

Ik kreeg die mails ook nooit (netjes aangemeld met bewijs) en toen na lange discussie via Twitter een dagkaartje gekregen "dit heeft al veel te lang geduurd inderdaad Robert, dus hier (couponcode)!"

Denk dat jij de volgende bent, MoDe... voor zo'n goedmakertje.

Tja, een dagkaart is mij is meer dan 2 weken geleden aangeboden als goedmakertje, alleen dan zonder code....

Reageer