NS Extra Decembermodule

Toon eerste bericht

46 reacties

Reputatie 7
Ik heb nog steeds geen mail gekregen? Meer mensen met dit probleem?
Na morgen mag je terugkomen, Trein-D. Ze worden vandaag verstuurd 🙂
Reputatie 7
Erryt NS schreef:

Na morgen mag je terugkomen, Trein-D. Ze worden vandaag verstuurd :)

Ooh joh. Dat wist ik niet. Ik dacht dat alle mailtjes tegelijk verstuurd zouden worden naar alle mensen vandaag.
Nou ja...zie het wel verschijnen.

Erryt NS schreef:

Naast dat er vandaag veel mails zijn verstuurd staat er nog een lijst klaar die maandag de deur uitgaan. Uiterlijk tot en met maandag kan je deze mail nog ontvangen.

Ik durf niet te zeggen of ze allemaal tegelijk worden verstuurd, maar ik weet ook nog niet of ze al deur uit zijn gegaan.
Reputatie 7
Erryt NS schreef:

Ik durf niet te zeggen of ze allemaal tegelijk worden verstuurd, maar ik weet ook nog niet of ze al deur uit zijn gegaan.

Ach. beste brave Erryt.... Het heeft eigenlijk ook geen haast hoor. Ik wacht gewoon af.

Reputatie 7
Ja. het is binnen. ik heb de mail gekregen.

Reputatie 6
Badge
Mail gekregen! Mag mee naar Breda en Zwolle. Nu nog iemand zo gek krijgen om daar ook naar toe te willen 🙂
Beste NS(-moderator),

De enige keren dat ik gebruik maak van vervoersorganisatie NS is juist dán als ik in mijn eentje reis(*).
Kortom, aan alle aanbiedingen m.b.t. een meereiskaartje en of tweede gratis consumptie heb ik derhalve geen ene moer! Advies: houdt vaker rekening met en biedt voortaan ook adequate voordeelacties aan de (véle) alleengaanden.

(*) Mede omdat de NS op een véél te vroeg tijdstip de dienstregeling stopzet!
Waarom kan ik bijv. na 23:02 uur (ja, zélfs in het weekend!) vanaf Eindhoven CS het station Alphen a/d Rijn niet meer bereiken? (Twee intercity-trajecten met slechts één overstap op Utrecht CS - totale afstand nog geen 115 km!?)
Ergo, met name vanwege de in 2017 zwaar achterhaalde dienstverlening van ca. 16 uur per dag - die nauwelijks is toegenomen sinds mijn studententijd in de zeventiger jaren van de vorige eeuw! - prefereer niet alleen ik (maar ook mijn medereizigers naar concerten e.d.) nog immer eigen vervoer vér boven vervoer middels NS!
(Waarbij bovendien dient te worden vermeld dat vanaf 2 à 3 personen de vervoersprijs p.p. bij gebruik van de auto - incl. parkeergelden e.d. - vaak stukken goedkoper is - de vaste lasten zijn nl. al inherent aan het bezit ervan.)

Alvast een vriendelijke kerstgroet,

The Rocking Scientist
Erryt NS schreef:

Erryt NS schreef:

Naast dat er vandaag veel mails zijn verstuurd staat er nog een lijst klaar die maandag de deur uitgaan. Uiterlijk tot en met maandag kan je deze mail nog ontvangen.

Helaas heb ik ook gisteren geen mail ontvangen van de NS extra actie. Ik ben wel aangemeld,het laatste mailtje dat ik van NS extra heb gehad is om mijn mening te geven.
Reputatie 2
watNSlechtbedrijf schreef:

De enige keren dat ik gebruik maak van vervoersorganisatie NS is juist dán als ik in mijn eentje reis(*).
Kortom, aan alle aanbiedingen m.b.t. een meereiskaartje en of tweede gratis consumptie heb ik derhalve geen ene moer! Advies: houdt vaker rekening met en biedt voortaan ook adequate voordeelacties aan de (véle) alleengaanden.

Ik reis ook altijd alleen en kan deze keer geen gebruik maken van deze NS Extra aanbieding. Maar ik heb dit jaar al diverse aanbiedingen ontvangen waar ik wél gebruik van heb gemaakt, zoals Dagkaarten of 1e klas upgrades. Er wordt dus wel degelijk rekening gehouden met alleen reizenden. Het zijn dan ook extraatjes van NS en soms kan ik die niet gebruiken, maar meestal wel.
Hallo,
Ik heb 3 vragen over de NS Extra decemberactie.
1. Mijn bestemming is o.a. Rotterdam. Is het kaartje dan geldig naar ieder station in Rotterdam of moet het per se naar Centraal?
2. Kan ik beide Meereiskaartjes op dezelfde dag gebruiken, dus eigenlijk 2 medereizigers meenemen?
3. Ik heb een Voordeelurenkaart, is deze ook nog geldig als samenreiskorting voor extra medereizigers naast degene die met de Meereiskaart(en) reist/reizen?

Bedankt!
Badge +3
MoDe schreef:

Mail gekregen! Mag mee naar Breda en Zwolle. Nu nog iemand zo gek krijgen om daar ook naar toe te willen :)

Als je op de link klikt zal je zien dat de plaatsnaam aan het eind staat, je mag daar ook maastricht of utrecht of alkmaar of één van de andere 14 bestemmingen van maken. 😃
Is de gratis 1e klas upgrade geldig icm de Superdal Dagkaarten van Etos?
Geldt de gratis 1e klas upgrade ook gewoon bij een Studenten Week OV?
Deze moet je via je OV-chipkaart laden en is dus wel geldig voor reizigers met een Studentenweek abonnement, maar niet voor de Superdal Dagkaart van de Etos.
Is de meereiskaart te combineren met een seizoenskaart ?
Ik denk dat je het Seizoensretour bedoelt, Perron23? Het Seizoensretour is niet geldig i.c.m. andere acties. Deze acties kun je dus niet combineren.
Het is vandaag de dag niet eenvoudig om te bepalen of een ticket een actie is of niet. Zou m.i. wel iets duidelijker aangegeven mogen worden.
Kan ik me wel iets bij voorstellen Perron23. Goed dat je ons dit laat weten. Ik zal dit ook doorspelen naar mijn collega's.
Kan ik de upgrade 2e naar 1e klas ook gebruiken in treinen van Blauwnet/Keolis (Enschede-Zwolle) of andere regionale vervoerders?
Reputatie 6
Deze zijn geldig bij alle treinvervoerders Maarten.

Reageer