beantwoord

ns extra (e mail aanbieding als je een persoonlijke ov kaart hebt)

• 28 juni 2016
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
e mail met link om aan te klikken werkt niet. Het is niet eens een link (kleur is grijs en werkt dus niet)
Ik heb geprobeerd om via: contact van NS: antwoord te krijgen.... dat werkt niet eens. ik krijg alleen maar steeds een bericht of ik cookies accepteer.
En ik heb 3 x geprobeerd om te bellen. ik stond alle keren meer dan een kwartier in de wacht omdat alle medewerkers in gesprek waren (?) dus ik heb het opgegeven. Zeer slechte site
icon

Beste antwoord door lieveheersbeestje 28 juni 2016, 22:01

Je kunt de link kopiëren en in je browser zetten dan werkt het. Zo is het mij ook gelukt. Succes
Bekijk origineel

3 reacties

Je kunt de link kopiëren en in je browser zetten dan werkt het. Zo is het mij ook gelukt. Succes
ik ga het proberen, dank je wel
ik ga het proberen, dank je wel

is gelukt, toppie. nogmaals dank je wel. ik had het zelf eerder ook geprobeerd, maar ik had alleen het http met het www gekopieerd, maar je moet inderdaad echt de HELE tekst kopiëren en plakken. Ik ben blij dat het gelukt is, groetjes

Reageer