NS Extra: een cadeautje!

• 5 augustus 2016
  • 70 reacties
  • 3930 Bekeken

Toon eerste bericht

70 reacties

Ja ben blij dat niek2 het me eens is bedankt voor je reactie niek maar de spoordeelwinkel heeft ook veel te veel regels dat je een begin station moet invullen en een eind station daarom zijn die kaarten minder aantrekkelijk dan een uitje van het kruidvat,blokker en hema want dan ineens maakt het niet uit waar je instapt en uitstapt.
Reputatie 2
Dag,
Ik zie dat ik een cadeautje krijg, omdat ik meedoen met NS Extra. Echter, ik heb niets aan het presentje omdat ik al eerste klas reis. Is er een alternatief voor mij?
Jelle

Ik reageer nu op mijn eigen bericht. Ik heb namelijk geen antwoord ontvangen op de vraag die ik vanochtend gesteld heb. Misschien lukt het zo!
Sorry jellek we hebben deze vraag even over het hoofd gezien. Zou je mij een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer dan los ik dit graag voor je op.
Ik heb een vraag. Ik heb mijn overgangskaart al verzilverd. Ik zou 24 augustus gaan reizen, maar nu is door omstandigheden de reis verplaatst en zou ik hem 31 augustus willen gebruiken. Is er een mogelijkheid om dit nog ergens aan te passen?
Welkom op het NS Serviceforum Muis74. Ik zoek je ticket er even bij. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer.
Welkom op het NS Serviceforum Muis74. Ik zoek je ticket er even bij. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. dank je, maar ik heb al contact gehad met de chat en het is al in orde. Maar igg bedankt.
Top!
Je bent natuurlijk niet verplicht ons cadeau te gebruiken, Willy. Het is helaas niet zo simpel als het wijzigen van het formulier.

Hopelijk vind je alsnog een mooie datum.

Ik vind het een leuk kadootje( extra vrij reizen voor mij en mijn vrouw), maar het nu al een datum moeten opgeven veroorzaakt hier ronduit stress.
Zijn de reisbeperkingen (daluren) ook in augustus van kracht?
frankjansen, het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie nu al in de stress raken! Dat zien we liever niet.. Toch is het wel belangrijk dat je de datum alvast kiest, hoe vervelend ook, want anders is het niet meer mogelijk om de Upgrade te gebruiken. De voorwaarden veranderen niet in de zomermaanden.
Beter is voortaan gewoon uitprinten waarop datum staat geldig tot en met 31 augustus ben je overal vanaf conducteur ziet dat dan ook makkelijker en minder stress
Reputatie 7
@mrx-46 Dat zeker niet, dan zou je hem elke dag tot die datum kunnen gebruiken.
ja inderdaad ja waarom makkelijk doen als het moeilijk ook kan echt iets voor jullie
Reputatie 7
Achja, ik kaats hem weer terug; waarom moeilijk doen over iets wat je gratis aangeboden krijgt. Iets met gegeven paard...
Achja, ik kaats hem weer terug; waarom moeilijk doen over iets wat je gratis aangeboden krijgt. Iets met gegeven paard...

en een kat in de zak:?
je wil perse gelijk hebben merk ik oke het is gratis maar waarom iets gratis aanbieden waar allemaal regeltjes aan vast zitten in plaats van iets gratis aanbieden wat je simpelweg gewoon kan uitprinten en meenemen ik snap niet waarom jullie hierover zo ingewikkeld gaan lopen doen en weer lopen stressen:?
kan jan jan mij is uitleggen wat u bedoelt met een kat in de zak?
Het is een cadeau met daaraan gekoppeld voorwaarden. Sommige mensen vinden dat een bezwaar, zelf maakt het mij niet uit.
kan zo zijn maar u vergeet misschien dat andere mensen er anders over denken en het is zo simpel minder regeltjes en je hebt er misschien meer aan en vanwege dat het gratis is moet niet uitmaken die regeltjes zijn gewoon onnodig kan je me dan is uitleggen waarom ze bij de ns zulke regeltjes verzinnen.Misschien om klanten te pesten voorderest zou ik het niet kunnen verzinnen.
Reputatie 7
Andere mensen mogen er anders over denken, het feit blijft dat het een gratis presentje is geweest. Bent u het niet eens met de voorwaarden, maak er dan vooral geen gebruik van, er is niemand die zegt dat u dat wel moet doen.

Regeltjes zijn gemaakt omdat misbruik voorkomen moet worden. Ik kom per dag nog genoeg mensen die alsnog de regels niet lezen en niet naleven en op die manier bekeurd worden.
misschien is het dan juist een rede om minder regeltjes en voorwaarden te verzinnen
Reputatie 3
Ik lees zelfs regelmatig hier dat conducteur de regels niet kennen....

Het lijkt me vrij simpel om iemand een code te sturen die 1x ingewisseld kan worden en daarna niet meer zonder dat je een maand van te voren al een datum moet invullen bv.
Reputatie 7
Regels niet kennen, nu maak je me nieuwsgierig ;)

Dat lijkt mij ook, maar dat is er nu alleen in de vorm in combinatie met direct een datum vastleggen.
Wat is dat toch een nodeloze bureaucratie. Dit cadeau is een nepcadeau. Waarom nu al een datum opgeven, als je nog niet weet wanneer je in september gaat reizen. Zo vergaat je zelfs de lust om in de tweede klas te reizen. Dus toch maar de auto nemen om comfortabel in de "privé eerste klas" naar mijn bestemming te reizen.
Spijtig dat het je niet bevalt Paul. Het blijft een gratis presentje.
Ik heb je username aangepast, omdat alleen moderators de toevoeging NS hebben.
Is het veel besproken presentje hetzelfde als het gratis kopje koffie ( vanwege de overlast tijdens de werkzaamheden)?

Reageer