NS Extra: een cadeautje!

• 5 augustus 2016
  • 70 reacties
  • 3898 Bekeken

Toon eerste bericht

70 reacties

Reputatie 1
Is het veel besproken presentje hetzelfde als het gratis kopje koffie ( vanwege de overlast tijdens de werkzaamheden)?

Ik heb een paar weken geleden een e-mail van Ns ontvangen. NS bedankte mij dat ik al 10 jaar klant ben bij NS en ik kreeg van NS een Voucher bij Bol.com. Echter ben ik pas 8 jaar klant bij NS 🙂 Ik heb wel gebruik gemaakt van m'n cadeau van NS 😛
@B langver Nee, die voucher wordt vaak uitgedeeld als er hinder is door werkzaamheden.

@nsfreak2011 Wat een mazzel! Hopelijk kun je er wat leuks mee doen.
Reputatie 1
@B langver Nee, die voucher wordt vaak uitgedeeld als er hinder is door werkzaamheden.

Yep! Heb hem al verzilverd. In ieder geval ben ik een hele trouwe klant bij NS.
Heb 2 verschillende abonnementen bij ns. Zakelijk als privé. Zegt al genoeg 🙂
Dat zegt zeker genoeg. Goed om dat te lezen!

Ok duidelijk, heb die wel ontvangen, maar geen andere mail (heb spam etc gechecked).

Helaas.
Wellicht dat je deze later nog ontvangt. Je bent wel aangemeld voor NS Extra?
Wellicht dat je deze later nog ontvangt. Je bent wel aangemeld voor NS Extra?

Voor zover ik weet wel.
Ik heb mijn kado verzilverd door het voor vandaag op mijn OV-kaart te laten zetten. Ophalen bij de automaat lukte helaas 2x niet vanmorgen: "kan op dit moment geen producten ophalen". Het tijdstip nadert dat ik ermee wil reizen. Zou het een tijdelijk probleem van de automaat zijn?
Kan ik deze actie naar eerste klas ook gebruiken in combinatie met een groepsticket van NS?
Reputatie 7
Badge +4
Dat is absoluut niet toegestaan. De groepsticket is een actiekaartje en dat is dit kaartje ook. Twee actiekaartjes mogen niet worden gecombineerd. Met een groepsretour reist u altijd tweede klas.
Oke bedankt, dan nog 1 vraag. Ik heb ook een traject vrij abonnement, geld het daarvoor wel? Dan kan ik het vandaag nog op het nippertje aanmelden
Reputatie 7
@simonelo voor traject vrij telt hij wel!
mijn vrouw heeft een mailtje met aankondiging dat er eur 2.50 saldo tegoed aan haar gegeven wordt omdat ze als ns extra klant wel 5 keer gereisd heeft.
ik ben ook ns extra klant, maar heb nog niets gezien deze weken.
vreemd.
bovendien geeft de automaat wel aan dat er saldo voor haar klaar staat, maar kan ze het niet selecteren om op de chipkaart te laden, soort dode mus, waarvan je alleen het lijkje ziet.
Ik zoek uit hoe dit zit barnold.
Ik zoek uit hoe dit zit barnold.
mooi, als je privé gegevens nodig hebt laat dat dan maar even weten.
Beste NS, ergens lijkt iets mis te gaan. Ik lees nu dit over een cadeautje, mijn vrouw kreeg ook al een hoesje toegestuurd, familieleden krijgen via NS extra dingen, maar ik vis achter het net. Ik ben al vanaf de pilot aangemeld voor NS Extra maar heb er nooit wat van gemerkt. Als ik mij nogmaals wil registreren krijg ik de melding dat ik al geregistreerd ben dus dat staat wel goed in het systeem. Overigens kreeg ik ook het blad Spoor niet, dat is inmiddels opgelost. Staat er nog ergens een vinkje verkeerd ofzo? Hoop dat jullie kunnen zien of alles goed geregistreerd is. Groeten.
ik ben ook al lang geregistreerd en merk ook nooit wat, mijn vrouw wel dus.
overigens is inmiddels dat cadeautje van het extra reistegoed van eur 2.50 opgelost, het blijkt te gaan om een uiterst ongelukkige kleurkeuze op het keuze scherm, als of de keuze uitgegrijsd was (niet geldig dus) terwijl de ontwerper kennelijk bedoelde aan te geven dat de keuze juist wel voor dit item gemaakt was. de 2,50 staat nu op haar kaart.
maar gek blijft het dat ns zomaar willekeurig wat cadeautjes uitdeelt.
Ik heb ook als terugkoppeling ontvangen dat hier geen problemen mee zijn gedetecteerd.
De cadeautjes kunnen inderdaad per reiziger en moment verschillen.
inmiddels weer dat gekke feniomeen dat mijn vrouw wel weer een super dal dagretour aanbieding krijgt. en ik hoor niets. alleen een stom filmpje omdat ik vandaag jarig ben. mijn vrouw krijgt het kadootje.
het is heel onaangenaam dat ns zomaar lukraak verschillende kadootjes uitdeelt.
Reputatie 1
Badge
Beste barnold, zoals Klaas-Jan al aangeeft krijg jij waarschijnlijk op een ander moment een e-mail dan je vrouw. Ik wil wel graag controleren of alles goed in het systeem staat. Wil je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens? Dan kijk ik het voor je na. Een privébericht stuur je door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Reageer