beantwoord

NS Extra -> Eerste klas upgrade

• 8 juni 2017
  • 9 reacties
  • 6339 Bekeken

Beste NS,

Ik heb mij net aangemeld voor NS Extra en hierbij staat: "Nu tijdelijk met een gratis 1e klas upgrade! Aanbod geldt t/m 31 juli 2017.
Aanmelden en ontvang 1e klas upgrade".

Betekent dit dat ik tot 31 Juli 1e klas rijd?
icon

Beste antwoord door Coryza 8 juni 2017, 14:55

Nee.. je mag 1 keertje in de 1ste klas zitten met je upgrade 🙂. Je ontvangt deze vanzelf per e-mail.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Nee.. je mag 1 keertje in de 1ste klas zitten met je upgrade 🙂. Je ontvangt deze vanzelf per e-mail.
Nou ik neem aan toch niet 1 keer. Anders halen ze mensen onder valse voorwaarden binnen vind ik: In de email staat: Meld je nu gratis aan en ontvang t/m 31 juli een gratis 1e klas upgrade. Dus tot en met 31 juli krijg ik eerste klas. Anders lekker kneuterig omschreven.

Kan ik NS extra weer afmelden.
Reputatie 2
Misschien een manier van interpretatie... maar daarvoor hebben we dit soort forums om die op te lossen! Dat je de vraag stelt geeft al aan dat je er zelf niet helemaal zeker van was - want logisch nadenkend zou het wel erg bijzonder zijn als NS je anderhalve maand gratis 1ste klas aanbied voor simpelweg een registratie 😉. Geniet lekker van het dagje dag je wel krijgt!
Kan ik die upgrade gebruiken bij een aanbiedingsDagkaart voor slechts € 12,50! die NS mij in een email gisteren aanbood onder het motto: Voor onze vaste klanten doen wij graag iets extra's?
De gratis upgrade is niet geldig in combinatie met actieproducten. De dagkaart 12,50 is een actieproduct. Het antwoord is dus helaas 'nee'.
Dankjewel Klaas-Jan.
Geen dank. Ondanks het slechte nieuws toch veel reisplezier gewenst :8
Geldt deze upgrade ook voor de Intercity Direct? Is de upgrade de hele dag geldig of alleen 1 rit?

Bedankt!
Reputatie 6
Deze is, mits je de ICD toeslag betaalt, gewoon geldig in de Intercity Direct. De upgrade geldt voor de hele dag, zoals ook hier aangegeven is.

Reageer