Het is me nu al twee keer gebeurd dat ik een alert mail kreeg met de mededeling dat ik mogelijk vergeten ben uit te checken en dat er vervolgens iets geks gebeurt (één keer is het wel goed gegaan). In beide gevallen verwijst de melding naar data waarop het inderdaad zou kunnen dat ik ben vergeten uit te checken (ik heb dan per trein gereisd). Als ik echter op de link klik om de claim in te dienen en ik vul de gegevens correct aan, krijg ik de melding 'Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.' Wat is dit nu? Betekent dit dat ik ten onrechte een alertmail heb ontvangen? Of vul ik iets verkeerd in? (Lijkt me sterk, zoveel valt er niet in te vullen).... Het vooringevulde kaartnummer is correct.
Alvast dank voor uw antwoord.
Beste antwoord door Iris NS
Het bleek loos alarm te zijn. Ik heb Kees inmiddels op de hoogte gesteld via een privébericht en de desbetreffende afdeling hierover geïnformeerd.
Bekijk origineel