beantwoord

NS extra en restitutie

• 17 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 229 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,
Het is me nu al twee keer gebeurd dat ik een alert mail kreeg met de mededeling dat ik mogelijk vergeten ben uit te checken en dat er vervolgens iets geks gebeurt (één keer is het wel goed gegaan). In beide gevallen verwijst de melding naar data waarop het inderdaad zou kunnen dat ik ben vergeten uit te checken (ik heb dan per trein gereisd). Als ik echter op de link klik om de claim in te dienen en ik vul de gegevens correct aan, krijg ik de melding 'Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.' Wat is dit nu? Betekent dit dat ik ten onrechte een alertmail heb ontvangen? Of vul ik iets verkeerd in? (Lijkt me sterk, zoveel valt er niet in te vullen).... Het vooringevulde kaartnummer is correct.
Alvast dank voor uw antwoord.
icon

Beste antwoord door Iris NS 13 september 2016, 11:21

Het bleek loos alarm te zijn. Ik heb Kees inmiddels op de hoogte gesteld via een privébericht en de desbetreffende afdeling hierover geïnformeerd.
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het Servicforum, KeesLB. Vervelend dat dit gebeurt en het niet altijd juist gaat. Goed dat je dit aangeeft. Mocht je een MijnNS account hebben, zou je dan willen checken wat hierin geregistreerd staat op die data?
Als ik zo even snel naar de meest recente datum kijk, zie ik dat ik die dag niet ben vergeten uit te checken. Waarom dan toch een alert? En waarom dan melden dat er 'die dag geen transacties bekend zijn'?
Ja, dat is vreemd inderdaad. Zou je me een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en de data waar het om gaat? Dan geef ik dit door aan de juiste afdeling.
Is goed. Help even, hoe stuur ik een privébericht?
Is goed. Help even, hoe stuur ik een privébericht?

Klik op "Iris NS" en daarna op de blauwe knop "Stuur bericht".
Het bleek loos alarm te zijn. Ik heb Kees inmiddels op de hoogte gesteld via een privébericht en de desbetreffende afdeling hierover geïnformeerd.

Reageer