beantwoord

NS Extra euro 2,50 terug

  • 2 november 2016
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Ik heb 3 reizen op saldo gemaakt in september.Nu 2 november nog geen e-mail ontvangen voor ophalen euro 2,50.
Is de oorzaak vallende blaadjes???

mvg. Wim
icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 november 2016, 18:44

Hallo wim45127 en welkom op het NS Serviceforum,

Ik wil je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen uitzoeken waarom je nog geen e-mail hebt ontvangen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo wim45127 en welkom op het NS Serviceforum,

Ik wil je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen uitzoeken waarom je nog geen e-mail hebt ontvangen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer