NS Extra exclusieve aanbieding

• 20 October 2016
  • 55 reacties
  • 3916 Bekeken

Toon eerste bericht

55 reacties

Ik heb de link ook even geprobeerd en ingevuld tot aan de betaling, maar het bedrag blijft steken op ca 150 euro ipv de aanbieding van 49 euro. Lijkt iets niet helemaal goed te gaan nog.
Ik had gepland op zaterdag 5 november, van Groningen naar Leuven. Eerste trein heen en trein van 18:36 weer terug.
Volgens mij gaat het nog niet helemaal lekker met de aanbieding.
@Amaramar Deze mag je weggeven en zijn dus niet persoonsgebonden.

@Hlali De tickets moeten op 1 dag gebruikt worden, deze kan je dus aanschaffen en alleen gebruiken maar dan komt er 1 te vervallen.

@WIMTIM Als de link niet werk wil ik je het advies geven om contact met ons te nemen

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Indien je het liever bij het forum wil houden mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
LINK WERKT NIET, WINKELWAGEN BLIJFT LEEG
Is deze retourticket geldig ook voor een persoon ?
Mag je de twee retourtickets ook aan iemand anders geven of zijn ze persoonsgebonden?

Reageer