NS Extra exclusieve aanbieding

• 20 oktober 2016
  • 55 reacties
  • 3884 Bekeken

November staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een speciale aanbieding!

Alle deelnemers van NS Extra ontvangen begin november een e-mail met een exclusief aanbod. Vandaag (vrijdag 4 november) zijn de eerste e-mails verzonden maar geen paniek als je nog niks hebt ontvangen: de meeste e-mails worden aanstaande maandag verstuurd.

Er zijn drie aanbiedingen geselecteerd en elke NS Extra deelnemer ontvangt één van deze drie aanbiedingen. Ga jij een dagje naar een stad naar keuze in België? Bezoek je gezellig samen het bourgondische Haarlem? Of ga je samen supervoordelig op stap in de daluren?

Houd je mail in de gaten en profiteer van je exclusieve aanbod!

Vragen of opmerkingen over deze actie zie ik tegemoet in dit topic.

55 reacties

Ah ik zag niet dat dit topic meerdere onderwerpen betrof. Het gaat om het Superdal retourticket

Geen probleem. Ja, deze actie is ook tijdens de feestdagen te gebruiken.
Ah ik zag niet dat dit topic meerdere onderwerpen betrof. Het gaat om het Superdal retourticket
Goedendag, kan dit ticket ook gebruikt worden om op eerste kerstdag te reizen?

Welk ticket bedoel je nu precies sharonfe?
Goedendag, kan dit ticket ook gebruikt worden om op eerste kerstdag te reizen?
Hi Silvy.U. Welkom op het Serviceforum :)

De aanbieding had op de site moeten staan maar is inderdaad nergens te vinden. De betreffende afdeling is op de hoogte. Houd vooral de site in de gaten!
Ik maak binnenkort van deze aanbieding gebruik. Maar hoe kan ik de rondvaartkaart korting van 50% krijgen? Ik lees hier verder niets over in dagje uit Haarlem.
Graag gedaan 🙂 Jammer inderdaad. Wellicht is de HEMA actie of één van de acties van Spoordeelwinkel een goed alternatief voor je.
Jij ook een mooie zondag gewenst, Alda!
oke dankje wel voor de reactie jammer dan kan ik het niet gebruiken
dan maar weer wachten op een andere aanbieding die ik alleen kan gebruiken.
fijne zondag
Dat klopt. Deze aanbieding is inderdaad niet hetzelfde, Alda. Het Superdal retour is gericht op 2 personen.
Leuk ik heb de aanbieding van 2 tickets gekregen van €19 maar moet je ze alle twee gelijk gebruiken? niet zoals jullie wel eens een aanbieding hebben 2 tickets voor €25 dan kan ik daar zelf 2 keer op reizen vond ik geweldig.. maar bij die van €19 euro moet je met 2 personen de zelfde dag reizen .. en als je alleen gaat is het dan ook €9,50 per trein kaartje naar 11:00uur
Welkom op het NS Serviceforum Erica. Wat spijtig om te lezen dat de aanbieding al verlopen is. Op onze sites hebben we een mooie blog geplaatst over de leuke stad Haarlem. Hopelijk heb je daar nog iets aan.
"Ontdek Haarlem met de tips die NS voor u heeft verzameld op ns.nl/dagje-uit. Ook treft u hier 3 bijzondere aanbiedingen speciaal voor klanten van NS. Wat denkt u bijvoorbeeld van 50% korting op een rondvaart door de historische binnenstad?"
Geen aanbiedingen te zien via de link. Bericht van 8 november. Via google de aanbieding op de rondvaart gevonden, uitgeprint, blijkt ie maar geldig tot 31 oktober. Kon hem dus meteen weer weggooien. Jammer.
Reputatie 1
Kan iemand van de NS dit bevestigen??

Bij deze

Dank je wel!

Hummm... wat wordt hier bevestigd?

In een ander topic heeft Klaas-Jan aangegeven dat voor alle vervoerbewijzen een marge van vijf minuten geldt. Iemand met een Superdalretour mag dus best de trein van 10.57 uur nemen.
Zie het bericht van Marieke:

"In een ander topic heeft Klaas-Jan aangegeven dat voor alle vervoerbewijzen een marge van vijf minuten geldt. Iemand met een Superdalretour mag dus best de trein van 10.57 uur nemen."

Bij deze

Dank je wel!

Hummm... wat wordt hier bevestigd?
Reputatie 1

Bij deze

Dank je wel!

Bij deze
Hallo moderator, even een opmerking over jullie mailing:

Zojuist het aanbod gekregen om iemand mee te nemen naar Haarlem voor E 7.95.
Wellicht ben ik dislectisch, maar ik kan nergens in de tekst vinden dat het hier om een enkeltje of een retourtje gaat:

Hoe werkt het?
Met de Meereiskaart kan iemand voor slechts € 7,95 met u meereizen. Vanaf elk station in Nederland met als eindbestemming station Haarlem. Bestel voor woensdag 30 november hier uw Meereiskaart. Let op, u kunt t/m 31 december gebruikmaken van de Meereiskaart Haarlem. Daarna is hij niet meer geldig.

Of zie ik het fout?
Reputatie 1
@Marieke68: het Superdalretour is geldig vanaf 11.00 uur, het is met deze kaartjes dan ook niet mogelijk om eerder dan 11 uur een reis te maken.
In een ander topic heeft Klaas-Jan aangegeven dat voor alle vervoerbewijzen een marge van vijf minuten geldt. Iemand met een Superdalretour mag dus best de trein van 10.57 uur nemen.

Farneyd, Rene 2016 en andere alleenstaanden: in deze module van NS Extra hebben we ervoor gekozen om in alle drie de aanbiedingen het thema 'gezellig samen op reis' terug te laten komen. Dat betekent niet dat alle aanbiedingen van NS Extra alleen maar op stellen gericht zijn. Zo was de vorige module, de reischallenge, individueel. Ook de Weekend Dagkaarten die we hebben aangeboden binnen deze module (voor NS Extra deelnemers die geen challenge hebben ontvangen) konden per stuk worden gekocht en deze aanbieding was dus ook prima geschikt voor deelnemers die alleen reizen.

Daarnaast ben ik me er natuurlijk van bewust dat singles een hele grote groep zijn in Nederland maar 'samen eropuit met de trein' is wel iets heel anders dan 'samen met je partner eropuit met de trein'. Ik deel dan dus ook niet de mening dat we bij het aanbieden van een set tickets direct iedereen zonder partner uitsluiten want je mag zelf kiezen wie je meeneemt.

En tot slot: het zal toch zo blijven dat een aanbieding van NS Extra de ene keer interessant voor je is en een andere keer niet. We proberen natuurlijk de aanbiedingen zo relevant mogelijk te maken en ik neem jullie feedback hierin mee, maar ik vind niet dat we principieel iets verkeerd doen als we voor een aantrekkelijke prijs een set tickets aanbieden.
Dan is het antwoord dus 'ja', of heb ik dit verkeerd begrepen?

Het antwoord is inderdaad 'ja'!
Mag je met de 'Superdal retourticket (een dagkaart voor 2 personen die geldig is vanaf 11.00 uur)' een omreis maken, of moet je heen- en terug dezelfde route afleggen? Dit is een beetje onduidelijk, want er staat niets over in de voorwaarden of veelgestelde vragen en in de aanbieding wisselen de woorden 'retourticket' en 'dagkaart' zich af.

Geselecteerde NS Extra deelnemers hebben een aanbod voor Twee Superdal retourtickets 2e klasse voor € 19,- (1e klas € 25,-) aangeboden gekregen. Met deze Superdal retourtickets reizen klanten een hele dag naar keuze (maandag t/m zondag) vanaf 11.00 uur door heel Nederland. Er gelden geen beperkingen voor het tijdstip van de terugreis. De tickets zijn te koop tot 30/11/2016, met de tickets kan gereisd worden tot 31/12/2016.

Dan is het antwoord dus 'ja', of heb ik dit verkeerd begrepen?
Mag je met de 'Superdal retourticket (een dagkaart voor 2 personen die geldig is vanaf 11.00 uur)' een omreis maken, of moet je heen- en terug dezelfde route afleggen? Dit is een beetje onduidelijk, want er staat niets over in de voorwaarden of veelgestelde vragen en in de aanbieding wisselen de woorden 'retourticket' en 'dagkaart' zich af.

Geselecteerde NS Extra deelnemers hebben een aanbod voor Twee Superdal retourtickets 2e klasse voor € 19,- (1e klas € 25,-) aangeboden gekregen. Met deze Superdal retourtickets reizen klanten een hele dag naar keuze (maandag t/m zondag) vanaf 11.00 uur door heel Nederland. Er gelden geen beperkingen voor het tijdstip van de terugreis. De tickets zijn te koop tot 30/11/2016, met de tickets kan gereisd worden tot 31/12/2016.
1. Ik neem aan dat de meereiskaart Haarlem een retourkaart is. Juist?

De Meereiskaart is geldig vanaf 09:00 uur doordeweeks en de hele dag in het weekend en te gebruiken tot 31/12/2016. De Meereiskaart is een gewoon e-ticket, waarbij de medereiziger zich dient te identificeren. De NS Meereiskaart is alleen geldig als degene met wie wordt meegereisd een geldig vervoerbewijs of geldige check-in kan tonen en 12 jaar of ouder is. Per reiziger met een geldig vervoerbewijs kan maximaal 1 persoon met een Meereiskaart meereizen in dezelfde klasse als de reiziger met wie meegereisd wordt. De persoon die meereist, reist in dezelfde klasse als de persoon waar hij/zijn mee reist. Dus als een klant meereist met iemand die een 1e klas ticket/abonnement heeft, mag de meereizende persoon ook van de 1e klas gebruik maken. In principe is de Meereiskaart een retourkaart, maar zoals genoemd is dat eigenlijk totaal afhankelijk van de hoofdreiziger. Zijn of haar reis is volledig bepalend voor degene met de Meereiskaart.

2. Kan met de meereiskaart Haarlem de reis ook onderbroken worden en - op dezelfde dag - worden voortgezet?

Ook hier geldt dat de hoofdreiziger leidend is. Onderbreken kan natuurlijk. Stel dat de reis van Den Bosch naar Haarlem gaat en jullie willen in Utrecht een uurtje winkelen. Prima natuurlijk. De hoofdreiziger dient dan in Utrecht wel uit- en in te checken. Degene met de Meereiskaart reist met een eticket en hoeft niet in- en uit te checken.

Reageer