NS Extra februari 2018: samen op pad met Valentijn in de 1e klas

• 25 januari 2018
  • 58 reacties
  • 4117 Bekeken

Vanaf 8 februari in je mailbox als NS Extra deelnemer: een aanbod om samen op pad te gaan met Valentijn!

Je ontvangt maar liefst twee gratis 1e klas upgrades waarmee je samen extra comfortabel met de trein reist in februari.
Heb je al een abonnement 1e klas? Dan ontvang je een gratis Meereiskaart om iemand mee op pad te nemen. En hij of zijn mag dan natuurlijk mee met jou in de 1e klas.

Ik verneem jullie reacties graag in dit topic.

58 reacties

Dit aanbod had erg mooi geweest. Ik gebruik volgende week mijn gratis reizen en voor mijn man heb ik een kaartje tot Eindhoven via voordeelreizen meereiskaart. Maar nu lees ik dat het dan niet geldig is.
Ja waar blijven de voordelen dan? We gaan natuurlijk ook niet apart zitten in de trein. Jammer NS.
Annie de Waard:(
Bij de voorwaarden staat o.a.
"
> Niet geldig in combinatie met een vervoerbewijs van HEMA, Kruidvat, Blokker, Albert Heijn, Jumbo of actiekaarten uit de Spoordeelwinkel
> De Toeslag 2-1 Dagkaart is geldig in binnenlandse treinen. Voor het reizen met de Intercity direct (voorheen Fyra) en de ICE-treinen geldt een toeslagverplichting, de Toeslag 2-1 Dagkaart is niet geldig in Thalys-treinen
> Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
"
Wij hebben bij NS extra twee "dagkaarten voordeeluren" gekocht, deze waren éénmalig voor ons 12,50 euro.
Is deze 1e klas upgrade dan wel met deze NS extra dagkaarten voordeeluren te combineren?
Reputatie 7
Badge
> Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
Wij hebben bij NS extra twee "dagkaarten voordeeluren" gekocht, deze waren éénmalig voor ons 12,50 euro. Is deze 1e klas upgrade dan wel met deze NS extra dagkaarten voordeeluren te combineren?

U geeft zelf hierboven het antwoord op uw vraag... nee dus.
Nou... en op welk onderdeel baseert u uw mening?
"Niet geldig in combinatie met een vervoerbewijs van HEMA, Kruidvat, Blokker, Albert Heijn, Jumbo of actiekaarten uit de Spoordeelwinkel"? Want de NS extra dagkaarten voordeeluren komen niet van deze "leveranciers" af.
Zowel mijn vrouw als ik krijgen dit mailtje over 1e klas upgrade. Echter die van mij is geldig t/m 31 maart en die van mijn vrouw 28 februari. Hoe kan dit.
De Upgrades zijn niet geldig in combinatie met tickets die verkregen zijn via een aanbieding/actie. Ondanks dat de Dagkaart Voordeeluren niet specifiek staat aangegeven betreft dit een aanbieding en mogen de Upgrades niet in combinatie met de Dagkaart Voordeeluren worden gebruikt. (Tevens in de voorwaarden: Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar)

Je kan de couponcodes verzilveren tot en met 28 februari 2018. De Upgrades zijn daarna bruikbaar tot en met 31 maart 2018. Wellicht zit daar de verwarring, Maralica?
Reputatie 4
Je kan de couponcodes verzilveren tot en met 28 februari 2018. De Upgrades zijn daarna bruikbaar tot en met 31 maart 2018. Wellicht zit daar de verwarring, Maralica?

Dan is de verwarring ontstaan doordat de e-mail onjuiste informatie bevat, in de e-mail die ik heb gekregen staat namelijk letterlijk:
Deze zijn te verzilveren t/m 28 februari 2018. De upgrades zijn te gebruiken t/m 28 februari 2018.
Reputatie 4
Verder zou het prettig zijn als de beperking dat de upgrade doordeweeks niet geldig is voor 9 uur niet alleen op de verzilverpagina zou staan, maar ook reeds in de e-mail zelf.
De Upgrades zijn niet geldig in combinatie met tickets die verkregen zijn via een aanbieding/actie. Ondanks dat de Dagkaart Voordeeluren niet specifiek staat aangegeven betreft dit een aanbieding en mogen de Upgrades niet in combinatie met de Dagkaart Voordeeluren worden gebruikt. (Tevens in de voorwaarden: Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar)

Er staat toch echt in de voorwaarden :

Geldigheid

De actie duurt t/m 28 februari 2018
Met de verkregen reisproducten kunt u reizen tot en met 28 februari 2018

Weer geblunder ?
Ik heb even navraag gedaan en er zijn 2 verschillende varianten in omloop. Dit had ik over het hoofd gezien. Excuses. Het ene aanbod is inderdaad te verzilveren/te gebruiken t/m 28 februari 2018 en de andere is te verzilveren t/m 28 februari en te gebruiken t/m 31 maart 2018. Ik kan me voorstellen dat dit nogal verwarrend is. Op basis waarvan deze verdeling (wie welk aanbod krijgt) is gemaakt zou ik niet durven zeggen.
Kan ik de upgrade ook bij een e ticket van vakantie voordeel gebruiken?
Welkom op het forum, Loulou61.

De tickets van VakantieVeilingen/Actie van de Dag vallen onder de categorie aanbieding en mogen dus niet gebruikt worden in combinatie met de NS Extra Upgrades.
Toch vreemd, mijn vrouw en ik heb precies hetzelfde abonnement met dezelfde vervaldatum. Waarom de een gelding t/m 28/2 en de ander 31/3.
Hoe krijg ik de verificatecodes er door? Al 10 keer worden ze geweigerd
Reputatie 4
Die meereiskaart, is dat alleen een meereisretour of daadwerkelijk een kaartje om de hele dag met mij mee te mogen reizen?
Reputatie 7
Badge
Nou... en op welk onderdeel baseert u uw mening?
"Niet geldig in combinatie met een vervoerbewijs van HEMA, Kruidvat, Blokker, Albert Heijn, Jumbo of actiekaarten uit de Spoordeelwinkel"? Want de NS extra dagkaarten voordeeluren komen niet van deze "leveranciers" af.
ebuckers schreef:
> Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen.
Reputatie 1
Was al helemaal blij,want wilde ze gebruiken icm de Dagkaarten die ik laatst had gekocht,maar helaas....
Snap dat ze niet gebruikt kunnen worden bij actiekaartjes van andere winkels,maar die dagkaarten zijn gewoon van NS??? Beetje erg jammer dus weer
Reputatie 7
Badge
Snap dat ze niet gebruikt kunnen worden bij actiekaartjes van andere winkels,maar die dagkaarten zijn gewoon van NS???
al die andere actiedagkaarten zijn ook gewoon van NS. Ze worden via ander loket verkocht.
Vgl met telefoonabonnementen. Veel winkels, veel acties, maar 3 providers.
@Fonspoppe: Ik zie dat je inmiddels zelf een topic hebt geopend, waar de tip uit kwam om de codes een voor een te verzilveren.

@dennistd: Je mag met dit ticket een dag meereizen met iemand. Dat vervoersbewijs wordt eigenlijk gekopieerd.

@Marieke68: Jammer dat je de actie niet voor deze rit kan gebruiken. Maak je binnenkort nog een andere rit waar je ze wel voor kan gebruiken?
Reputatie 1
@Fonspoppe: Ik zie dat je inmiddels zelf een topic hebt geopend, waar de tip uit kwam om de codes een voor een te verzilveren.

@dennistd: Je mag met dit ticket een dag meereizen met iemand. Dat vervoersbewijs wordt eigenlijk gekopieerd.

@Marieke68: Jammer dat je de actie niet voor deze rit kan gebruiken. Maak je binnenkort nog een andere rit waar je ze wel voor kan gebruiken?

Nee,ws niet. Heb 3 Dagkaarten gekocht voor de 3 dagen in februari dat ik moet reizen.
Ik heb dus 2 mailtjes ontvangen met einddatum 28 februari en de ander 31 maart. Dit betekent dus dat we een gezamenlijke reis maken in maart dat ik 2e klas reis en mijn vrouw 1e klas. We hebben hetzelfde abonnement en vervaldatum. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Reputatie 1
Ik heb dus 2 mailtjes ontvangen met einddatum 28 februari en de ander 31 maart. Dit betekent dus dat we een gezamenlijke reis maken in maart dat ik 2e klas reis en mijn vrouw 1e klas. We hebben hetzelfde abonnement en vervaldatum. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Uw vrouw heeft 2 codes,dus u kunt in maart samen op haar upgrades reizen toch? En in Februari precies andersom,reizen op uw upgrades
mag de upgrade worden gebruikt icm 40% abonnement?
@Maralica: De codes hoeven niet perse door degene gebruikt te worden die ze heeft ontvangen. Kortom, van de codes die geldig zijn t/m 28 februari 2018 kan er 1 op jouw naam en 1 op naam van je partner en voor de codes die geldig zijn t/m 31 maart 2018 geldt precies hetzelfde.

@spekkie: Jahoor, als je reist met 40% korting mag je daar een Upgrade mee combineren.
duidelijk! bedankt voor uw antwoord.

Reageer