NS Extra februari 2018: samen op pad met Valentijn in de 1e klas

Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 4
Badge
Deze actie loopt (voor een deel van de klanten) nog 24 dagen maar de pagina met de voorwaarden is al verwijderd. Dat vindt ik niet zo handig.

https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/upgrade-nsextra-mrt-15011801
Jammer dat de verzilveringstermijn van de coupons zoveel korter is dan de periode waarin de upgrade gebruikt kan worden. De coupons zijn te verzilveren t/m 28 februari 2018. De upgrades zijn te gebruiken t/m 31 maart 2018. Ik had ze graag dit weekend willen gebruiken, maar helaas is de verzilveringstermijn al verlopen.... 😞
Is deze Valentijns upgrade naar 1e klas te gebruiken voor een hele dag na het op de ov kaart laden? Of slechts voor een enkele reis?
Gert-Jan G, dat ben ik met je eens. Ik heb dit aangegeven zodat de voorwaarden hopelijk weer online gezet worden. Hierbij de voorwaarden voor beide varianten van de Valentijnsactie van NS Extra:

- Alleen geldig i.c.m. een geldig vervoerbewijs;
- Per reiziger met een geldig vervoerbewijs kan maximaal 1 persoon met een Meereiskaart meereizen in dezelfde klasse als de reiziger met wie meegereisd wordt;
- Doordeweeks geldig na 09.00 uur. In het weekend de hele dag;
- Meereiskaart is niet persoonsgebonden;
- 1 persoon per Meereiskaart;
- De Toeslag 2-1 Dagkaart is geldig in binnenlandse treinen. Voor het reizen met de Intercity direct en de ICE-treinen geldt een toeslagverplichting. De Toeslag 2-1 Dagkaart is niet geldig in Thalys-treinen;
- Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar;
- Er is geen restitutie of omwisseling in geld mogelijk, behalve in gevallen van ernstige vertraging;
- Voor het reizen met een e-ticket geldt een legitimatieplicht.
Welkom op het NS Serviceforum, Jette Roelevink 🙂

Wat balen dat de termijn al verlopen was. Het staat aangegeven in de mail die je hebt gekregen, dat de upgrade t/m 28 februari te verzilveren is. Volgende keer beter! Heb je verder een goede reis gehad dit weekend?
Welkom op het NS Serviceforum, Cordonbleu!

Doordeweeks is je upgrade te gebruiken van 9.00 uur 's ochtends tot 4.00 uur 's nachts. In het weekend kun je de upgrade de hele dag gebruiken.
Ik had ook zo'n mail over een Valentijnskaart - verzilveren voor 28 februari, reizen voor 31 maart. Ik had hem eertijds verzilverd, maar ik weet niet waar de code/instructie gebleven is en alle informatielinks/voorwaardenlinks zijn verlopen. In "mijn ns" vind ik ook niets terug.
Is er iets misgegaan? Of moet ik nog ergens kijken om te vinden hoe ik de verzilverde code kan gebruiiken?
Vervelend dat je je ticket niet terug kan vinden, pmasereeuw.

Als je de code(s) hebt verzilverd zou je een e-mail gehad moeten hebben met daarin een link naar je persoonlijke pagina. Mocht je die mail niet meer kunnen vinden dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief). Een collega kan de e-mail dan opnieuw naar je verzenden.

Reageer