beantwoord

NS Extra - geen 40% korting toepast bij bereken prijs na vergeten uitchecken

  • 14 december 2019
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken

NS Extra - geen 40% korting toepast bij bereken prijs  na vergeten uitchecken  
 

Hoe kan ik dit laten corrigeren? 

icon

Beste antwoord door MoDe 14 december 2019, 14:47

Wat bedoelt u met 40% korting van NS extra?

40% daluren korting had toegepast moeten worden. 


U heeft een dalvoordeelkaart en een uitcheck gemist waarvoor u een alert van NS extra kreeg en bij het in orde maken is de korting niet toegepast. Daarvoor kunt het beste contact opnemen met NS klantenservice.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoelt u met 40% korting van NS extra?

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS. Deze is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op 030-751 51 55. U kunt ook chatten met NS (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een bericht sturen op Twitter of Facebook.

De mail van NS Extra over het niet uitchecken denk ik. Als het tijdens de daluren was en je korting had horen krijgen vanwege je abonnement dan kan je zoals Tochjo zegt inderdaad het beste even contact opnemen met onze klantenservice

Wat bedoelt u met 40% korting van NS extra?

40% daluren korting had toegepast moeten worden. 

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoelt u met 40% korting van NS extra?

40% daluren korting had toegepast moeten worden. 


U heeft een dalvoordeelkaart en een uitcheck gemist waarvoor u een alert van NS extra kreeg en bij het in orde maken is de korting niet toegepast. Daarvoor kunt het beste contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer