beantwoord

Ns extra, geen mail

• 13 december 2018
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Ik heb me zojuist aangemeld voor ns extra, maar geen bevestigingsmail of de actie van eerste klas reizen ontvangen (ook niet in spam). Kan ik hier wat aan doen? Of heb ik zelf iets verkeerd gedaan?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 13 december 2018, 12:52

Hallo Floor Stoelinga, welkom op onze Community en leuk dat je je hebt aangemeld voor NS Extra!

Na de afronding van je aanmelding wordt er een mail ter bevestiging verzonden. Enkele dagen later (maximaal 7) zul je de upgrade naar de eerste klasse per mail van ons ontvangen. Als je twijfelt of je aanmelding wel goed is doorgekomen dan wil ik je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Floor, ik heb vandag precies hetzelfde ervaren. Jij heb niets verkeerd gedaan. Het blijkt dat de NS een paar dagen nodig heeft om een mailtje te sturen. Het zou wel zo netjes zijn als zij dat ook duidelijk erbij zou vermelden, nu word je in het ongewisse gelaten wat er aan de hand is en hoe het werkt. Ik vind dat zeer teleurstellend en baal ervan dat het me tijd heeft gekost om dat via het forum te moeten achterhalen (terwijl ik het kaartje intussen voorlopig niet krijg). Slechte klantenservice in mijn ogen.
Bedankt voor de reactie, dat is inderdaad jammer. Vandaag dus niet eerste klas reizen.... bedankt!
Hallo Floor Stoelinga, welkom op onze Community en leuk dat je je hebt aangemeld voor NS Extra!

Na de afronding van je aanmelding wordt er een mail ter bevestiging verzonden. Enkele dagen later (maximaal 7) zul je de upgrade naar de eerste klasse per mail van ons ontvangen. Als je twijfelt of je aanmelding wel goed is doorgekomen dan wil ik je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.

Reageer