beantwoord

NS extra geen melding bij niet uit checken

• 19 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

Ik sta aangemeld bij NS extra. Bij controle op mijn reis historie zag ik 2 maal niet uitgecheckt. Terwijl ik zeker weet te hebben uitgecheckt, moest door poortje om station te verlaten. Maar kreeg geen melding via NS extra.
icon

Beste antwoord door LauraR NS 21 oktober 2016, 19:53

Hoi Jannie, het kan even duren voordat je bericht ontvangt over het niet hebben uitgecheckt. Soms duurt dit wel twee weken. Het kan dus zijn dat je nog bericht moet ontvangen, al weet ik niet of je bericht ontvangt als je de uitcheck zelf al hebt gecorrigeerd in Mijn NS.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Jannie1,

Welkom op het NS Serviceforum. Wanneer is dit gebeurd? En was je op dat moment al aangemeld voor NS Extra? Het kan overigens 24 uur duren voordat je reis in Mijn NS zichtbaar is. Je kunt een gemiste check uit via jouw Mijn NS account of de klantenservice rechtzetten.
Jannie, ben je er inmiddels uit?
Nee, want sta lange tijd aangemeld bij ns extra. Dus snap niet waarom ik geen melding heb gekregen. Hoe het komt dat ik niet uitgechecked ben snap ik ook niet, 1x kan een storing zijn, maar 2x is wel vreemd. Het was ook niet 2x achter elkaar, tussendoor ging het een aantal maal goed. Ik heb wel mijn geld terug gevraagd. Dus dat zal wel goed komen.
Hoi Jannie, het kan even duren voordat je bericht ontvangt over het niet hebben uitgecheckt. Soms duurt dit wel twee weken. Het kan dus zijn dat je nog bericht moet ontvangen, al weet ik niet of je bericht ontvangt als je de uitcheck zelf al hebt gecorrigeerd in Mijn NS.

Reageer