Sticky

NS Extra in oktober: ga naar jouw favoriete stad!

Toon eerste bericht

98 reacties

Reputatie 6
Badge +1
daar gaat het dus fout, bij 'nader vast te stellen datum'. Deze actie is alleen te gebruiken als je traject en datum invult. Je moet al van te voren weten waar naar toe en wanneer je wilt gaan.
Duidelijk, bedankt en jammer dat het webformulier dan niet klopt voor deze actie. Ik kan helaas niet ver van tevoren de exacte dag plannen.
Ik zie inderdaad dat het wel lukt als je een datum invult, maar niet als je kiest voor 'een nader vast te stellen datum'. Mocht je dus al weten wanneer je op reis wilt, dan kun je de datum invullen en het e-ticket bestellen. Zo niet, dan wil ik je vragen een paar dagen geduld te hebben. Ik heb het namelijk aangekaart, maar ik weet niet of het op tijd gefixt kan worden. Zodra ik hier meer info over heb, zal ik het laten weten in dit topic.
Badge +3
Gaat dit om die acties voor €15 (2e klas) en €20 (1e klas) dagretourtjes?

Dan zou je tot 15 november hebbben om de codes te verzilveren (reisdatum moet in 2018 zijn).
Beste Robert B, ja dat klopt, ik hoop dat het wordt opgelost.
Dag Iris, dank je wel voor je inspanning. Ik had eerder gehoopt dat NS dit zelf al had gezien maar aanleiding van de mislukte bestellingen. Ik wacht het nog enkele dagen af, maar, sorry, anders heb ik niets aan zo'n aanbod.
Reputatie 6
Badge +1
volgens mij is het geen foutje, dat je de datum niet later kunt invullen, maar is bewust zo gedaan dat je van te voren traject en datum moet vast leggen bij deze actie.
Als ik het tevoren had geweten, MoDe, dan had ik niet van de actie gebruik gebruikt. Ik vestig nu mijn hoop op Iris NS en haar inzet.
Ik wil reizen op een keuzedag van mijn voordeelurenkaart;is het mogelijk iemand mee te laten reizen met een dagkaart van deze actie.
Hallo rapventje, dat is zeker mogelijk 🙂
Is het ook mogelijk om van Den Haag naar Eindhoven te gaan, tussentijds in Utrecht uit te stappen, dan van Utrecht naar Gouda en verder door naar Eindhoven en vervolgens weer terug naar Den Haag?
Reputatie 7
Badge +2
Met een dagretour moet je reizen volgens de reisplanner.

De reisplanner geeft een optie om rechtstreeks van Den Haag Centraal naar Eindhoven te gaan of via Utrecht. Dus zou je ook in Utrecht mogen uitstappen.
Alleen is het stuk Den Haag - Utrecht via Gouda, dus zou je eerst van Den Haag naar Gouda moeten en dan naar Utrecht. Ga je eerst naar Utrecht en daarna naar Gouda, dan reis je terug en vervolgens weer een 2e keer naar Utrecht. Dat zal niet mogen.
Ik heb geprobeerd de code te verzilveren, maar kreeg de melding dat deze niet meer geldig is. In de voorwaarden staat echter dat de codes tot en met 15 november te verzilveren zijn en het is nu nog 13 november.
Wat spijtig dat je code niet werkt, jwpolderman. Je kunt het beste contact opnemen met onze Klantenservice via de Live Chat of Sociale Media. We kunnen dan kijken wat er aan de hand is en je code eventueel vervangen.
In eerste instantie was ik heel enthousiast over de aanbieding. Ik moet in december nog een aantal reizen maken waarvan ik niet exacte datum weet. Blijkt dat de aanbieding alleen werkt als je van te voren traject en datum invuld. Teleurstellend, zo heb ik er in tegenstelling tot vorige keren weinig aan.
Als ik de codes wil verzilveren moet ik al meteen een reisdatum invoeren, klopt dat? Weet nu nog niet precies wanneer ik de kaartjes nodig heb namelijk
Hoi SilviaJ en P.e,

Wat jammer om te lezen dat dit voor jullie niet goed uitkomt. De actie is inderdaad vandaag nog te bestellen en de datum dient inderdaad vandaag dan ingevuld te worden. Ik zal als feedback op deze actie doorgeven dat jullie het fijner vinden als de datum t/m de uiterlijke reisdatum ingevuld kan worden.

P.e, ik zag dat je voor deze vraag ook een apart topic aangemaakt had. Deze heb ik verwijderd.
Hoi MarioV, SilviaJ en P.e,

Ik begrijp inmiddels van mijn collega's die over deze campagne gaan dat er wel gekozen kan worden voor de optie "later te bepalen datum". Mocht dit niet zichtbaar zijn, toets dan CTRL + F5 in op je toetsenbord.
Ik heb een dagretour van AH , waarmee ik voor 6.30 uur mag reizen.
Maandagmorgen om 6.19 vertrek ik uit Heerlen, mag ik tot Amsterdam blijven zitten?
Ik heb even naar de voorwaarden van deze actie gekeken en je mag je reis bij ons tijdens de spits afmaken als je reis in de daluren is gestart. Je mag dan niet wisselen van vervoerder. De reis die jij wilt gaan maken heeft verder geen overstap op een andere vervoerder, dus dat is geen probleem.
het wilde niet lukken deze kaarten te bestellen (2 x dagretour 1e klas) en ik zou zo graag van het aanbod gebruik willen maken... Is het misschien toch nog mogelijk?
Ik ben bang van niet, WillekeDijkstra. De verkoopperiode is helaas verstreken.
Reputatie 6
Badge +1
Hoi MarioV, SilviaJ en P.e,

Ik begrijp inmiddels van mijn collega's die over deze campagne gaan dat er wel gekozen kan worden voor de optie "later te bepalen datum". Mocht dit niet zichtbaar zijn, toets dan CTRL + F5 in op je toetsenbord.

Beetje laat dat nu bekend wordt dat je wel voor ' later te bepalen datum' kon kiezen. Ik had graag van de actie gebruik willen maken, maar heb het niet gedaan, omdat je gelijk een datum en bestemming moest kiezen.
Overigens had iemand eerder in dit topic een bericht gepost dat de code niet werkte in combinatie met ' later te bepalen datum'.

Reageer