NS Extra in oktober: ga naar jouw favoriete stad!

• 11 oktober 2018
  • 98 reacties
  • 6021 Bekeken

Deze maand krijgen alle NS Extra deelnemers een e-mail met inspiratie over leuke bestemmingen in Nederland. Via nsfavourites krijg je tips voor een dagje uit naar jouw favoriete stad. Geschreven door locals en de leukste bloggers van Nederland.

Om een uitje naar jouw favoriete stad extra aantrekkelijk te maken hebben we exclusieve aanbiedingen voor dagretouren. Je krijgt 2 unieke codes voor 1e klas tickets, en 2 unieke codes voor 2e klas tickets. Dus je kunt maximaal 4 x gebruikmaken van deze aanbieding. Of je gaat met z’n tweeën twee keer op stap.

Om te weten bij welke bestemmingen je voordeliger uit bent met deze aanbieding, hebben we op onze website een kaart van Nederland opgenomen, met daarop een groen gebied waarop je direct kunt zien wanneer je voordeliger uit bent. Dit groene gebied is afhankelijk van jouw woonplaats.

Heb je een Altijd Vrij of een Dal Vrij abonnement, dan kun je voor 10 euro iemand meenemen met de trein, met het NS Extra Meereisretour. Gebruik de unieke kortingscode uit de NS Extra e-mail, welke je eind oktober hebt ontvangen.

Wees er snel bij, want je kunt deze dagretouren kopen t/m 15 november, en er mee reizen t/m 31 december 2018.

98 reacties

Raar dat je op 26 oktober al moet weten op welke dag(en) je in december gebruik wilt maken van de aanbieding.
Ik herinner me aanbiedingen uit het verleden waar je later de datum kon invullen. Waarom is dat nu niet het geval? Zo heb ik er niets aan.
Reputatie 5
Wanneer wordt deze aanbieding verstuurd? Heb hem nog niet ontvangen namelijk (heb sinds begin deze maand NS Flex)
Ik kan niet exact achterhalen wanneer je deze krijgt, maar je moet deze actie deze maand ontvangen.
Aanbieding ontvangen via mail maar als je probeert kortingscode te verzilveren lukt dat niet en nadat je van alles hebt moeten invullen en overgaat naar betalen via bank-app, wordt aangegeven dat het oorspronkelijke bedrag voor de reis, zonder korting, wordt afgeschreven van je bank. De kortingscode werkt dus helemaal niet. Ik moet morgen reizen maar kan dus nu de aanbieding niet gebruiken en moet het veel hogere bedrag betalen. Niet echt klantvriendelijke aanbieding....
Dat is vreemd. Je kan dan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen we je gelijk verder helpen en indien mogelijk een oplossing voor je verzinnen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 7
Badge +2
Wanneer wordt deze aanbieding verstuurd? Heb hem nog niet ontvangen namelijk (heb sinds begin deze maand NS Flex)

Heb je je ook gelijk aangemeld voor NS Extra?
Aanbieding ontvangen via mail maar als je probeert kortingscode te verzilveren lukt dat niet en nadat je van alles hebt moeten invullen en overgaat naar betalen via bank-app, wordt aangegeven dat het oorspronkelijke bedrag voor de reis, zonder korting, wordt afgeschreven van je bank. De kortingscode werkt dus helemaal niet. Ik moet morgen reizen maar kan dus nu de aanbieding niet gebruiken en moet het veel hogere bedrag betalen. Niet echt klantvriendelijke aanbieding....

Emedew, is het gelukt? Zo niet, dan hoor ik dat graag en kijken we hier even wat we voor je kunnen betekenen. Als er meer mensen zijn met problemen, horen we dat graag.
Zojuist weer geprobeerd, alles weer ingevuld, bedrag wordt na invoeren kortingscode voor eerste klas voordeelretour verlaagd naar €20, ik druk op bestelling plaatsen en word doorgeleid naar mijn bank pagina om te betalen en dan wordt niet €20 maar €52 afgeschreven... Ik heb hierover gisteren al naar klantenservice gebeld, lang in de wacht, opnieuw in de wacht omdat eea nagevraagd moest worden, mensen die het zouden kunnen weten waren er niet, uiteindelijk advies om nog maar eens te bellen na 20.00 uur. Ik geef het op en betaal maar het volle bedrag...
Reputatie 7
Badge +2
Dat scheelt te veel om volle bedrag te moeten betalen voor een foutje in software.
Inderdaad, maar ik zal toch die reis vandaag moeten maken. Aangezien NS wel de aanbieding naar mij mailt maar er verder niets aan kan doen om die ook te laten werken kan ik niet anders. Heb wel dalurenvoordeel, maar scheelt toch nog €21,80.
Bericht bewerkt.

Mijn collega's zijn erachter dat er een fout zat in het systeem. Dit is nu aangepast. Zou je kunnen kijken of het nu goed gaat?
Ik neem aan dat de actie gekoppeld is aan je Ov Abonnement en je dus niet een kaartje iemand cadeau kan doen zonder dat je zelf mee reist?
Niet helemaal, Leonie83. Als jij je hebt aangemeld krijg je een e-mail met actiecodes. Die actiecodes kun je gebruiken om tickets te kopen, E-tickets dus. En voor die E-tickets kun je zelf aangeven wie ermee gaat reizen.
mijn vraag over de actie kun je alleen maar van A naar B of kun je ook nog naar C toe?
Reputatie 7
Badge +2
mijn vraag over de actie kun je alleen maar van A naar B of kun je ook nog naar C toe?

het is een retour, je kunt naar C toe als deze op de route ligt van A naar B
Nee dat is niet het geval daarom ook mijn vraag, jammer..
Bericht bewerkt.

Mijn collega's zijn erachter dat er een fout zat in het systeem. Dit is nu aangepast. Zou je kunnen kijken of het nu goed gaat?

Nou nee, ik ben inmiddels onderweg, heb extra betaald en heb nu geen “voordeel” kaartje meer nodig.... het zou aardig zijn als ik het te veel betaalde terug zou krijgen
Dat is flink balen, Emedew. Ik snap dat je graag restitutie wilt omdat je de kortingscode nu niet kunt gebruiken voor deze reis. Ik wil je graag verder helpen. Kun je me een privébericht sturen met je naam, adres, geboortedatum, kaartnummer, IBAN en de actiecode? Dan ga ik kijken wat er mogelijk is. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "stuur bericht".
Zonet de oktober aanbieding geopend in mijn mail. Merkwaardig ik woon in Breda en ik zie een kaartje met een cirkel rond Zwolle? waarbinnen er geen voordeel is. Een retourtje Breda zou wel een voordeel opleveren.
Zijn dergelijke aanbiedingen alleen geldig in NS treinen of ook van bv Arriva? Dat kan ik nergens terugvinden...
Moet je al meteen kiezen wanneer je waar heen gaat reizen? Dat idee krijg ik bij het bestelscherm terwijl ik dat van 1 reis al wel weet maar voor de andere nog niet.
Reputatie 7
Badge +3
Je hoeft ook niet alle codes in één keer te gebruiken 🙂
Reputatie 5

Wanneer wordt deze aanbieding verstuurd? Heb hem nog niet ontvangen namelijk (heb sinds begin deze maand NS Flex)Heb je je ook gelijk aangemeld voor NS Extra?

Ja hoor, dit staat gewoon nog steeds aan in Mijn NS, heeft nooit uitgestaan.

Maar sinds ik me heb aangemeld voor NS Flex (4 oktober) niks meer van NS Extra ontvangen.
Geldt het Dagretour Voordeeluren van NS Extra ook op de trajecten waar Keolis rijdt?
@Alievs
Welkom bij de Community 🙂 Ja, op het moment dat je gebruik wilt maken van de aanbieding dien je gelijk een reisdatum aan te geven echter, zoals mrfreeze ook aangeeft, hoef je de codes niet in één keer te gebruiken. Let er wel op dat je de tickets kunt kopen t/m 15 november (gebruiken t/m 31 december).

@s1mon9
De mail is ook niet in je spamfolder/ongewenste berichten terecht gekomen?

@JacobD
Welkom bij de Community! Ja, deze Dagretour is ook geldig bij andere treinvervoerders zoals Keolis.

Reageer