beantwoord

NS Extra: link

Ik kan geen link maken!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 2 september 2015, 14:42

Mogelijk heb je slechts een deel gekopieerd, zoals ook in dit topic. Kan dat kloppen? In ieder geval is het nu gelukt, mooi zo!

Bekijk origineel

23 reacties

GJFM GIJSBERTS schreef:

Ik kan geen link maken!

Ik ben erg benieuwd, hoe je een link kunt maken 😉
Wegens overweldigend succes is de inschrijving voor de testgroep automatische herinnering vergeten checkout gesloten en heeft het dus ook geen zin om een inschrijvings-link te versturen.
[quote=ErikVD]Wegens overweldigend succes is de inschrijving voor de testgroep automatische herinnering vergeten checkout gesloten en heeft het dus ook geen zin om een inschrijvings-link te versturen./quote]
Ja dat is weer de NS je kon de link niet zo kopieren als het hoort maar je moest het handmatig doen foutje zegt de NS. Eergisteren belde ik met de NS inschrijving gesloten weer een ontzettend domme aktie van de NS. Waar ik weer niets aan heb
IK denk niet dat het een domme actie is van NS, het is juist goed dat NS nieuwe functionaliteit wil gaan testen met een willekeurige testgroep. Van de week bleek echter dat er zoveel animo was om deel uit te kunnen maken van deze testgroep dat de plaatsen snel vergeven waren.

Het feit dat jij er niets aan hebt wil niet zeggen dat het een domme actie is!
[quote=Kampenaar]
ErikVD schreef:

Wegens overweldigend succes is de inschrijving voor de testgroep automatische herinnering vergeten checkout gesloten en heeft het dus ook geen zin om een inschrijvings-link te versturen./quote]
Ja dat is weer de NS je kon de link niet zo kopieren als het hoort maar je moest het handmatig doen foutje zegt de NS. Eergisteren belde ik met de NS inschrijving gesloten weer een ontzettend domme aktie van de NS. Waar ik weer niets aan heb

Heb jij mijn bericht wel goed gelezen Erik VD jij hebt het over een nieuwe functieonaliteit oke maar daar is niets mis mee, maar doe het dan wel goed en niet zo dom dat je moet toegeven dat er met de code iets mis is gegaan. Ik heb er niet om gevraagd maar de NS stuurt mij een E-Mail met het verzoek of wil meedoen aan dit onderzoek , en dan blijkt dat de NS toegeeft dat er een foutje gemaakt is.. En als je dan naar een paar dagen contact opneemt dat dit niet klopt zegt NS jammer je bent te laat'. Hoe dom kun je dan wezen.Sorry hoor
Beste Kampenaar, welkom op het forum.

Wat bedoel je precies? Heb je een e-mail gehad waarbij de link niet werkte, en heb je die geknipt en geplakt in je browser? Of heb je geen e-mail gehad en heb je je helaas niet op tijd kunnen aanmelden?
Indien de link niet werkt, mag je hem in dit topic plakken.
Sorry voor de wat late reactie ivm vakantie Ik heb een E-Mail gehad van de NS met het verzoek of ik mee zou willen doen met deze aktie, ik heb mij opgegeven en kreeg een E-Mail van de NS met een link die niet werkte. Ik heb gebeld daarover met de NS die zei dan moet je de link handmatig knippen en plakken.Dat heb ik gedaan en kreeg steeds de melding link is niet goed. Dan bel je weer met de NS en dan zegt de NS sorry je kunt je niet meer inschrijven want je bent te laat.De NS geeft toe dat ze een foutje gemaakt hebben maar ik was te laat.
En dit klopt gewoon niet, en lijkt nergens op
Snap ik. Kun je de link eens in dit topic plakken?
referentienummer=14715357&code=0025B51015FE1EE591E4B9B4DCC9B8DA
Sivan NS schreef:

14715357&code=0025B51015FE1EE591E4B9B4DCC9B8DA Dit is de link die ik kreeg van de NS
Kampenaar schreef:

Sivan NS schreef:

14715357&code=0025B51015FE1EE591E4B9B4DCC9B8DA Dit is de link die ik kreeg van de NS

Meestal begint een link met http://ns.nl/contactvoorkeuren/

met knippen en plakken kom ik tot de volgende link:

http://ns.nl/contactvoorkeuren/definitief_bevestigen?referentienummer=14715357&code=0025B51015FE1EE591E4B9B4DCC9B8DA

Uw aanmelding is definitief
Hartelijk bedankt. U bent nu definitief aangemeld voor NS Extra. Vanaf nu profiteert u van persoonlijke diensten en andere exclusieve voordelen van NS.

De vraag is, waarom er in je e-mail niet de gehele link wordt vertoond?
Michiel. schreef:

Kampenaar schreef:

Sivan NS schreef:

Meestal begint een link met http://ns.nl/contactvoorkeuren/

met knippen en plakken kom ik tot de volgende link:

http://ns.nl/contactvoorkeuren/definitief_bevestigen?referentienummer=14715357&code=0025B51015FE1EE591E4B9B4DCC9B8DA

Uw aanmelding is definitief
Hartelijk bedankt. U bent nu definitief aangemeld voor NS Extra. Vanaf nu profiteert u van persoonlijke diensten en andere exclusieve voordelen van NS.

De vraag is, waarom er in je e-mail niet de gehele link wordt vertoond?

Dat weet ik niet,mijn vraag is waarom kon je de link niet gewoon bevestigen zonder kopieren en plakken zoals gewoonlijk gedaan word.
Zo te zien op het forum was ik niet de enige die dat niet lukte
Mogelijk heb je slechts een deel gekopieerd, zoals ook in dit topic. Kan dat kloppen? In ieder geval is het nu gelukt, mooi zo!
Bedankt
Hoe kan ik zien of mijn melding is gelukt en dat ik nu deelneem aan NS Extra
Die mogelijkheid is er niet, Kampenaar. Vanuit NS kan ik je deze toezegging doen. Zodra jij een keer vergeet uit te checken, krijg jij vanzelf bericht.
Kampenaar schreef:

Hoe kan ik zien of mijn melding is gelukt en dat ik nu deelneem aan NS Extra

Zodra je in Mijn NS onder het tabje producten een linkje ziet om je
af te melden voor NS Extra, ben je aangemeld voor NS Extra 😉

Bedankt voor de toevoeging, Michiel!
Dan ben ik dus niet aangemeld,volgens Sivan van de NS was dit wel gelukt ?????
Kampenaar, wil je mij jouw kaartnummer sturen via forum@ns.nl? Dan kijk even voor je mee.
3528 XXXX XXXX XXXX
Zou je je kaartnummer te mailen naar het door Sivan NS genoemde mailadres Kampenaar?
Ik heb omwille van privacy het kaartnummer verwijderd.
Ik heb je bericht ontvangen, Kampenaar. Volgens onze gegevens ben je gewoon aangemeld. Mocht je een keer een gemiste check-uit hebben, wacht dan even de 3-8 dagen af. Krijg je dan geen bericht, mail mij dan gerust nogmaals!

Reageer