beantwoord

NS Extra Meereiskaart

Beste mensen,

Via de mail kreeg ik deze aanbieding binnen. Echter, het lukt niet om deze aanbieding te gebruiken. Als ik op "verzilver je aanbieding" druk, krijg ik een pagina waar ik informatie over "reiziger 1" moet invullen. Er is een terug knop, die nergens toe leidt, maar geen verder knop. Ook blijft de prijs rechtsonder €39,00. Hoe krijg ik het voor elkaar zodat ik gebruik kan maken van deze aanbieding?

Groetjes en alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Robert B 7 juli 2018, 19:41

Welkom bij de NS Community!

Tegen de tijd dat je naar de betaalpagina gaat kun je de kortingscode invullen en zou de prijs moeten veranderen naar €10 of €29 (afhankelijk welke actie het is, en of die nog wel geldig is).

Er zijn ook wat storingen geweest, en vekeerde codes verstuurd die niet werken. Neem contact op met de klantenservice om dat na te kijken.
Bekijk origineel

12 reacties

CC: @Stijn NS

Er staan voor dit topic 2 nog te beoordelen berichten klaar...

Sinds woensdag 11 juli krijg je de knop "In winkelwagen" weer te zien.

Met je NS Extra Kortingscode wordt de prijs €10 voor je NS Extra Meereiskaart.

4e poging

Sinds vanmiddag, woensdag 11 juli, krijg je de knop "In winkelwagen" te zien.
3e poging

Sinds vanmiddag, woensdag 11 juli, krijg je de knop "In winkelwagen" te zien"
2e poging

Sinds vanmiddag, woensdag 11 juli, krijg je de knop "In winkelwagen" te zien" 😊

Sinds vanmiddag, woensdag 11 juli, krijg je de knop "In winkelwagen" te zien" 😊

Badge +3
De algemene link is https://www.ns.nl/producten/coupon die werkt eigenlijk altijd wel.
@Pleunob Kun jij met de NS community delen, wat deze juiste link is?
Dat is fijn om te lezen Pleunob en bedankt dat je ons dit nog even laat weten.
Uiteindelijk heb ik de klantenservice via Facebook benaderd. Ik kreeg binnen een uur hulp en het probleem was direct verholpen. De klantenservice had mij de juiste link + code gestuurd. Goede service!
Via de mail kreeg ik deze aanbieding binnen. Echter, het lukt niet om deze aanbieding te gebruiken. Als ik op "verzilver je aanbieding" druk, krijg ik een pagina waar ik informatie over "reiziger 1" moet invullen. Er is een terug knop, die nergens toe leidt, maar geen verder knop. Ook blijft de prijs rechtsonder €39,00. Hoe krijg ik het voor elkaar zodat ik gebruik kan maken van deze aanbieding?
Kreeg je deze pagina te zien:
https://www.ns.nl/producten/s/nsextra-meereiskaart-220318004

Je kunt het advies van @Stijn NS opvolgen:
https://community.ns.nl/ns-extra-35/kortingscode-meereiskaart-werkt-niet-49796#post334285

"Ik kan helaas niets anders aangeven dan dat we ons best doen om de storing zo snel mogelijk
op te lossen. Mocht je het ticket alsnog niet kunnen aanschaffen voordat je het nodig hebt,
zou ik het advies van bob69 opvolgen en contact op nemen met onze Klantenservice ."
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Tegen de tijd dat je naar de betaalpagina gaat kun je de kortingscode invullen en zou de prijs moeten veranderen naar €10 of €29 (afhankelijk welke actie het is, en of die nog wel geldig is).

Er zijn ook wat storingen geweest, en vekeerde codes verstuurd die niet werken. Neem contact op met de klantenservice om dat na te kijken.

Reageer