beantwoord

NS extra meereiskaart

Hallo, ik heb gisteren een mail gekregen van NS extra dat ik een meereiskaart kan aanschaffen voor €10 maar de link werkt niet meer als ik op bestel direct klik.. hebben meer mensen dit?
icon

Beste antwoord door Danny NS 18 april 2019, 17:24

Hoi willemijnvm, welkom bij de NS Community!

Je kan het beste contact opnemen met onze Klantenservice om dit op te laten lossen. Zover bekend zijn hier geen andere meldingen over gekomen.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

12 reacties

Hoi willemijnvm, welkom bij de NS Community!

Je kan het beste contact opnemen met onze Klantenservice om dit op te laten lossen. Zover bekend zijn hier geen andere meldingen over gekomen.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Ik heb vandaag aanbod meermanskaart voor 10,- maar er staat geldig tot dec 2018???
Bedankt voor je bericht, MattieS.

Kan je me vertellen waar je dat aanbod hebt gekregen? En wat is de precieze naam van de kaart? Dan kijk ik graag met je mee.
Ik heb via ns extra een mail op 17 april ontvangen. Hierin stond dat ik gebruik kan maken van het aanbod van 10,- met een link, maar in de tekat staat geldig toch 31 dec 2018.
Dit is de tekst:
Met NS Extra ontvang je veel extra’s. Daarom verrassen we je nu graag met deze leuke treinaanbieding: een Meereiskaart voor € 10. Zo kun je voordelig iemand een dag met je mee laten reizen.

Meereiskaart vrije bestemming voor € 10

Je kunt de Meereiskaart kopen en ermee reizen t/m 31 december 2018, na 9 uur doordeweeks en in het weekend de hele dag. Gebruik je persoonlijke kortingscode om de Meereiskaart te bestellen voor € 10.
Zou je die e-mail willen doorsturen naar community@ns.nl? Dan duik ik er verder in.
Gedaan!
Dankjewel! Ik heb de e-mail ook doorgestuurd aan @Ruud NS, wellicht kan die er meer over vertellen.
Ik heb helaas nog geen reactie van @Ruud NS. Zou je mee willen denken, Ruud?
Het onderstaande lijkt mij erg vergelijkbaar met topic van MattieS.
Deze aanbieding tot 31-12-2018 ontving ik vandaag in de mail van de NS:

Een gratis 1e klas upgrade cadeau!Jouw eerste voordeel ontvang je direct: een 1eklas upgrade. Met deze upgrade kun je het comfort van de 1e klas ervaren.Verzilver ›
Mogen we je beter leren kennen?Om je in de toekomst nog persoonlijker te kunnen benaderen binnen NS Extra, zouden we je graag met je voornaam aanspreken. Wil je hier graag gebruik van maken, geef dan je voornaam door.Voornaam doorgeven ›
https://ci6.googleusercontent.com/proxy/LBa6TTUQ7vpu8blVla9h1MUGGsHRwimbv-9PKvuY9AetSmNjWSJRlqLH-_lwrr-GTgGIzD9uED52QI8x6xjf8CvkPIsMeQ9KsucBY1_GMAnBmbscziUKLDDrHQ=s0-d-e1-ft#http://images.direct-email.nl/ns/20160523_studentenafloop/spacer-1x1.gif Hoe werkt het?
Jouw persoonlijke couponcode is XXXXXXXXX. Deze is te verzilveren en te gebruiken t/m 31 december 2018. Let op: je moet in het bezit zijn van een geldig 2e klas vervoerbewijs (niet i.c.m. actiekaartjes). De upgrade is doordeweeks na 9 uur en in het weekend de hele dag geldig.
Er is hier inderdaad nog een topic over, en het schijnt een typefout in de e-mail te zijn. Je kunt de code gewoon gebruiken.

Excuses voor dit misverstand in elk geval!
Badge +3
Als het goed is zijn de codes 2 maanden geldig, en anders tot 30 juni 2019.

Verzilveren (reisdatum kiezen, naam invullen e.d.) kan tot een maand vooruit, dus als je de code in juni gebruikt kan je misschien zelfs nog een reisdatum in juli kiezen. 🤔

Als de link in de e-mail niet werkt, probeer het dan via https://www.ns.nl/producten/coupon

Reageer