beantwoord

NS Extra meereiskaart

• 9 juli 2019
  • 7 reacties
  • 515 Bekeken

Als je je nu aanmeldt voor NS extra krijg je een meereiskaart van €10,-
Ik heb me een tijd geleden al aangemeld hiervoor, Kan ik alsnog die meereiskaart ontvangen?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 9 juli 2019, 11:02

Hallo monique engelen, welkom op de NS Community.

Als de actie niet geldig was op het moment dat jij je aan hebt gemeld voor NS Extra, dan kan je daar niet alsnog gebruik van maken. Er is op dit moment wel een andere leuk actie met een voordelige Meereisretour voor maar 7,95 euro 🙂!
Bekijk origineel

7 reacties

Binnen 1 week krijg je deze kaart. Heb je langer dan 1 week geleden aangemeld?
Hallo monique engelen, welkom op de NS Community.

Als de actie niet geldig was op het moment dat jij je aan hebt gemeld voor NS Extra, dan kan je daar niet alsnog gebruik van maken. Er is op dit moment wel een andere leuk actie met een voordelige Meereisretour voor maar 7,95 euro 🙂!
Reputatie 5
Badge
Er is op dit moment wel een andere leuk actie met een voordelige Meereisretour voor maar 7,95 euro 🙂!

Ik heb zelf wel een paar dagen geleden een NS Extra-code ontvangen voor een meereisretour voor 10 euro, maar met die code betaal ik dan dus 2,05 extra?
Hoi masd, dat klopt. Goede tip van Maxime, hè? 😉
Ik heb me aangemeld voor NS Extra maar geen code ontvangen voor meereisretour voor 10 euro, hoe kan dit?
Dag DI19,

Wat vervelend dat je de code nog niet hebt ontvangen! Hoelang geleden heb je jezelf aangemeld voor NS Extra? Want het kan even duren voordat je de e-mail ontvangt.
Dank voor je bericht, ik heb me een uur geleden aangemeld dus ik wacht het nog even af 🙂

Reageer