beantwoord

NS-extra met gratis overgangskaartje 2e naar 1e klas

Hallo,

Ik kreeg vandaag een mail dat als ik mij aanmeld voor ns extra ik een gratis overgangskaartje zou krijgen voor 2e naar eerste klas. Nu vroeg ik mij af hoe ik deze ontvang? Gezien ik zo een lange treinreis moet maken, zou t fijn zijn als ik deze vandaag al kan gebruiken.
icon

Beste antwoord door Robert B 9 juni 2017, 16:24

Helaas, deze wordt na het aanmelden binnen enkele weken opgestuurd.
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +3
Helaas, deze wordt na het aanmelden binnen enkele weken opgestuurd.
Goedemiddag Bram88, en welkom op het forum!

Ik snap dat je graag direct gebruik van deze actie wil maken, maar ik moet me aansluiten bij Robert B en vragen om nog even geduld te hebben.
wat verstaan jullie onder enkele weken zijn dat er twee of drie of hebben we het meer over 6 tot 8 weken?
Badge +3
Zodra er een postduif beschikbaar is komt het upgrade kaartje jouw kant op. Hoe lang die er over gaat doen ligt aan het beestje zelf, maar als alles goed gaat komt hij te zijner tijd aan hoor! :8
Reputatie 7
Marjolanda, normaal gesproken is deze actie binnen twee weken binnen. Mocht dit niet zo zijn, geef dit dan vooral door in dit topic, zodat wij dit kenbaar kunnen maken aan de actie-marketeers.
Dank je wel.:D
Ik ben teleurgesteld, het confirmatiebericht van aanmelding zegt toch dat ik kan meteen van de aanbiedening gebruik maken. Waarom is de overgangskaartje niet op onze OV kaart automatisch gedaan. Per post is zo ouderwets! Gebruik maken van de technologie, a.u.b.
Waar lezen jullie dat je de kaartjes opgestuurd krijgt dan?..ik zie alleen staan een link voor een maand lang gratis Blendle..(Wat dat ook mag zijn)..
Waar lezen jullie dat je de kaartjes opgestuurd krijgt dan?..ik zie alleen staan een link voor een maand lang gratis Blendle..(Wat dat ook mag zijn)..

We krijgen allemaal andere aanbiedingen misschien, ik heb niks over Blendle gezien. Erboven zegt Robert B dat de overgangkaartjes per post zou gestuurd worden. Blendle - google maar, leuk voor in de trein.
Zeer verwarrend. Staat nergens dat het opgestuurd wordt.
Badge +3
Zeer verwarrend. Staat nergens dat het opgestuurd wordt.
Ik heb denk ik gedacht aan de vorige upgrade kaartjes die meegestuurd werden met Spoor Magazine. Dit waren eenmalige chipkaartjes. Natuurlijk kan dit met een elektronische aanmelding ook per e-mail (couponcode), en nóg handiger zou inderdaad zijn als je het als bestelling kon krijgen op je ov-chipkaart.

Blendle is overigens een soort verzameling van kranten- en andere nieuwsartikelen, waar je per e-mail dagelijks een lijst van krijgt, aangepast aan je interesses.

Misschien ken je Topics, dat is eigenlijk hetzelfde. Zie www.krant.nl

Reageer