beantwoord

NS Extra overgangsbewijs

• 22 februari 2017
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

is deze geldig voor zowel de heen als de terugreis?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 22 februari 2017, 14:42

Die is naar mijn weten de hele dag geldig. Ik kan me even niet heel snel alle voorwaarden boven water halen, maar ik ben ze al geregeld tegengekomen tijdens controle en is dus voor de heen- als terugreis te gebruiken. De enige voorwaarde die ik nu snel kan bedenken is dat ie pas geldig is ma - vrij na 09.00 uur, maar dat is een gedachte, geen zekerheid.

Het valentijnscadeau kent geen enkele beperking:
  • Het is een upgrade voor een hele dag, ongeacht het aantal ritten dus.
  • Hij is ook geldig in zowel de ochtend- als in middagspits.
  • Hij mag gebruikt worden in combinatie met een actiekaart.
Bekijk origineel

2 reacties

Die is naar mijn weten de hele dag geldig. Ik kan me even niet heel snel alle voorwaarden boven water halen, maar ik ben ze al geregeld tegengekomen tijdens controle en is dus voor de heen- als terugreis te gebruiken. De enige voorwaarde die ik nu snel kan bedenken is dat ie pas geldig is ma - vrij na 09.00 uur, maar dat is een gedachte, geen zekerheid.
Reputatie 4
Badge

Het valentijnscadeau kent geen enkele beperking:
  • Het is een upgrade voor een hele dag, ongeacht het aantal ritten dus.
  • Hij is ook geldig in zowel de ochtend- als in middagspits.
  • Hij mag gebruikt worden in combinatie met een actiekaart.

Reageer