beantwoord

ns extra probleem

  • 8 maart 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Wanneer ik aan ns extra wil deelnemen dan staat er ovchipkaart verlopen. Wanneer ik daarna mijn ovchipkaart toevoeg dan staat er ovchipkaart is al geregistreerd. Kunt u mij hier mee helpen ?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 maart 2017, 12:24

Welkom op het NS Serviceforum Pauline. Ik heb geen direct oplossing voor je, maar wil wel aan één werken. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en je mailadres. Dan ga ik op onderzoek uit.

Er blijken twee ov-chipkaarten gekoppeld te zijn binnen Mijn NS en één van de kaarten is niet actief voor NS Extra. Een kwestie van de juiste kaart selecteren dus en klaar is Kees (of Pauline in dit geval).
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Pauline. Ik heb geen direct oplossing voor je, maar wil wel aan één werken. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en je mailadres. Dan ga ik op onderzoek uit.

Er blijken twee ov-chipkaarten gekoppeld te zijn binnen Mijn NS en één van de kaarten is niet actief voor NS Extra. Een kwestie van de juiste kaart selecteren dus en klaar is Kees (of Pauline in dit geval).

Reageer