beantwoord

NS Extra reis naar Schiphol - Geen emailtje


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb net van deze actie gehoord want ik heb geen emailje met informatie gezien! NS klantenserviec zegt gewoon dat om deze actie te gebruiken moet ik een emailtje hebben en die zijn automatisch verstuurd! en zij kan niet verder helpen!! Maar heb ik nieks ontvangen. Hoe kan ik daar achter te komen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 20 augustus 2018, 10:37

Welkom bij de Community, NIZA.

Vervelend dat je geen mail hebt gekregen. Deze mail is eind juni en begin augustus verzonden naar deelnemers van NS Extra. Was je op dat moment geen deelnemer van NS Extra dan ontvang je de mail niet (ook niet wanneer je je later alsnog hebt aangemeld).
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, NIZA.

Vervelend dat je geen mail hebt gekregen. Deze mail is eind juni en begin augustus verzonden naar deelnemers van NS Extra. Was je op dat moment geen deelnemer van NS Extra dan ontvang je de mail niet (ook niet wanneer je je later alsnog hebt aangemeld).

Reageer