NS Extra Reischallenge

• 31 augustus 2016
  • 55 reacties
  • 3344 Bekeken

Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 1
Zijn meer mensen die deze mail niet hebben gehad,waaronder ik.Dus misschien kunnen jullie wat voor deze mensen doen?? Mails zijn nl allang de deur uit,dus als je die nu nog niet hebt gehad.....
En je hebt wel het aantal reizen gemaakt in de desbetreffende periode?
Reputatie 1
En je hebt wel het aantal reizen gemaakt in de desbetreffende periode?

Zeker 1 ( en dat was de eis.. ) maar iemand van jullie is er al achteraan voor me.
Ik hen een aantal reizen gemaakt, maar geen reactie van de NS
Hier helaas ook niets gezien. 😢
Ik had ook niets ontvangen, maar had al gauw een vermoeden waarom.
Het gaat om 'Reizen op saldo'.
Dat had beter 'Reizen op vol tarief' kunnen heten.
Reizen met samenreiskorting valt hier niet onder.
Helaas staat dat er niet duidelijk bij.
Sterker nog, via de chat van de klantenservice kon men mij niet uitleggen wat 'Reizen op saldo' precies betekent.
Alleen dat Samenreiskorting niet valt onder de challenge.
Ja het vermoeden had ik ook al van dit addertje onder het gras, maar het is slordig als zoiets niet vermeld wordt.
ook allesbehalve een wervende actie . . .
Reputatie 1
Bij mij staat inmiddels 2,50 klaar om te worden opgehaald. Jammer dat het allemaal niet zo soepeltjes verloopt,dus Ruud NS : bedankt voor je hulp!
Nou beste NS doe je best. Ik heb nog steeds niets gehoord. Wel een aantal (enkele) reizen tijdens dalvoordeel gemaakt, maar geen mail van jullie!
Badge
@MarjanSN: dat is vervelend. Wil je mij je persoonlijke gegevens in een privébericht sturen, samen met je kaartnummer? Ga ik navraag doen voor je.
Ik begrijp uit de reacties dat ik met mijn abo dalvoordeel alleen die 2,50 krijg als ik met volledig tarief (dus in de spits) had gereisd...? Maar waarom staat er dat dan niet bij in de mail? Mensen blij maken met een dooie muts noem ik dat!
Reputatie 1
Ik begrijp uit de reacties dat ik met mijn abo dalvoordeel alleen die 2,50 krijg als ik met volledig tarief (dus in de spits) had gereisd...? Maar waarom staat er dat dan niet bij in de mail? Mensen blij maken met een dooie muts noem ik dat!

Dat begrijp je dan verkeerd. Je mag uiteraard gewoon reizen buiten de spits, dat telt gewoon mee.
@marieke68 Klaarblijkelijk werkt het dan toch niet, geen mail ontvangen....
Reputatie 1
@marieke68 Klaarblijkelijk werkt het dan toch niet, geen mail ontvangen....

Zie verhaal hierboven,ook ik had een reis gemaakt, kreeg geen mail. Gebeurt bij veel mensen als je alles zo leest. Gewoon even wachten tot je contact hebt gemaakt met de NS-medewerkers hier.
Hallo vliegendtapijt, vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Ik zoek dit graag even voor je uit. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer? Dan kijk ik er even naar.

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens 'Stuur bericht'.
Op 27 september heb ik de vereiste reis gemaakt om in aanmerking te komen voor de € 2.50 . Tot op de dag van vandaag heb ik GEEN ENKELE reactie van NS gekregen omtrent de teruggave van het bedrag.Wat moet ik verder doen om in aanmerking te komen?
@MarjanSN: dat is vervelend. Wil je mij je persoonlijke gegevens in een privébericht sturen, samen met je kaartnummer? Ga ik navraag doen voor je.
Beste charon, ik heb je een pb gestuurd, maar nog steeds niets gehoord. En weet je ik hoef die 2,50 al niet meer. Als ik er zoveel moeite voor moet doen. pffffffff
Jammer dat de toekenning van de €2,50 in sommige gevallen niet soepel verloopt. Zoals al eerder in het topic vermeld, tellen reizen in het dal wel mee! Het gaat juist om reizen in het dal op saldo.

Ik heb inmiddels een aantal ov chipkaartnummers mogen ontvangen die alsnog de beloning ontvangen als de challenge gehaald was. Deze nummers heb ik ook doorgestuurd naar mijn collega die gaat over het proces achter het toekennen van de € 2,50 om te bekijken wat er precies misgaat.

Als je deze post zo leest zou je kunnen denken dat hier grote fouten zijn gemaakt maar er is voor tienduizenden NS Extra deelnemers €2,50 klaargezet. De gevallen die niet goed zijn gegaan, moeten we zeker iets mee doen en worden dus ook onderzocht.
Nog steeds niets ontvangen van de NS, ondanks contact via PB en de toezeggingen die daar gedaan worden. Misschien moeten jullie al de niet uitgekeerde bedragen maar gebruiken om de administratieve zaken bij de NS op orde te krijgen. Wat een aanfluiting, ik wist niet dat het 'challenge'-deel sloeg op het het verkrijgen van het beloofde tegoed i.p.v. het maken van de reizen.
Hey JvdHaak, ik zie dat je Ruud op 24 oktober al een bericht hebt gestuurd. Jammer dat je het geld nog niet hebt ontvangen. Als er iets niet goed is gegaan, kun je hem het beste nogmaals een privébericht sturen. Hij heeft al jouw gegevens en zit helemaal in de case dus hij kan het vast snel voor je uitzoeken! Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Hey Minke NS, laatste bericht van Ruud NS is van 20 dagen geleden en we zijn er inderdaad 'pas' vanaf 24/10 mee bezig via PB's. Die € 2,50 heb ik allang opgegeven. De slechte nasmaak blijft nog heel lang hangen.
Het klopt dat het laaste bericht van Ruud in dit topic van een tijd geleden is, maar hij is nog steeds actief op het NS serviceforum. Ik snap dat je baalt, maar als je echt een oplossing wil zien, zul je Ruud een bericht moeten sturen. Ik weet zeker dat hij je hiermee kan helpen!
Ik heb ook de actiemail ontvangen:

Maakt u in de maand september 1 treinreis op saldo tijdens de daluren* met NS, dan krijgt u van ons € 2,50 reistegoed terug. Ongeacht de bestemming van uw reis.

In september had ik 2 treinreizen, maar ik heb niets meer vernomen van de € 2,50 reistegoed.
De reizen waren weliswaar met samenreiskorting, maar in de actiemail staat daar helemaal niets over (voor eventuele uitsluiting). Uitsluiting hierom zou dan ook onterecht zijn.

Graag hoor ik van een NS-medewerker hoe ik de € 2,50 reistegoed kan ontvangen.
Hoi ovreiziger, welkom op het NS serviceforum! Jammer dat ook jij niks hebt ontvangen naar aanleiding van de NS Extra Reischallenge. Ik raad je aan om Ruud NS even een berichtje te sturen. Hij zoekt dit voor meerdere reizigers uit dus ik weet zeker dat hij jou ook verder kan helpen.
Reken maar nergens op ovreiziger, je wordt helemaal niet verder geholpen.

Reageer