NS Extra Reischallenge

• 31 augustus 2016
  • 55 reacties
  • 3344 Bekeken

Op dinsdag 6 september ontvangen reizigers die zich aangemeld hebben voor NS Extra een reischallenge! We vragen je hierbij om in september een specifiek aantal reizen op saldo te maken. Als je het aantal waar we je voor uitdagen haalt, ontvang je in oktober € 2,50 op je OV-chipkaart.

Hieronder lees je een omschrijving van deze module binnen NS Extra en een aantal veel gestelde vragen. Deze e-mailing is verstuurd naar klanten die deelnemen aan NS Extra, het persoonlijke klantprogramma van NS. Wil je ook meedoen aan NS Extra? Kijk op ns.nl/nsextra voor meer informatie en inschrijven.

Staat jouw vraag er niet tussen? We horen graag van je in dit topic.

Omschrijving

Bij de reischallenge belonen we NS Extra deelnemers voor reizen met NS. We dagen reizigers uit om in september een extra treinreis op saldo in de daluren te maken ten opzichte van augustus.

Het aantal reizen waar je voor wordt uitgedaagd is dus per persoon verschillend. Als je het aantal waar NS je voor uitdaagt haalt, ontvang je in oktober € 2,50 op je OV-chipkaart.

Voor NS Extra deelnemers die al wekelijks in de trein zitten, hebben we op 19 september een heel mooi aanbod! Op deze dag zal ik dit topic een update geven.

Veel gestelde vragen

Hoe ontvang ik de € 2,50?
Als je het in de e-mail genoemde aantal reizen maakt (op saldo, in de daluren), ontvang je in oktober een e-mail met instructies op hetzelfde e-mailadres als waar de oorspronkelijk e-mail naar verstuurd is. Hierin staat omschreven hoe je de € 2,50 bij de kaartautomaat op je OV-chipkaart kunt laten zetten.

Waarom heb ik geen e-mail ontvangen? Ik ben wel NS Extra deelnemer.
Omdat NS Extra een persoonlijk loyaliteitsprogramma is, kan het voorkomen dat bij een module niet iedereen wordt meegenomen. Zo vinden we het bij de reischallenge niet gewenst om je uit te dagen tot meer reizen als je bijvoorbeeld al 20 keer per maand een treinrit maakt. In dit geval ontvang je in de week van 19 september een alternatief aanbod. Ook is er een kleine groep deelnemers die deze maand geen e-mail ontvangt.

Hoe weet NS van het aantal reizen dat ik in augustus gemaakt heb?
Bij aanmelden voor NS Extra geef je NS toestemming om je reisgegevens in te zien. Deze reisgegevens zijn nodig om je bijvoorbeeld te informeren bij een vergeten check-uit. Deze reisgegevens zijn ook gebruikt voor de reischallenge.

55 reacties

je leest te veel stripboeken...

Ik kan jou dit boek aanbevelen.
Ik vraag het even na bij Ruud!
Prima. Onwijs bedankt, Johnny!
Ik heb beide berichten ontvangen en reisdata opgevraagd. Wordt vervolgd dus.
Reputatie 1
Heerlijk tijdverdrijf...
Ik ben gewoon nog blij met €2,50, alle kleine beetjes zijn welkom.
Misschien kan de NS de 2,50 schenken aan een goed doel. Misschien een zorginstelling?
Reputatie 1

Ik kan jou dit boek aanbevelen.

Sorry Klaas-Jan, ik haat boeken lezen..
Nou beste NS doe je best. Ik heb nog steeds niets gehoord. Wel een aantal (enkele) reizen tijdens dalvoordeel gemaakt, maar geen mail van jullie!
Reputatie 1
Nee hoor, er staat niets op mijn rekening. Heb ook geen bericht ontvangen om een rekeningnummer o.i.d. door te geven...

Ondanks dat dat ook tegen mij werd gezegd,ook vandaag nog steeds geen 2,50 op mijn rekening.Wordt er gewoon beetje moedeloos van,maar blijf volhouden ( tegen mijn principe dit soort dingen!!! )
Vandaag ontvangen reizigers die zich aangemeld hebben voor NS Extra en geen reischallenge hebben ontvangen, een e-mail met een exclusief aanbod voor twee Weekend Dagkaarten.

Met de twee Weekend Dagkaarten kun je er samen gezellig een dag in het weekend erop uit voor de scherpe prijs van € 25,-. Eerste klas is ook mogelijk voor slechts € 35,-.

Deze exclusieve NS Extra aanbieding is te bestellen t/m 30 september. De gekochte kaarten zijn te besteden op een dag in het weekend t/m zondag 27 november. Als weekend geldt: van vrijdagavond 18.30 uur tot maandagochtend 4.00 uur.

Hieronder vind je een aantal veel gestelde vragen over deze aanbieding. Stel gerust je vraag in dit topic als die van jou er niet bij staat!

Veelgestelde vragen

Ik ben NS Extra deelnemer en heb de aanbieding niet gekregen, waarom is dat?
We hebben een deel van de NS Extra deelnemers geselecteerd. Omdat NS Extra een persoonlijk loyaliteitsprogramma is, kan het voorkomen dat u dit aanbod niet hebt ontvangen. Ook is er een kleine groep deelnemers die deze maand geen e-mail ontvangt van NS Extra.

Moet ik per se 2 weekend dagkaarten kopen in één aankoop?
Nee, je kunt ook kiezen voor één Weekend Dagkaart. De prijs is dan € 12,50 (2e klas) en € 17,50 (1e klas).

Is een 2e klas Weekend dagkaart alsnog te upgraden na aankoop naar de 1e klas?
Nee, bij aankoop kies je voor 2e klas of 1e klas. Daarna is dit niet meer te wijzigen.

Zijn de treinaanbiedingen ook geldig in de treinen van Syntus, Breng, Arriva, Veolia en Connexxion?
Ja, de aanbiedingen zijn ook geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus, en Veolia. Voor Intercity Direct heb je wel altijd een toeslag nodig. Deze tickets zijn niet geldig voor Thalys.
Hoe ontvang ik de € 2,50?
Als je het in de e-mail genoemde aantal reizen maakt (op saldo, in de daluren)

Ruud NS,

Geldt een reis op saldo met 100% korting (Weekend Vrij) ook? Of moet er effectief geld van de kaart gaan?
Ik heb drie reizen op saldo gemaakt, in de daluren en in september. Wanneer ontvang ik de mail? Half oktober is inmiddels al voorbij.

Jörg
De mails zijn inmiddels verstuurd, dus als je challenge gehaald hebt, dan zou je inmiddels ook geïnformeerd moeten zijn, JvdHaak.

Niet toevallig in je reclamemap verdwaald geraakt?

Als de mail er echt niet is, kun je mij dan je ov-chipkaartnummer in een privébericht sturen?
Dag Ruud,

Ik heb je een bericht gestuurd.

Mvg,

Jörg
Reputatie 1
De mails zijn inmiddels verstuurd, dus als je challenge gehaald hebt, dan zou je inmiddels ook geïnformeerd moeten zijn, JvdHaak.

Niet toevallig in je reclamemap verdwaald geraakt?

Als de mail er echt niet is, kun je mij dan je ov-chipkaartnummer in een privébericht sturen?

Ik moest ook 1 reis maken in september en heb dat op 30 september gedaan. Nog geen mail gehad hoe ik die €2,50 terug kan krijgen.
Ik stuur je via pb mijn ov-chipkaart nummer
Reputatie 1
pfff, hou die 2,50 euro maar NS. kost mij te veel moeite om al mijn gegevens door te geven...
Reputatie 1
Prima. Onwijs bedankt, Johnny!

Graag gedaan! ik ben geen kniepert als de vele reizigers hier op het forum.
Voor € 2.50 kun je anders heerlijke koekjes kopen bij de Albert Heijn to go.
Reputatie 1
Voor € 2.50 kun je anders heerlijke koekjes kopen bij de Albert Heijn to go.

Dag Sivan, geef ik je groot gelijk, maar de tijd die ik erin moet steken om ervoor te zorgen dat ik die 2,50 euro krijg, kost te veel tijd. Die tijd kan ik beter anders benutten waar ik veel meer verdien.
Reputatie 1
Dagobert Duck is ook met dubbeltjes begonnen.....
Reputatie 1
Dagobert Duck is ook met dubbeltjes begonnen.....

Iedere gek zijn eigen gebrek..
Sorry Klaas-Jan, ik haat boeken lezen..

Ik had al zo'n vermoeden
Uit de mail:

"Maakt u in de maand september 3 treinreizen op saldo tijdens de daluren* met NS, dan krijgt u van ons € 2,50 reistegoed terug. Ongeacht de bestemming van uw reis.
...
*Dit geldt niet voor keuzedagen. De daluren zijn doordeweeks tussen 09.00 en 16.00 uur en tussen 18.30 en 04.00 uur, en in het weekend de hele dag."

Maar mijn reis op zaterdag 3 september was volgens de NS niet in de daluren. :?
Ik heb het aanbod van 2,50 per mail ontvangen, daarna niets meer. Heb een aantal keer een (enkele) reis tijdens de daluren gemaakt. Krijg ik de mail nog?

Reageer