Doe je mee aan de reischallenge in maart?
Maart staat voor NS Extra deelnemers weer in het teken van een reischallenge.
Deze keer zit de uitdaging iets anders in elkaar: als deelnemer ontvang je een Avond challenge, een Weekend challenge of een Superdal challenge.
- De Avond challenge: Reis in maart op saldo in de avonduren en krijg € 2,50 reistegoed cadeau. Elke reis in maart op maandag t/m vrijdag vanaf 18.30 uur telt mee.
- De Weekend challenge: Reis in maart op saldo in het weekend en krijg € 2,50 reistegoed cadeau. Elke reis in maart vanaf van vrijdag 18.30 uur t/m maandagochtend 04.00 uur telt mee.
- De Superdal challenge: Reis in maart op saldo in de superdaluren en krijg € 2,50 reistegoed cadeau. Elke reis in maart op maandag t/m vrijdag vanaf 11.00 uur en buiten de middagspits van 16.00 uur t/m 18.30 uur, telt mee.
Nieuw: Mijn NS Extra
Het aantal reizen waarvoor je wordt uitgedaagd, vind je terug in de e-mail die je van NS Extra ontvangt en is vanaf nu ook zichtbaar in Mijn NS!
Als je een Mijn NS account hebt en je OV-Chipkaart waarmee je aan NS Extra deelneemt hebt gekoppeld, kun je in Mijn NS je challenge inzien. Log hiervoor in op je Mijn NS account en ga ze naar het tabje ‘Mijn NS Extra’. Hier vind je je persoonlijke challenge en de status daarvan.
De spelregels
Een reis telt mee in je reischallenge als:
- De reis op saldo wordt gemaakt in maart
- EN de tijd van inchecken valt binnen de tariefperiode waarvoor je een challenge hebt ontvangen
- EN je een volledige rit hebt gemaakt – dus ook uitgecheckt hebt
- EN je in- en uitgecheckt hebt met de OV-Chipkaart waarmee je aangemeld bent bij NS Extra
Er zijn twee groepen met licht afwijkende regels binnen deze reischallenge:
- De challenge NS Extra deelnemers met een studentenreisproduct heeft een iets andere geldigheid: zie hiervoor je mail en Mijn NS account
- NS Extra deelnemers met een Traject Vrij abonnement hoeven niet op saldo te reizen om de reis mee te laten tellen in de challenge én krijgen de € 2,50 terug via de factuur i.p.v. via de kaartautomaat.
De e-mail met jouw persoonlijke challenge ontvang je op woensdag 8 maart.
Vragen of opmerkingen over de reischallenge? Stel ze gerust in dit topic!