NS Extra reischallenge maart 2017

• 27 februari 2017
  • 49 reacties
  • 3969 Bekeken

Toon eerste bericht

49 reacties

Hi Tonnemieke. Welkom op het forum :)

Zeker zal er nog vaker een Reischallenge worden gehouden 🙂 Houd wat dat betreft je e-mail goed in de gaten 😉
@tinekehart Nee, want er dient op saldo gereisd te worden om te challenge te halen, en een Keuzedag maakt geen gebruik van saldo.

In de mail staat alleen 1 reis maken en er staat iets over reizen op saldo!!!!
@tinekehart,

Als je de spelregels bovenin dit topic leest, zie je de spelregel: De reis op saldo wordt gemaakt in maart.
Maar in de mail staat daar niets over. Die rept alleen over een reis maken.

Beetje flauw om mensen dan te verwijzen naar spelregels die in dit topic staan te verwijzen, die spelregels moeten in de mail staan.

De vorige keer ook al op gewezen en helaas is er niest gedaan met de feedback.

Doe je mee aan de reischallenge in maart?

[Vragen of opmerkingen over de reischallenge? Stel ze gerust in dit topic!

Hoe lang na het maken van een reis die voldoet aan de eisen wordt die reis meegeteld?
09-03-2017 vertrokken om 15:00 Utrecht Centraal
22-03-2017 vertrokken om 14:10 Utrecht Centraal
De teller staat op 1 (één), vandaar de vraag.
André
Ik ben ook overgeslagen met de reis challange , 2 weken geleden heb ik hier melding van gemaakt op het forum staat een topic over maar er kon hier geen duidelijkheid over gegeven worden. Nu blijkt dat er wel duidelijkheid over kan komen waarom ik geen challange heb gehad begrijp ik ik in dit topic , kunnen jullie dit alsnog uitzoeken?
Of je in aanmerking komt voor deze challenge heeft ook te maken met je reizen van de vorige maand Peter91, als je wil dat ik dat voor je controleer, mag je me gerust een privébericht sturen door op mijn naam te klikken. Als je dan je volledige naam, geboortedatum, postcode en huisnummer meestuurt, plus het OV-chipkaartnummer waar je NS-Extra op hebt geactiveerd, kijk ik even voor je.
Reputatie 2
Best MvanGelder, de toevoeging 'op saldo' zal een volgende keer direct weer in de e-mail worden meegenomen. Omdat de challenge wordt gevraagd in een periode waarin je op saldo reist, zou dit vanzelf goed moeten gaan. Maar ik ben het met je eens dat het voor de volledigheid beter is om ook al in de e-mail te melden. In Mijn NS was het overigens ook te zien, dus niet alleen op het forum.
Nog steeds niet bijgeschreven
Sorry AndreDierick, ik snap je niet helemaal. Ik begrijp dat je inmiddels twee reizen hebt gemaakt, maar dat je de 2,50 maar een keer hebt gekregen? Of begrijp ik je dan verkeerd?
Sorry AndreDierick, ik snap je niet helemaal. Ik begrijp dat je inmiddels twee reizen hebt gemaakt, maar dat je de 2,50 maar een keer hebt gekregen? Of begrijp ik je dan verkeerd?
Volgens MijnNS heb ik nog pas één ritje gemaakt in de daarvoor bestemde tijd. Dus ik krijg de 2,50 nog niet
AndreDierick, voor welke challenge ben jij uitgenodigd? En zie je de 2 complete reizen wel in je reishistorie staan?
AndreDierick, voor welke challenge ben jij uitgenodigd? En zie je de 2 complete reizen wel in je reishistorie staan?
Dit stond in de mail:
Doe mee aan de Superdal challenge!

Reis in maart 2 keer in de superdaluren op saldo en krijg € 2,50 reistegoed cadeau. U kunt elke dag reizen vanaf 11.00 uur, met uitzondering van de middagspits (van 16.00 uur t/m 18.30 uur).

De reishistorie zegt twee ritten in die tijd, volgens NSextra geldt er maar eentje...
Bedankt voor de aanvullende info, AndreDierick. Ik vraag het voor je na. Ruud of ik komen hier z.s.m. op terug.
Reputatie 6
Badge +1
Beste MoDe,

Kun je me in een privébericht het OV-chipkaartnummer sturen waarmee je staat aangemeld bij NS Extra? Er is een klein aantal groepen uitgesloten voor de challenge. Ik kan je dan vertellen of je hierbij zit en waarom.

Het is uiteraard niet de bedoeling om bij de reischallenge trouwe klanten over te slaan!

Alvast dank.
maart is bijna voorbij, nog steeds geen reactie op privebericht....
Dag NS, ik heb geen mail gehad om hier aan mee te doen. Ondanks dat ik al vanaf het allereerste begin (testfase) lid ben van NS extra. Kunnen jullie nagaan waarom ik niet mee doe?

Alvast bedankt
Volgens MijnNS heb ik nog pas één ritje gemaakt in de daarvoor bestemde tijd. Dus ik krijg de 2,50 nog niet

Ik heb nu volgens NS twee ritten gemaakt en er is geld onderweg!
Dank, leuke actie, wacht op de volgende!
André
Reputatie 6
Badge +1
Nog steeds geen uitsluitsel waarom ik als trouwe klant niet mee mag doen
Ik heb op 29 maart een reis gemaakt waarbij ik ca 15.41 heb ingecheckt met een reis op saldo. De reis heb ik afgemaakt maar zie hem niet in mijn NS extra verschijnen. Volgens de regels van Superdal Challence voldoe ik aan alle voorwaarden. Wanneer wordt deze reis toegekend voor het bedrag van EUR 2,50?
Dan kan het nog wel even duren voordat je hier bericht over krijgt dhdejong. Deze gegevens moeten nog verwerkt worden waarna er een mail verstuurd zal worden dat je deze bij een OV-automaat op kan halen.
Reputatie 6
Badge +1
Beste MoDe,

Kun je me in een privébericht het OV-chipkaartnummer sturen waarmee je staat aangemeld bij NS Extra? Er is een klein aantal groepen uitgesloten voor de challenge. Ik kan je dan vertellen of je hierbij zit en waarom.
na mijn chipkaartnummer direct gestuurd te hebben, nog steeds geen reactie....
Het is uiteraard niet de bedoeling om bij de reischallenge trouwe klanten over te slaan!

Alvast dank.
Goedemiddag MoDe,

Heb je nog steeds geen reactie gehad? Ik heb Ruud even een reminder gestuurd.
29Thomas10, zou je een privébericht naar Ruud NS willen sturen? Dit kan je doen door op zijn naam te klikken.
Vermeld hierin dan even je NAW-gegevens, geboortedatum en je OV-chipkaartnummer.
Reputatie 6
Badge +1
Goedemiddag MoDe,

Heb je nog steeds geen reactie gehad? Ik heb Ruud even een reminder gestuurd.
Nee, ik heb nog steeds geen reactie gehad.

Reageer