NS Extra reischallenge maart 2017

  • 27 februari 2017
  • 49 reacties
  • 3993 Bekeken


Toon eerste bericht

49 reacties

Reputatie 7
@tinekehart Nee, want er dient op saldo gereisd te worden om te challenge te halen, en een Keuzedag maakt geen gebruik van saldo.
Reputatie 1
Ik heb een dal vrij abonnement, krijg ik ook 2,50 korting als ik na 18:30 uur reis?
Ik heb een dalurenabonnemet met keuzedagen. Als ik reis met een keuzedag in de tijd die in de mail vermeld staat krijg ik dan ook de € 2,50? Tenslotte betaal je voor een keuzedag ook € 3,50.
Reputatie 7
Badge +3
Het schijnt dat -tekst weggevallen- het schijnt dat
Beste MoDe,

Kun je me in een privébericht het OV-chipkaartnummer sturen waarmee je staat aangemeld bij NS Extra? Er is een klein aantal groepen uitgesloten voor de challenge. Ik kan je dan vertellen of je hierbij zit en waarom.

Het is uiteraard niet de bedoeling om bij de reischallenge trouwe klanten over te slaan!

Alvast dank.
Reputatie 7
Badge +3
Het schijnt dat
Vreemd MoDe! Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Mijn collega's kunnen je reisgegevens dan even inzien en kijken wat de reden van deze situatie is.
Reputatie 7
Badge +3
Er staat niets in MijnNs hierover. Naast mijn 3 producten: Voordeelurenabonnement, Ovfietsabonnement, stallenoprekening sta ik ook aangemeld voor NS extra. Ruim 35 jaar klant bij Ns en bij OvFiets bijna vanaf begin. Volgens regels challenge zou ik bij alle 3 allang €2,50 hebben kunnen krijgen.
Dat is jammer om te lezen MoDe. Heb je ook al in je Mijn NS account gekeken? En heb je zelf ook een abonnement?
Reputatie 7
Badge +3
Ik doe graag mee aan de NS extra reischallenge, maar blijkbaar is deze alleen voor mensen die niet regelmatig in de trein zitten? Partner die toevallig deze maand 2x reist krijgt mail + €2,50 terug. Ik die 4 tot 5 dagen in de week met de trein reis, langer dan partner aangemeld sta bij NS Extra, krijg geen mail en mag blijkbaar niet mee doen
Wat fijn om te lezen dat je NS Extra zo kan waarderen Sanne. Als het goed is kun je in Mijn NS alle challenges volgen, dus log daar vooral even in. Waarom je geen mailing hebt ontvangen weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb begrepen dat hier geen verstoring bekend is betreffende NS Extra.
Ik ben een beetje verdrietig om mijn NS extra,

Ik begrijp dat ik als studente niet mee zal doen aan de reischallenge, maar ik heb helemaal geen mail van NSextra gehad..

Ik kijk elke maand naar 3 dingen uit, 1. StuFi (gelukkig ben ik nog een student die dat krijgt) 2. Mijn studenten horeca salaris en de allerbelangrijkste 3. wat NS Extra deze maand weer zal brengen.

We krijgen de mail altijd rond dezelfde tijd, dus ik zet mijn mailbox open en wacht af. Maar inmiddels een week later dan de mail meestal komt heb ik nog steeds geen mail van NS Extra gehad.

Ik heb al gecheckt in mijn ongewenst, spam en verwijderd box. Maar geen spoor van de NS (haha.)
Is er deze maand bewust geen mail of is dit een per ongelukje?
Is voor mij helemaal niet interessant ik woon in het noorden en als je dagje Rotterdam wil en pas om 11.00 vertrekken is toch waardeloos , ik mag nu om 9 uur smorgens vertrekken dat is al veel te laat , waarom niet ook voor half zeven uit Groningen vertrekken Zou aantrekkelijker zijn , laatst om kwart over zes uit Groningen vertrokken op eigen kosten , maar die treinrit helemaal niet vol , is dat geen mogelijkheid gr m hofman

Daar ben ik het helemaal mee eens, dit soort acties zijn voor ons ( ik woon bij Valkenburg Lb ) absolute nonsens, om de randstad te bereiken heb je een paar uur nodig en arriveer je na de middag pas daar.
Heb eerder een "weekend-aanbieding" gebruikt, we wilden een weekendje naar Groningen. Met de eerste opstapmogelijkheid in Heerlen, arriveerden we pas NA 23:00 uur in Groningen. Hoezo goedkope aanbiedingen en korting-challenges? Vanuit het hoge Noorden en het diepe Zuiden ben je kansloos !
@nsfreak2011: Ik denk dat deze challenge niet vaak bij mensen met een Dal Vrij abonnement terecht zal komen, en als je hem wel krijgt weet ik niet precies hoe het werkt, aangezien je eigenlijk nooit op saldo reist buiten de spits. Heb jij deze actie binnen gekregen? Zo ja, zou je dan misschien een privéberichtje willen sturen met je volledige naam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer waar je NS Extra op hebt geactiveerd? Ik snap namelijk dat het onduidelijk is, hoe deze actie werkt met Dal Vrij. Dat zal ik ook even moeten uitzoeken.

@henny bremer Ik snap dat het vervelend is dat je zoveel vertraging hebt gehad. Als je gisteren reizen hebt gemaakt die onder deze actie vallen, dan doe je ook mee met deze challenge. Voor je vertragingen wil ik je ook zeker aanraden om een Geld Terug Bij Vertraging claim in te dienen, bij een half uur of meer krijg je geld terug. Hoe dat werkt lees je hier.
Ik heb gisteren heel veel gereisd in en buiten de spits, met heel veel vertragingen, en nu krijg ik deze mail, lekker NS. zal voor mij wel weer niet gelden. krijg je op 8 maart mail, die geld voor heel maart, dat is niet de eerste keer, dat zoiets gebeurd.:(
Reputatie 1
ik heb zowel een ns business card en een dal vrij abonnement. hoe kan ik op saldo reizen als ik vrij reizen heb na 18:30? mocht dit ook voor mij gelden dan kan ik even tijdelijk 2 keer inchecken en 2 keer uitchecken? dus snel 5 euro verdiend? 😛
Reputatie 7
Dat zou wel gewerkt moeten hebben, Vincent84, vreemd dat dat niet gebeurd is. Val je onder de complete voorwaarden die onderaan in de sticky-post genoemd worden? Zo niet, neem dan contact op met de telefonische klantenservice (tel. 030 7515155) dan kan er gekeken worden naar jouw reishistorie om eventuele rariteiten te vinden.
Hoi vraagje. Ik heb de avondchallenge, alleen mijn reis van 4 maart rond 01:00 (vrijdagnacht/zaterdagochtend) staat niet bij mijn ns extra. Volgens de voorwaarden mag je tot 4 uur 's nachts inchecken. Dus vrijdagnacht zou moeten meetellen. Kan ik mijn reis nog laten meetellen?
Nee Bibi, alleen reizen bij NS tellen mee. Reizen gemaakt bij andere vervoerders zijn voor ons ook niet in te zien.
Ik had dezelfde vraag als thiesdeboer, maar dan voor de weekendchallenge. Zie nu net dat dit alleen voor NS geldt. Is ook logisch.
We gaan die feedback zeker meenemen voor in de toekomst, maar deze campagne zal niet meer aangepast worden. Als noorderling snap ik precies wat je bedoelt. Een volgende actie zal wellicht weer beter bij 'ons' profiel passen.
Is voor mij helemaal niet interessant ik woon in het noorden en als je dagje Rotterdam wil en pas om 11.00 vertrekken is toch waardeloos , ik mag nu om 9 uur smorgens vertrekken dat is al veel te laat , waarom niet ook voor half zeven uit Groningen vertrekken Zou aantrekkelijker zijn , laatst om kwart over zes uit Groningen vertrokken op eigen kosten , maar die treinrit helemaal niet vol , is dat geen mogelijkheid gr m hofman
Welkom op ons forum Thies! Het gaat alleen om reizen bij NS.
Als je met Arriva reist na 18.30, heb je dan ook recht op 2,50? Of mag het alleen een NS trein zijn?

Reageer