beantwoord

NS Extra Schiphol kaartjes

• 2 juli 2018
  • 6 reacties
  • 602 Bekeken

Hoi! Ik ben deelnemer van NS EXTRA en heb 2 codes aangevraagd naar Schiphol en 2 codes terug. De eerste 2 codes voor de heenweg (van een station in NL nr Schiphol) heb ik verzilverd en betaald, maar in mijn mail met de codes zie ik alles de button '1e klas naar Schiphol'. Ik kan nergens de 'terugreis' button vinden in mijn mail. Zouden jullie die nogmaals kunnen sturen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 juli 2018, 16:29

Voor de meelezers wil ik kwijt dat Ik heb vernomen dat wij vanochtend wederom codes hebben verstuurd aan reizigers die foutieve of geen codes hadden ontvangen. Ik wil je vragen nogmaals in je mail te kijken of je deze hebt ontvangen indien je tegen dit probleem aan loopt.
Bekijk origineel

6 reacties

Voor de meelezers wil ik kwijt dat Ik heb vernomen dat wij vanochtend wederom codes hebben verstuurd aan reizigers die foutieve of geen codes hadden ontvangen. Ik wil je vragen nogmaals in je mail te kijken of je deze hebt ontvangen indien je tegen dit probleem aan loopt.
Ik ben wel even bezig geweest met de klantenservice, maar uiteindelijk nieuwe codes gekregen die prima werken i.c.m. de link van Robert B.!
Vervelend masd! In dat geval wil ik je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens even nagaan wat de mogelijkheden zijn. Laat je even weten als het is opgelost?
Ik heb exact hetzelfde probleem. De link van Robert B. werkt wel, maar een kaartje kost dan 36 euro en de codes uit de e-mail worden geweigerd.
Hallo Maartje1985, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Als het goed is werkt de link uit de reactie van Robert B. Zo niet, dan hoor ik het graag. Bedankt Robert!
Badge +3
Via https://www.ns.nl/producten/s/enkele-reis-vanaf-Schiphol-1e-klas zou het moeten lukken.

Reageer