NS Extra stadsinspiratie

• 15 juni 2017
  • 7 reacties
  • 735 Bekeken

Juni staat voor NS Extra deelnemers in het teken van inspiratie en een leuke aanbieding om er op uit te gaan met de trein!

Alle deelnemers van NS Extra ontvangen 20 juni een e-mail met daarbij inspiratie om er een dagje op uit te gaan met de trein. Bij een aantal mailings zit ook coupon die je kunt downloaden voor een 2=1 aanbieding in een stad.

Houd je mail in de gaten en profiteer!

Vraag en antwoord
Staat jou vraag er niet bij? Stel hem gerust in dit topic. We helpen je graag!

Wat houdt dit aanbod in?
Alle deelnemers van NS Extra ontvangen 20 juni een e-mail met daarbij inspiratie om er een dagje op uit te gaan met de trein. Bij een aantal daarvan zit ook een coupon die je kunt downloaden voor een 2=1 actie in een stad.

Hoe verzilver ik mijn aanbieding?
In de mail die je hebt gekregen staat vermeld wat je moet doen om de upgrade te verzilveren. Klik op de link in de mail. Je komt dan op een pagina waar je de coupon kunt downloaden en printen.

Waarom zit er bij mijn mail geen 2=1 aanbieding?
Niet in alle mailingen is deze aanbieding opgenomen. We hebben een beperkt aantal aanbiedingen ingezet. Op basis van het interesses uit het klantrelevantieprofiel wat we hebben opgebouwd en de woonplaats van de NS Extra deelnemers, hebben we de selectie gemaakt wie welke aanbieding te zien krijgt

Welke aanbiedingen zijn er?
  • Maastricht: 2=1 op entree Natuurhistorisch Museum Maastricht. Geldig t/m 15-7-2017
  • Utrecht: 2=1 op entree Botanische Tuinen Utrecht. Geldig t/m 31-7-2017
  • Utrecht: 2=1 bij koffie bij Brandmeesters koffie. Geldig t/m 31-7-2017
  • Den Haag: Haags Historisch Museum met een 2=1 aanbieding. Geldig t/m 3-9-2017 Groningen: 2=1 op gebakjes (volledige gebaksassortiment) bij BAQ Brood & Café bij aankoop van een drankje. Geldig t/m 31-7-2017

7 reacties

Hoe langer hoe meer erger ik mij over de aanbiedingen 2=1 Ik ben singel hoe kan ik hier nu gebruik van maken..Moet ik iemand meevragen? wie zal dat betalen?Geef 50% korting op singels.:?
ook ik vind het nooit leuk al die aanbiedingen van 2de gratis of halve prijs. wil er best wel gebruik van maken maar ga eigenlijk meestal alleen erop uit. dus waarom geen keuze. zoals hierboven staat beschreven of korting voor als je alleen wilt gaan.
Reputatie 7
Dat is een marketingstrategie. In dit geval bijvoorbeeld omdat er vanuit wordt gegaan dat mensen die samen op pad zijn, vaak meer uitgeven als iemand die alleen gaat (kopje koffie bij de kiosk, etc).

Er zijn ook wel acties die je alleen kunt gebruiken.

Verder kun je natuurlijk altijd een abonnement afsluiten voor jezelf of met een actiekaartje reizen van de kruidvat oid.
Wat een flut-actie . Een gebakje gratis bij twee drankjes en 1 gebakje . En bij 1 accommodatie in Groningen . . Graag stoppen met dit soort acties . v
Reputatie 7
Je hoeft er natuurlijk geen gebruik van te maken.
Zelf maak ik geen gebruik van NS Extra, maar mijn advies zou zijn een museumkaart, eventueel in combinatie met dal vrij of weekend vrij. De ns abonnementen zijn tijdelijk te bestellen voor een maand.

https://www.museumkaart.nl/
http://www.ns.nl/abonnementen/dal-vrij.html
http://www.ns.nl/abonnementen/weekend-vrij.html

Ofwel voor nog geen 180 euro per persoon, kun je een maand lang (119 euro ns voor een maand en 59,90 museumkaart voor een jaar) nagenoeg onbeperkt musea bezoeken. Waaronder de genoemde musea in dit topic. Voor de rest van het jaar gewoon een goedkope aanbieding zoeken om met de trein te reizen en lekker musea bezoeken met uw museumkaart.
Je hoeft er natuurlijk geen gebruik van te maken.
De NS hoeft natuurlijk ook niet mijn inbox vol te stoppen met e-mails voor acties zonder enige waarde .

Reageer