beantwoord

Ns extra student upgrade eerste klas

• 12 januari 2019
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Mooi is dat heb ik ns extra student geactiveerd waarmee ik een gratis upgrade krijg om gratis eerste klas te kunnen reizen activeer ik heb vanmorgen vroeg voor mijn reis can vanmiddag kan ik de upgrade niet laden op mijn ov kaart. Ik heb bevestiging en alles gekregen via de mail maar zodra ik voor mijn reis op het station sta bij de automaat om het product te laden staat er dat er geen bestellingen voor mij zijn. Nu heb ik nog niks aan mijn upgrade aangezien die alleen geldig is voor vandaag. Meer mensen die hier last van hebben gehad? Ik vind ns extra voor studenten een leuk iniatief maar zonde dat het niet werkt naar behoren.
icon

Beste antwoord door MoDe 12 januari 2019, 13:04

Je hebt bevestiging van de upgrade gekregen of bevestiging van NS extra?
Als je je aanmeldt bij NS extra krijg je eerst een activatiemail. Pas later volgt een mail met de code voor je upgrade. Heb je die mail met upgrade gehad? Upgrade kun je vaak ook uitprinten of in de app laden. Was die mogelijkheid er?
Overigens reis je niet helemaal gratis 1e klas als je een studentenweekabonnement hebt, maar voor de prijs van 2e klas met 40% korting
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Je hebt bevestiging van de upgrade gekregen of bevestiging van NS extra?
Als je je aanmeldt bij NS extra krijg je eerst een activatiemail. Pas later volgt een mail met de code voor je upgrade. Heb je die mail met upgrade gehad? Upgrade kun je vaak ook uitprinten of in de app laden. Was die mogelijkheid er?
Overigens reis je niet helemaal gratis 1e klas als je een studentenweekabonnement hebt, maar voor de prijs van 2e klas met 40% korting
Ik heb mijn sn extra tijd geleden geactiveerd en mijn eerste klas upgrade verzilverd als beschreven uploaden via mobiel en in de app was ook een mogelijkheid maar die werkte ook niet dus heb daarom gekozen voor de mogelijkheid om hem bij de automaat op te halen.
Reputatie 7
Badge +3
@Mieke1996 mogelijk is hij niet klaargezet als bestelling omdat je in 1e instantie had gekozen voor het uploaden via mobiel of in de app.

Als je het nog niet gedaan hebt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice over dit probleem.
Hallo Mieke1996 en welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe al adviseert is het verstandig om in dergelijke situaties contact te zoeken met onze Klantenservice, bij voorkeur via Live Chat of Sociale Media. We kunnen dan direct met je meekijken en je helpen om het ticket alsnog te gebruiken. Hoe heb je het nu opgelost?

Reageer