beantwoord

NS Extra: Terug gave bedrag reis

• 8 november 2015
  • 32 reacties
  • 788 Bekeken

Maakt u in de maand oktober 1 treinreis met uw abonnement tijdens de voordeeluren met NS*, dan krijgt u van ons € 2,50 terug. Ongeacht de bestemming van uw reis.
Hoe ontvangt u de € 2,50?
Als u het genoemde aantal reizen heeft gemaakt, dan ontvangt u begin november van NS Extra een e-mail waarin staat aangegeven hoe u het bedrag gemakkelijk van ons terug krijgt.

ik heb nog niks binnen gehad
icon

Beste antwoord door 1961cornelia 11 november 2015, 21:53

heb de mail nu ook,bedankt
Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 1
Badge
Zoals alle trouwe volgers van dit forum allang weten: U bent VEELS te ongeduldig. NS heeft zo zijn eigen traagheid in het verwerken van nogal onbelangrijke frutsels. EN een overvloed aan interne accountants die alles minstens 23 x controleren om te zien dat de reiziger echt niks te veel of onterecht krijgt uitgekeerd. Is er 1tje ziek-helaas speculaas-dan stokt het hele proces weer met enkele weken.
Overigens heb ik hetzelfde met de DB die mij een geheel gratis ticket durch ganz DE heeft beloofd als trouwe klant die minstens 10 reizen heeft gemaakt in 1 jaar.
Zoals alle trouwe volgers van dit forum allang weten: U bent VEELS te ongeduldig. NS heeft zo zijn eigen traagheid in het verwerken van nogal onbelangrijke frutsels. EN een overvloed aan interne accountants die alles minstens 23 x controleren om te zien dat de reiziger echt niks te veel of onterecht krijgt uitgekeerd. Is er 1tje ziek-helaas speculaas-dan stokt het hele proces weer met enkele weken.
Overigens heb ik hetzelfde met de DB die mij een geheel gratis ticket durch ganz DE heeft beloofd als trouwe klant die minstens 10 reizen heeft gemaakt in 1 jaar.

moeilijk te lezen antwoord hahahaha
Hoi Cornelia,

Heb je nog steeds geen bericht gehad? Als het goed is zijn alle emails er gisteren en vandaag uitgegaan.

Groeten,
nog niets gezien
Cornelia, mocht je vrijdag nog niets hebben gehad, laat ons dit weer even weten. Dan gaan we het voor je uitzoeken.
Reputatie 4
Badge
Hier is de mail vandaag binnengekomen.
heb de mail nu ook,bedankt
Bedankt voor de terugkoppeling, beiden!
Ik heb nog geen e-mail ontvangen maar ik heb in oktober wel 5 keer gereisd in de voordeeluren
Ook aan jou wil ik vragen nog even geduld te hebben. Als je na dit weekend niets hebt (check ook je spam even), hoor ik het graag.
Reputatie 4
Badge
Wanneer je geen mail hebt gehad maar wel de 2,50 bonus verwacht kun je ook even naar een willekeurige oplaadautomaat gaan. Het geld wordt immers als bestelling klaargezet.
Wanneer je geen mail hebt gehad maar wel de 2,50 bonus verwacht kun je ook even naar een willekeurige oplaadautomaat gaan. Het geld wordt immers als bestelling klaargezet.

Heb ik geprobeerd, maar er stond niets klaar.
Cornelia, zou je in een privebericht je OV-chipkaartnummer kunnen sturen? Dan ga ik kijken waarom je geen mail hebt ontvangen. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Ik vermoed dat er wel sprake is van reizen in de Daluren, maar dat die reizen niet zijn gemaakt op saldo, maar op tijden waarvoor een afgekocht reisrecht van kracht was. Dan is niet aan de voorwaarden voor teruggave voldaan.
Ook aan jou wil ik vragen nog even geduld te hebben. Als je na dit weekend niets hebt (check ook je spam even), hoor ik het graag.

Ik heb nog steeds geen bericht over de teruggave.
Centientje, je mag mij een privébericht sturen. Klik even op mijn naam en dan 'stuur bericht', met daarin je kaartnummer.
Heb mail gestuurd en kaartnummer. Al iets bekend? Ben erg benieuwd.
Centientje, je hebt 4 keer in de daluren gereisd, en 1 keer in de spits. Daarom zit je net niet aan voldoende reizen.
Met voordeelurenabonnement reis ik na 9 uur met 40% korting, dat zijn toch voor dit abonnement de "daluren"?
Tekst uit de mail die ik van NS ontving:

Cadeautje voor u
5 treinreizen in de maand oktober

Maakt u in de maand oktober 5 treinreizen met uw abonnement tijdens de voordeeluren met NS*, dan krijgt u van ons € 2,50 terug. Ongeacht de bestemming van uw reis.
Hoe ontvangt u de € 2,50?
Als u het genoemde aantal reizen heeft gemaakt, dan ontvangt u begin november van NS Extra een e-mail waarin staat aangegeven hoe u het bedrag gemakkelijk van ons terug krijgt.

Heeft u nog vragen?
Stel uw vraag op het NS Serviceforum of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030‑751 51 55. We staan dag en nacht voor u klaar.

Ik wens u vast veel reisplezier.

Met vriendelijke groet,

Ron Schneider
Directeur Consumentenmarkt

*Dit geldt niet voor keuzedagen. De voordeeluren zijn doordeweeks vanaf 09.00 uur, in het weekend de hele dag.
Dus volgens mij heb ik wel recht op de € 2,50 want ik heb 5 reizen gemaakt na 09.00 uur dus tijdens de voordeeluren.
Met voordeelurenabonnement reis ik na 9 uur met 40% korting, dat zijn toch voor dit abonnement de "daluren"?

Er is inderdaad een verschil tussen Voordeeluren en Daluren. Volgens de e-mail die u in #20 citeert had deze actie betrekking op de Voordeeluren en dus niet op de Daluren. Sivan NS heeft het in #18 over Daluren, dus die heeft een verkeerd criterium gehanteerd.
Ik ben het even aan het uitzoeken bij mijn collega's die over NS Extra gaan. Het criterium m.b.t. de daluren zou inderdaad geen betrekking op Centientje moeten hebben. Ze zijn ermee aan de slag, en zodra we weten hoe het precies zit, neem ik via een privébericht contact op met je, Centientje!

Edit: men is ermee bezig. De € 2.50 ga ik handmatig naar Centientje overmaken.

Er is inderdaad een verschil tussen Voordeeluren en Daluren. Volgens de e-mail die u in #20 citeert had deze actie betrekking op de Voordeeluren en dus niet op de Daluren. Sivan NS heeft het in #18 over Daluren, dus die heeft een verkeerd criterium gehanteerd.

Dankjewel.
Ik ben het even aan het uitzoeken bij mijn collega's die over NS Extra gaan. Het criterium m.b.t. de daluren zou inderdaad geen betrekking op Centientje moeten hebben. Ze zijn ermee aan de slag, en zodra we weten hoe het precies zit, neem ik via een privébericht contact op met je, Centientje!

Edit: men is ermee bezig. De € 2.50 ga ik handmatig naar Centientje overmaken.

Dankjewel. Ik kijk ernaar uit.

Reageer