Sticky

NS Extra tombola

In oktober krijgen alle NS Extra deelnemers een e-mail met daarin een unieke spoorcode. Met deze code activeer je een treintje dat naar een van de 9 stations rijdt. Het station staat voor een bepaalde prijs, dus je ziet meteen wat je hebt gewonnen. Vervolgens ontvang je een e-mail met de gewonnen prijs, of instructies hoe je de prijs kunt ontvangen. Waar stopt jouw treintje?

Voordat je jouw treintje kunt laten rijden, moet je de actievoorwaarden accepteren. Deze voorwaarden staan op de website vermeld.

De prijzenpot bestaat uit:
1 x Dal Vrij jaarabonnement 1e klas
1 x Weekend Vrij jaarabonnement 1e klas
2 x 2 internationale tickets naar Parijs 1e klas
100 x Meereiskaart
100 x 1e klas upgrade
10 x Een kobo-plus e-book abonnement voor een jaar
25 x Een boeket bij Greetz
5 x Een shopper van treinbekleding

De meeste prijzen kun je direct verzilveren d.m.v. een code welke automatisch per email wordt toegestuurd. Deze actie loopt van 1 oktober t/m 20 oktober 2018. Na 20 oktober 2018 kun je je treintje niet meer laten rijden.

Heb je vragen of feedback? We horen het graag!

24 reacties

Ik heb de mail ontvangen maar de link werkt niet. Ik kan dus helaas niet controleren of ik iets gewonnen heb....
De link in de mail werkt inderdaad niet
Reputatie 7
Kunnen mensen die een Dal Vrij abbo hebben ook gebruik maken van deze actie? Of heeft dat niet zoveel zin?
Badge +3
Ja, ook mensen met een Dal Vrij-abonnement kunnen in de prijzen vallen.
Reputatie 7
Leuk. Ik wil graag mee doen. Hoop dat ik genoeg tijd vrij kan maken de komende dagen.
Reputatie 6
Hier werkt de link gewoon. En wow: ik heb een prijs gewonnen!
Ik heb mijn treintje laten rijden maar geen grote prijs.
ik zou wel een email ontvangen met de mogelijkheid om een kaart te versturen.
Helaas geen email ontvangen. Jammer.
Reputatie 7
Badge +4
Ik kreeg de email - iets van Greetz - ook niet. Geen hoofdprijs, maar daar heb ik bij de Staatsloterij ook regelmatig last van.
@Xmasaddict en @Ch4nt4l
Is het inmiddels gelukt?

@pietdvr en @Thom
Hier kan enkele werkdagen overheen gaan. Zouden jullie het willen aangeven als jullie na 3 werkdagen nog niks hebben ontvangen?
Reputatie 7
Badge +4
Het verwarrende is de melding, die suggereert dat het mailtje er al is:

Klopt Thom. Ik heb deze toevallig zelf ook 😉 al heb ik wel vrij vlot daarna de mail ontvangen... Er staat ook niks in je spamfolder/ongewenste berichten?
Reputatie 6
Drie werkdagen voordat de mail er is om de prijs te verzilveren?

Ik kreeg hem gisteren meteen binnen. Ook geen hoofdprijs maar de mogelijkheid om via Greetz een gratis kaart te versturen waarbij de postzegel nog wel afgerekend dient te worden.

Nu kijk ik een gegeven paard niet in de bek maar om te betalen om een 'prijs' in ontvangst te nemen... tja. Beetje krenterig vind ik het wel.
Reputatie 7
Badge +4
Denice NS schreef:

Klopt Thom. Ik heb deze toevallig zelf ook 😉 al heb ik wel vrij vlot daarna de mail ontvangen... Er staat ook niks in je spamfolder/ongewenste berichten?

Nee, maar het is ook geen halszaak natuurlijk. Ik wilde aangeven dat ik de melding, zoals hierboven aangegeven onnodig verwarrend vind. Ik heb nog wel een postzegel liggen, dus we wachten af. Een echt kleurrijk boeket zou thuis goed gevallen zijn, maar ja.😀
Begrijpelijk Bertus maar hoe bedoel je precies 'om te betalen om een 'prijs' in ontvangst te nemen'? Men kan hier op het forum aangeven de mail niet te hebben ontvangen. Daarvoor hoeft niet betaald te worden. Intussen heb ik ook even de collega's van NS Extra op de hoogte gebracht van bovenstaande issues 🙂.
Badge +3
@Denice NS
Ik heb ook de troostprijs "gewonnen". In de mail die ik gisteren heb ontvangen staat het volgende:

O, ik MAG een kaartje versturen. Wat aardig. Maar ik moet dan wel zelf de postzegel betalen?
Wat een armoe van de kant van NS. Ik ben ook niet gediend van prijzen waarbij ik zelf de postzegel moet betalen. Geef dan helemaal geen troostprijzen weg. Ik weet best dat een half ei beter is dan een lege dop. Maar het halve ei is in dit geval een windei.
Reputatie 6
@Denice NS :

In de openingstopic staat toch dat feedback graag ontvangen wordt? Dat hoeft dan toch niet alleen te gaan over het al dan niet ontvangen van de mail om de prijs te verzilveren?

Natuurlijk is deelname aan de tombola gratis en zijn aan het ontvangen van de mail om de prijs te verzilveren geen kosten verbonden.

Wat ik bedoel met 'betalen voor een prijs', moge duidelijk zijn: de gewonnen kaart kan alléén verstuurd worden als je als de winnaar de portokosten betaald. Om de prijs te verzilveren, moet dus betaald worden.
Excuses Bertus, ik had het verkeerd begrepen.

Ik heb het topic onder de aandacht gebracht van de collega's van NS Extra en zij houden het in de gaten. Het versturen van de e-mails naar de winnaars hoort direct te gebeuren, echter blijkt dit in de praktijk anders te zijn bij enkele deelnemers. Ik heb begrepen dat deelnemers die de mail na langere tijd nog niet hebben ontvangen deze alsnog begin volgende week zullen krijgen.

Jullie feedback over de troostprijs ga ik doorgeven!
Reputatie 7
Badge +4
Geen postzegel is creatief op te lossen:

https://www.youtube.com/watch?v=L2UCRNldC3s

Vanaf 11.54

Greetz van Mr. Bean.😇
Badge +3
Dat gaat niet werken. Je moet de portokosten overmaken aan Greetz voordat je "gratis" kaart wordt verstuurd. Je krijgt de kaart niet eerst thuisgestuurd waarna je die zelf verstuurt en er een postzegel opplakt.
Helaas nog geen mail gehad, vanmorgen (eindelijk) de NS extra bevestigd ( ook omdat een eerdere mail met link niet werkte). Komt deze mail met de tombola nog?
Vorige week woensdag het spel gespeeld en nog steeds geen email ontvangen. Het gaat nu wel erg lang duren. Maar ik blijf, als positief persoon, geduldig wachten. Al houd ik jullie wel,op de hoogte natuurlijk.
Reputatie 5
Badge
Hoera, ook een gratis Greetz kaartje gewonnen (waavan ik hier lees dat ik zelf de postzegel mag betalen....)
Ik ook 😀
Heb nog steeds niks ontvangen... Overigens heb ik sinds ik lid ben van NS Extra (Juli +/-) nog niks ontvangen naast de gratis 1e klas upgrade, ik heb mij ook aangemeld voor ''Exclusieve voordelen en leuke aanbiedingen'' en dit is ook aangevinkt. Ook niks in de spam-folder. Is er iets fout in het systeem of kan ik deze mail nog verwachten voor 20 oktober? Ik hoor graag van jullie

Reageer