beantwoord

NS extra, treinreis in oktober

Ik heb in oktober wel degelijk een treinreis gemaakt maar nooit de Euro 2,50 ontvangen, mijn vrouw wel en dat vind ik vreemd
icon

Beste antwoord door Minke NS 6 december 2015, 11:22

Update: Ik heb contact gehad met reispiet en we zijn erachter gekomen waarom hij de €2,50 niet terugkreeg. Dit komt omdat hij heeft gereisd met een Keuzedag en die tellen we niet mee met kort belonen. Als een klant zonder Keuzedag reist in de daluren kan hij/zij wil €2,50 krijgen. Dit staat onderaan de mail van NS Extra vermeld.

Bekijk origineel

5 reacties

Voor iedere abonnee golden andere regels. Als je vrouw bijvoorbeeld 1 reis moest maken voor die 2,50, dan kan het zo zijn dat jij bijvoorbeeld 5 reizen voor hetzelfde bedrag moest maken.
Ik heb het nagelezen in de aankondigingsmails maar de teksten waren beiden na één reis Euro 2,50
Ik zoek dit graag voor je uit. Kun je me een privébericht sturen met NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer?
Update: Ik heb contact gehad met reispiet en we zijn erachter gekomen waarom hij de €2,50 niet terugkreeg. Dit komt omdat hij heeft gereisd met een Keuzedag en die tellen we niet mee met kort belonen. Als een klant zonder Keuzedag reist in de daluren kan hij/zij wil €2,50 krijgen. Dit staat onderaan de mail van NS Extra vermeld.
Een duidelijk antwoord, bedankt voor de moeite.

Reageer