beantwoord

NS Extra Uitcheckservice

  • 26 juli 2016
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Krijg heel attent een mailtje over het feit dat ik vergeten ben om uit te checken. Kan een claim indienen en de gegevens staan keurig al ingevuld. Ik hoef alleen nog het station in te vullen waar ik vergeten ben uit te checken. Maar het werkt helaas niet: ik krijg de foutmelding Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.
Zo kom ik dus niet verder. Wie helpt?
icon

Beste antwoord door Jeroen Kans 27 juli 2016, 12:22

Ha Denice, laat ik het nog een keer proberen, dacht ik net en nu is het dus wel gelukt. Je hulp is dus niet meer nodig. Dank! Jeroen
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Jeroen! Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je je claim niet kan indienen. Zou je mij in een privébericht je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer willen sturen? Dan ga ik eens kijken wat er mis is. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ha Denice, laat ik het nog een keer proberen, dacht ik net en nu is het dus wel gelukt. Je hulp is dus niet meer nodig. Dank! Jeroen
Mooi dat het is gelukt, Jeroen!

Reageer