beantwoord

NS Extra upgrade 1e klas

• 3 december 2018
  • 8 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 5
Na een lange tijd niks te hebben ontvangen, heb ik nu weer een kleinigheidje ontvangen: een NS Extra upgrade 1e klas. Op zich een leuk idee, maar ik heb op alle dagen dat hij geldig is al een NS Weekend Vrij 1e klas abonnement (via NS Flex).

Eerder werd nog verteld dat ik zoveel maanden niks heb ontvangen omdat ik niet in het profiel van die aanbiedingen zou passen. Maar nu ik deze upgrade heb ontvangen vraag ik mij af waarom ik deze upgrade dan wel heb ontvangen? (En ja, ik weet het, een gegeven paard niet in de bek kijken, dus het is niet een klacht, meer een oprechte vraag).
icon

Beste antwoord door Erryt NS 10 december 2018, 13:02

Ik heb het opgelost en ik heb uit coulance een dagkaart voor de 1e klasse verstrekt. Ik heb tevens het signaal onder de aandacht gebracht.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Met NS Flex Dal Vrij 1e klas kreeg ik de upgrade ook. In een ander topic heb ik dat aangegeven en Sivan gaat het uitzoeken.
Ik durf niet te zeggen waardoor dit komt, maar ik kijk graag voor je na of ik niet iets toepasselijkers kan bieden. Zou je mij een priv├ębericht willen sturen?
Reputatie 3
Ah joh, geef maar aan mij, anders 😉
Ik heb het opgelost en ik heb uit coulance een dagkaart voor de 1e klasse verstrekt. Ik heb tevens het signaal onder de aandacht gebracht.
Hallo. Ik zocht via nsextra de aanbieding voor een retour van 12euro. Maar ik zie dat ik een email gekregen zou moeten. Ik heb dus geen email gekregen. Ik heb nooit een email gehad. Hoe krijg ik de aanbieding alsnog?
Dag Barbara51. Vervelend dat je de mail niet hebt gehad. Ik ga er uiteraard vanuit dat je al lid bent van NS Extra. Deze mails zijn op 12 en 13 december (vandaag) verzonden. Aangezien de dag nog niet om is kan het dus zijn dat je de mail nog moet krijgen. De mails worden in verschillende batches verzonden. Het kan overigens wel voorkomen dat de mail in je spam/ongewenste berichten of eventuele reclame map terecht komt. Mocht je de mail morgen nog steeds niet hebben ontvangen laat het ons dan even weten!
Bedankt! Ik ben al langer lid!
Ik ben zelf ook al enige tijd lid maar heb deze mail ook nog niet voorbij zien komen. Ik wacht dus zelf ook nog even rustig af 🙂

Reageer