beantwoord

NS Extra: upgrade 1e klasse

• 11 augustus 2016
  • 12 reacties
  • 1095 Bekeken

Hallo, ik heb dit cadeautje ontvangen. Er staat bij dat het van ma t/m vrij geldig is v.a. 09.00 uur. Met mijn NS Voordeelurenkaart mag ik in juli en augustus ook voor 09.00 reizen met korting. Kan ik dan niet voor 09.00 u. de upgrade naar de 1e klasse gebruiken?
icon

Beste antwoord door Tochjo 11 augustus 2016, 08:50

Nee, ook voor houders van een Voordeelurenabonnement geldt dat de Upgrade op werkdagen pas vanaf 9.00 uur te gebruiken is.
Bekijk origineel

12 reacties

Badge +3
Nee, ook voor houders van een Voordeelurenabonnement geldt dat de Upgrade op werkdagen pas vanaf 9.00 uur te gebruiken is.
Jammer!
Reputatie 4
Waar staat dat de upgrade na 9:00 pas geldig is? Op mijn NS-extra 1e upgrade e-ticket staat alleen de datum (geldig op).
Hallo borreman 29, welkom op het NS Serviceforum.
Zoals Tochjo aangeeft is dit inderdaad niet mogelijk. De upgrade is echt alleen geldig na 09.00 uur.

@niek2 Dit staat in de mail die je hebt ontvangen, bij het kopje 'Hoe werkt het'
Reputatie 4
@niek2 Dit staat in de mail die je hebt ontvangen, bij het kopje 'Hoe werkt het'
Haha, grappig. Wat stond er nog meer in de e-mail, want die is na verzilvering weggegooid. Ik heb de informatie op het e-ticket en daarop staat een hele dag aangegeven en die ziet de conducteur.
Niek, wil je mij een fotokopie van dit kaartje sturen via forum@ns.nl?
Reputatie 4
Gestuurd. Als de regel zo is is het een idee dat ook op de eticket weer te geven.
Bedankt, Niek! Ik zou dat ook logischer vinden. Ik heb hem meteen doorgezet naar onze marketeers, zodat zij hier naar kunnen kijken.
Op mijn "overlast"-upgrade die ik onlangs ontving als gevolg van werkzaamheden stond bij mijn weten wel expliciet vermeld dat deze pas na 9 uur geldig was, maar ik kan het niet meer controleren omdat ik het e-ticket inmiddels heb weggegooid. Of dit bij mijn upgrade als gevolg van NS Extra ook het geval is weet ik niet, aangezien ik deze nog niet heb verzilverd.
Bedankt voor de aanvulling, Neen. Op die van Niek is te zien dat er geen tijd vermeld staat. Ik zoek het daarom even uit.
Update: ik heb 02-09 nogmaals een reminder gestuurd.
Het ticket is aangepast, Niek. Bedankt voor het signaal.

Reageer