beantwoord

NS Extra upgrade van 2de naar 1ste klas

• 28 juni 2017
  • 7 reacties
  • 462 Bekeken

Ik heb een tijdje terug via NS extra op de aanbieding gereageerd om tot half juli mijn abonnement te upgraden naar 1ste Kas. Alleen, na aanmelding hiervoor, is dit niet verwerkt. Ik kan ook nergens een bewijs beroven terugvinden (voor de controleur) of het opnieuw registreren. Wie weet raad?
icon

Beste antwoord door Thom 4 juli 2017, 18:00

Met de aanbieding van NSXtra mag je eenmalig met een tweedeklaskaartje eerste klas reizen, het is geen upgrade voor het hele abonnement.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Jeroen Gradener en welkom op ons Serviceforum. Vervelend dat dit niet helemaal goed is gegaan. Ik durf zo niet te zeggen wat hier de oorzaak van is, maar kijk graag even voor je. Als je mij een privébericht wilt sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer dan ga ik even kijken of ik je hier meer over kan vertellen.
Hallo Jeroen Gradener en welkom op ons Serviceforum. Vervelend dat dit niet helemaal goed is gegaan. Ik durf zo niet te zeggen wat hier de oorzaak van is, maar kijk graag even voor je. Als je mij een privébericht wilt sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer dan ga ik even kijken of ik je hier meer over kan vertellen.
UPDATE: Ik heb via een privébericht contact met Jeroen, maar ben nog in afwachting van zijn reactie. Ik vermoed dat het hier gaat om een eenmalige klassewissel die de nieuwe leden van NS Extra wordt aangeboden. Een definitieve terugkoppeling volgt later nog.
Reputatie 7
Badge +4
Met de aanbieding van NSXtra mag je eenmalig met een tweedeklaskaartje eerste klas reizen, het is geen upgrade voor het hele abonnement.
Dat klopt inderdaad Thom. Ik heb inmiddels via een privébericht contact gehad met Jeroen Gradener en er was inderdaad wat verwarring, maar gelukkig is het nu helder 🙂
Dag. Mijn vrouw en ik hebben gebruik gemaakt van de éénmalige gratis upgrade naar 1e klas nav de actie 'check out alert' activeren. Volgens mij moeten wij nu een mail krijgen met instructies hoe te upgraden, maar dit hebben niet gekregen! Graag uw hulp
Dag TheoD, het kan een paar dagen duren voor je de codes ontvangt. Over het algemeen heb je de codes na een dag of 3 binnen!

Reageer