NS Extra Valentijnsmodule

Toon eerste bericht

202 reacties

Heel goed, dank je. 🙂

Geldig met een actie kaartje -> Nee (blokker, kruidvat en etc.)
Geldig met een actie uit de spoordeelwinkel -> Nee

Als ik iets vergeet, sorry! Vraag het dan alsnog :)

Zet er dan bij dat ze niet geldig zijn in combinatie met andere acties!
Ik ga proberen kort en krachtig de vragen te beantwoorden.

Geldig met een studenten OV -> Ja
Geldig met een keuzedag -> Ja
Geldig met een vervoerbewijs -> Ja
Geldig met een NS abonnement -> Ja
Mag je het kaartje weggeven -> Ja
Upgrade hele dag geldig -> Ja

Als ik iets vergeet, sorry! Vraag het dan alsnog :)

Jammer, net gebeld met de NS Klantenservice en daar kreeg ik als antwoord dat de code was te gebruiken in combinatie met een Kruidvatkaart. Zo zie je maar weer, ook intern is de communicatie bij de NS niet helemaal op orde.
Tsja, jammer dus dat er staat met een geldig vervoersbewijs en dat het dan niet geldig is met een dagkaart van kruidvat/blokker oid.
kan ik de meereiskaart ook gebruiken met klassewissel 2e klas buiten mijn vrij reizen periodes?
OH, dus ook nog verschillende berichten?
NS, dit is niet netjes!!
Onze actie kaartjes zijn nooit geldig met andere acties. Echter bij deze aanbieding kan de toeslagticket wel gebruikt worden in combinatie met actiekaartjes (Kruidvat, Blokker, Albert Heijn) en ook met Spoordeelwinkel acties. *bijgewerkt*
Wat is nu de waarheid? Zal wel niet mogen met blokker//kruidvat kaarten.
Is er ook een volledige lijst met actievoorwaarden beschikbaar?
@desbarts die kun je hierboven vinden.

@ketel25 combineren met acties mag wel. *bijgewerkt*

@Bob aangepast, dankjewel!
De trein heeft al heel wat vrienden en geliefden bij elkaar gebracht. Valentijnsdag laten we daarom niet zomaar voorbijgaan. Als deelnemer van NS Extra verrassen we jou graag met ons eigen Valentijnscadeau.

Als NS Extra deelnemer ontvang je namelijk 2x een upgrade naar 1e klas cadeau die je tot eind maart kunt gebruiken voor je treinreis! Als je 1e klas abonnementhouder bent, krijg je zelfs een Meereiskaart cadeau waarmee je iemand kan meenemen.

Hoe werkt dit aanbod?

Upgrade naar de 1e klas:
Ga naar www.ns.nl/couponcode en vul jouw unieke couponcodes, die je in de mail hebt gekregen, in om de gratis Upgrade 1e klas te verzilveren. Je kunt dit doen t/m 1 maart 2017. Daarna zijn de codes niet meer geldig. Je kunt de Upgrades 1e klas gebruiken t/m 31 maart 2017. Let op: als je gaat reizen, moet je wel in het bezit zijn van een geldig 2e klas vervoerbewijs!

Meereiskaart:
Ga naar www.ns.nl/couponcode en vul jouw unieke couponcode in om de Meereiskaart te bestellen. Je kunt dit doen t/m 15 maart 2017. Daarna is de code niet meer geldig. Je kunt de Meereiskaart gebruiken t/m 31 maart 2017, op werkdagen na 9.00 uur en in het weekend de hele dag.

Vragen of opmerkingen?
Vind je dit een leuke actie? Of heb je nog vragen? Laat het weten in de dit topic!

Ha super......mag ik met mijn rolstoel in het 1e klas compartiment bij de WC gaan staan...!! Ik hoop dat het daar wel beter ruikt en er meer plaats is..!!! Even zo goed bedankt NS en dat er velen gebruik van kunnen maken. Groetjes en trein ze op deze dag van de liefde.:$
Reputatie 5
Badge
@Missbucket U mag zelfs met een 2de klas kaartje op het balkon staan. 😉 Het zal er wel niet veel beter ruiken. :c
Jammer dat u geen gebruik kan maken van deze actie. Ik vind uw opmerking erg leuk!
@Yvonne NS

kan ik ook 1e klas reizen op stukken waar ns niet rijd bijvoorbeeld :
ik koop treinticket Doetinchem - Roermond

traject Doetinchem - Arnhem rijden treinen van Arriva en Breng.
en
traject Nijmegen - Roermond rijden de treinen van Arriva.
of kan ik dan alleen op tracject Arnhem - Nijmegen 1e klas reizen ?

Dit kan dus niet.. jullie hebben verzuimd dit te melden in de mail en in de actie... jammer dan NS maar in mijn ogen had dit direct gemeld moeten worden in de mail. Trouwens ik denk dat veel vaste klanten al codes verzilverd hebben intussen.

Wat denken jullie hieraan te gaan doen. Ik vindt dit een zeer klantonvriendelijke actie op deze manier en ook nog eens discutabel EN aanvechtbaar doordat NS het verzuimen de melding te plaatsen.

Als ik iets vergeet, sorry! Vragen mag altijd nog :)
@aheinen goed punt, mag ook!

Geldig bij andere treinvervoerders -> Ja
Geldig vanaf 9 uur.

Als ik iets vergeet, sorry! Vragen mag altijd nog :)

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met NS.
Ze geven aan dat deze wel geldig is met een "actiekaartje" (blokker, kruidvat, etc).
Dit omdat het om een " cadeautje " gaat. En niet om een een kortingsactie.
Klopt dit?

Verder heb ik inmiddels de couponcode al verzilvert, dit wil ik dan graag terug draaien.
@Menjo dat is erg vervelend, dit mag namelijk wel. Je kunt de regels in dit topic aanhouden. *bijgewerkt*
Reputatie 5
Badge
@Yvonne NS Ik vind dit persoonlijk een goede actie van NS! Helaas kan ik er zelf geen gebruik van maken omdat ik zelf geen abonnement heb. Het zou leuk zijn als er weer eens Weekend Vrij Maand abonnementen komen. 😉
@GroeneRuiter dat hoor ik vaker! Wie weet in de toekomst, je feedback ga ik doorgeven 😃
@Menjo dat is erg vervelend, dit mag namelijk niet. Je kunt de regels in dit topic aanhouden.
Vreemd... staat ook niet in de voorwaarden bij de mail.
Echter reis ik wel vaker met de trein. Kan ik de coupon " ontzilveren ". Zo kan ik een andere dag gebruik maken van de actie.
@Menjo dat is erg vervelend, dit mag namelijk niet. Je kunt de regels in dit topic aanhouden.

Wordt de klantenservice dan nu wel juist geinformeerd?
@Menjo Ik snap de verwarring, dit mag normaal gesproken niet, maar voor deze actie is er een uitzondering gemaakt. Het mag dus wèl gecombineerd worden met actiekaartjes van de Spoordeelwinkel en de Blokker, Kruidvat, Albert Heijn etc. Acties kun je niet combineren bij ons. Als je je ticket bevestigd hebt kun je de datum niet meer aanpassen. *bijgewerkt*
@Menjo Ik snap de verwarring, maar dit mag nooit. Acties kun je niet combineren bij ons. Als je je ticket bevestigd hebt kun je de datum niet meer aanpassen.

Ja de verwarring is er bij elke actie, dus bij deze ook.

Maar serieus, waarom staat dit niet gewoon in de mail, daar staat alleen een geldig vervoersbewijs.

De telefonische klantenservice zegt dat het wel mag (waarom zeggen die weer het tegenovergestelde net als bij de AG dagkaarten) en slechts een kleine groep mensen zal hier kijken.
De titel in de mail is 1e klas meereiskaart . betekent dit dat de meereiskaart geldig is alleen met een 1e klasse vervoersbewijs of mag ik bijvvoorbeeld ook met iemand meereizen die een 2e klas abonnement heeft?
Yvonne NS, jij zegt dat je acties nooit mag combineren. Maar als ik de mail lees, krijg ik een kadootje. En dat is dus voor mij duidelijk wat anders dan een actie. En als er dan ook nog staat: geldig vervoersbewijs, dan vind ik het erg vreemd dat het niet mag met een dagkaart. Ik kan mijn kadootje dus wel weggooien!!!!

Reageer