NS Extra Valentijnsmodule

Toon eerste bericht

202 reacties

Normaal gesproken kunnen er geen acties gecombineerd worden met een 2-1 toeslagkaartje, maar deze actie is de uitzondering. Je kunt deze toeslag dus wèl gebruiken bij een actieproduct van de Spoordeelwinkel of van de Blokker, Kruidvat of Albert Heijn (voorbeelden). Dit had inderdaad in de mail mogen staan, die feedback geef ik door! *bijgewerkt*

@Peter91 De meereiskaart mag je gebruiken in de 1e klas.
Bah!!!!!
Reputatie 2
Twee minder gangbare vragen:
- Mag ik het cadeautje, de gratis upgrade 1e klas, combineren met de interrail "outbound" of "inbound" journey, het stukje Nederland tot aan de grens, dat bij de Interrail Global pass hoort?
- Mag ik die upgrade van NS combineren met Arriva dal vrij 65+ "bus en trein" in Arriva-treinen? Of kan ik dat alleen aan Arriva vragen?
Als ik jou was Yvonne zou ik maar eens intern eerst een en ander uitzoek... Het is een cadeautje en GEEN actie. Telefonisch wordt bevestigd dat combineren met een actiekaartje WEL mag... jij beweert enkel HIER anders..

Dit gaat heel veel ellende bij de conducteurs veroorzaken.. puur doordat jullie zo dom zijn slecht te communiceren richting elkaar EN de klanten...

ik zou eieren voor mijn geld kiezen en HEEL vlug een nieuwe publicatie te doen, dan wel de "ACTIE" zoals jij hem ziet gewoon toe te staan met een actiekaartje van blokker/kruidvat...
@Menjo Ik snap de verwarring, maar dit mag nooit. Acties kun je niet combineren bij ons. Als je je ticket bevestigd hebt kun je de datum niet meer aanpassen.
Jammer, snap dat er verwarring is geweest en dat er foute berichtgeving is geweest.
Helder. (al had ik bijna door de telefonische-support (en tevens mail) een boete geriskeerd).

Het lijkt me meer dan redelijk om 2 nieuwe couponcode's te sturen na foute inlichting.
Als consument probeer ik me zoveel mogelijk te informeren.
Voor de verkoper de verantwoording om fouten recht te zetten toch?
Kun je van de actie gebruikmaken met de aanbieding van een dagkaartje voor €12,50 die ik vorige week kreeg
Kaartjes van de blokker staat ook op dat ze niet in combinatie zijn met andere acties of reisproducten.
Dus de voorwaarden van het kaartje van de blokker/kruidvat voorkomen dat deze actie gecombineerd kan worden.
Kaartjes van de blokker staat ook op dat ze niet in combinatie zijn met andere acties of reisproducten.
Dus de voorwaarden van het kaartje van de blokker/kruidvat voorkomen dat deze actie gecombineerd kan worden.

Alleen doet de NS ons geloven dat zij ons een 'cadeautje' geven.......
Precies en dat communiceert de telefonische klantenservice ook.

Nu is inderdaad de vraag of je het wel mag gebruiken bij de dagkaarten van NS van 12,50. In het verleden telden die specifiek niet als actiekaarten, logisch want het zijn valide 2e klas vervoersbewijzen van NS zelf. Je koopt ze ook niet via de Spoordeelwinkel.
Reputatie 4
Badge
Precies en dat communiceert de telefonische klantenservice ook.

Nu is inderdaad de vraag of je het wel mag gebruiken bij de dagkaarten van NS van 12,50. In het verleden telden die specifiek niet als actiekaarten, logisch want het zijn valide 2e klas vervoersbewijzen van NS zelf. Je koopt ze ook niet via de Spoordeelwinkel.

Ook bij de NS actiekaarten 'exclusief voor geselecteerde abonnementhouders' maar die in de praktijk door iedereen te koop zijn is tegenwoordig zonder doorklikken te lezen dat ze niet te combineren zijn met andere acties of aanbiedingen. https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart-februari-1901007
Ja daar heb je absoluut gelijk in !
Yvonne NS, jij zegt dat je acties nooit mag combineren. Maar als ik de mail lees, krijg ik een kadootje. En dat is dus voor mij duidelijk wat anders dan een actie. En als er dan ook nog staat: geldig vervoersbewijs, dan vind ik het erg vreemd dat het niet mag met een dagkaart. Ik kan mijn kadootje dus wel weggooien!!!! ik vind dat je daar een heel goed punt heb. Het is een extraatje! Dus raar dat het zelfs niet mag als je een aanbieding van 12,50 dagkaart koopt ook van NS extra deze upgrade toch niet mag inzetten!
En hoe krijg ik die Valentijns-upgrade 2e > 1e met mijn papieren NS-dahkaart of keuzedag... ??

De trein heeft al heel wat vrienden en geliefden bij elkaar gebracht. Valentijnsdag laten we daarom niet zomaar voorbijgaan. Als deelnemer van NS Extra verrassen we jou graag met ons eigen Valentijnscadeau.

Als NS Extra deelnemer ontvang je namelijk 2x een upgrade naar 1e klas cadeau die je tot eind maart kunt gebruiken voor je treinreis! Als je 1e klas abonnementhouder bent, krijg je zelfs een Meereiskaart cadeau waarmee je iemand kan meenemen.

Hoe werkt dit aanbod?

Upgrade naar de 1e klas:
Ga naar www.ns.nl/couponcode en vul jouw unieke couponcodes, die je in de mail hebt gekregen, in om de gratis Upgrade 1e klas te verzilveren. Je kunt dit doen t/m 1 maart 2017. Daarna zijn de codes niet meer geldig. Je kunt de Upgrades 1e klas gebruiken t/m 31 maart 2017. Let op: als je gaat reizen, moet je wel in het bezit zijn van een geldig 2e klas vervoerbewijs!

Meereiskaart:
Ga naar www.ns.nl/couponcode en vul jouw unieke couponcode in om de Meereiskaart te bestellen. Je kunt dit doen t/m 15 maart 2017. Daarna is de code niet meer geldig. Je kunt de Meereiskaart gebruiken t/m 31 maart 2017, op werkdagen na 9.00 uur en in het weekend de hele dag.

Vragen of opmerkingen?
Vind je dit een leuke actie? Of heb je nog vragen? Laat het weten in de dit topic!
En hoe krijg ik die Valentijns-upgrade 2e > 1e met mijn papieren NS-dahkaart of keuzedag... ??
je kan een e-ticket printen.
Beste Yvonne, bedoel je met hele dag geldig zowel voor heen- als terugreis of is de upgrade maar voor één enkele reis geldig die dag zoals ik elders lees.
Reputatie 7
Badge +3
Het zoveelste overduidelijke voorbeeld van een goedbedoelde, maar totaal niet goed voorbereide actie.
Het is natuurlijk hartstikke irritant dat er geen voorwaarden in het mailtje zelf staan en dat je dit cadeautje, in mijn ogen toch echt een actie zoals alle NS extra dingen, maar wees eens een keer blij met wat je krijgt! In het verleden konden gratis upgrades ook niet gecombineerd worden met actiekaartjes, dus waarom nu opeens wel? Die actiekaartjes zijn al hartstikke goedkoop. Het kan niet nog goedkoper, een keer houdt het op.
Reputatie 7
Badge +3
Je hebt helemaal gelijk, Treinspotter123. Iets met een gegeven paard enzo :)

Maar aan de andere kant had NS al deze vragen van tevoren aan kunnen (moeten) zien komen.
In ieder geval de afgelopen 5 dagen. https://forum.ns.nl/ns-extra-35/ns-extra-valentijnsmodule-32184/index1.html#post205098 ...
Kan ik deze actie heel toevallig ook op internationale NS reizen doen? (just curious lijkt me namelijk niet maar is het proberen waard he.)
Geldt deze actie ook voor de trein naar Antwerpen? Bel net met NS en die wisten het niet. Zij gaven mij het nummer van NS internationaal en.....zij wisten het ook niet! Men zei wel, misschien kan ik dan tot Rozendaal 1e klas zitten en daarna voor het kleine stukje naar Antwerpen 2e klasse. Kan echter waarschijnlijk ook wel blijven zitten. Lekker onduidelijk allemaal!
Geldt deze actie ook voor de trein naar Antwerpen? Bel net met NS en die wisten het niet. Zij gaven mij het nummer van NS internationaal en.....zij wisten het ook niet! Men zei wel, misschien kan ik dan tot Rozendaal 1e klas zitten en daarna voor het kleine stukje naar Antwerpen 2e klasse. Kan echter waarschijnlijk ook wel blijven zitten. Lekker onduidelijk allemaal!

Gewoon alles is onduidelijk aan deze cadeautjes!!!
Internationaal:
Meereiskaart: de medereiziger kan een kaartje kopen met 100% korting in NL en betaald het restretende deel.
2-1 Toeslag: Tot station voor de grens (volgens mij kan het ook tot de excate grens echter is dat moeilijk te bepalen met de open grenzen wat risico geeft op boetes)

Sowieoso zijn beide acties niet geldig op de thalys
Reputatie 7
Update: Allereerst excuses voor alle verwarring rondom deze actie. Het is duidelijk gebleken dat de correspondentie over deze actie duidelijker had moeten zijn. Dit hebben wij ook doorgezet aan de Marketingafdeling, bedankt voor jullie kritische en grondige blik op onze actieproducten, hier kunnen we alleen maar van leren.

Belangrijk: Via onze Marketingafdeling hebben wij doorgekregen dat, ondanks dat dit anders gecommuniceerd is in dit topic voorheen, de Valentijnsactie 2-1 Toeslagkaart wèl te combineren is met acties van de Spoordeelwinkel, evenals met acties zoals de Blokker-, Albert Heijn- en Kruidvatdagkaarten. Er zijn hierin geen restricties opgelegd, zoals met vergelijkbare acties in het verleden wel is gedaan. Ik heb alle forumposts die niet overeenkwamen met dit bericht bijgewerkt. Excuses voor de verwarring.
Ah, bedankt voor de verduidelijking Thomas, daar zaten (blijkbaar) veel mensen op te wachten.

Reageer