NS Extra Valentijnsmodule

Toon eerste bericht

202 reacties

Update: Allereerst excuses voor alle verwarring rondom deze actie. Het is duidelijk gebleken dat de correspondentie over deze actie duidelijker had moeten zijn. Dit hebben wij ook doorgezet aan de Marketingafdeling, bedankt voor jullie kritische en grondige blik op onze actieproducten, hier kunnen we alleen maar van leren.
Belangrijk: Via onze Marketingafdeling hebben wij doorgekregen dat, ondanks dat dit anders gecommuniceerd is in dit topic voorheen, de Valentijnsactie 2-1 Toeslagkaart wèl te combineren is met acties van de Spoordeelwinkel, evenals met acties zoals de Blokker-, Albert Heijn- en Kruidvatdagkaarten. Er zijn hierin geen restricties opgelegd, zoals met vergelijkbare acties in het verleden wel is gedaan. Ik heb alle forumposts die niet overeenkwamen met dit bericht bijgewerkt. Excuses voor de verwarring.

hoe zit dit met de meereiskaart? mag deze dan ook samen met een actiekaart?
Reputatie 7
Ja Peter91, dat is mogelijk.
Wij hebben een keuzedag op onze kaart geplaatst. Hoe gaat het nu verder?
Kijk, dat is fijn!! Dank je wel!!
Ik hoop dat er ook goed gecommuniceerd wordt met de conducteurs over dat acties deze keer wel gecombineerd mogen worden en er geen onterechte uvb/boete uitgedeeld wordt
Ik hoop dat er ook goed gecommuniceerd wordt met de conducteurs over dat acties deze keer wel gecombineerd mogen worden en er geen onterechte uvb/boete uitgedeeld wordt

Hahaha, dit forum uitprinten!
[quote=Ruud NS]De trein heeft al heel wat vrienden en geliefden bij elkaar gebracht. Valentijnsdag laten we daarom niet zomaar voorbijgaan. Als deelnemer van NS Extra verrassen we jou graag met ons eigen Valentijnscadeau.

Als NS Extra deelnemer ontvang je namelijk 2x een upgrade naar 1e klas cadeau die je tot eind maart kunt gebruiken voor je treinreis! Als je 1e klas abonnementhouder bent, krijg je zelfs een Meereiskaart cadeau waarmee je iemand kan meenemen.

Hoe werkt dit aanbod?

Upgrade naar de 1e klas:
Ga naar www.ns.nl/couponcode en vul jouw unieke couponcodes, die je in de mail hebt gekregen, in om de gratis Upgrade 1e klas te verzilveren. Je kunt dit doen t/m 1 maart 2017. Daarna zijn de codes niet meer geldig. Je kunt de Upgrades 1e klas gebruiken t/m 31 maart 2017. Let op: als je gaat reizen, moet je wel in het bezit zijn van een geldig 2e klas vervoerbewijs!

Meereiskaart:
Ga naar www.ns.nl/couponcode en vul jouw unieke couponcode in om de Meereiskaart te bestellen. Je kunt dit doen t/m 15 maart 2017. Daarna is de code niet meer geldig. Je kunt de Meereiskaart gebruiken t/m 31 maart 2017, op werkdagen na 9.00 uur en in het weekend de hele dag.

waarom moet je al een datum voor 1 maart invullen als deze actie tm 31 maart geldig is?
Ja Peter91, dat is mogelijk.
Hoe krijg ik die actiekaart [NS dagkaart 12,50] dan opgewaardeerd voor 1e klasse (want daarvoor geldt de meereiskaart namelijk)?
ik heb me vandaag aangemeld voor NS Extra. Kan ik ook de actie voor de upgrade 2-1 ontvangen?
Heerlijk. Dankjewel @thomas
Reputatie 1
Begrijp ik het nou goed dat ik de upgrade ook kan gebruiken bij de dagkaart voor 12,50 die ik vorige week kreeg aangeboden?? Is toch een actiekaartje?
Dat klopt ja, maar je mag het ook gebruiken voor actiekaartjes !!
Ik ga proberen kort en krachtig de vragen te beantwoorden.

Geldig met een studenten OV -> Ja
Geldig met een keuzedag -> Ja
Geldig met een NS abonnement -> Ja
Geldig bij andere treinvervoerders -> Ja
Geldig met een actie kaartje -> Ja (blokker, kruidvat en etc.) *bijgewerkt*
Geldig met een actie uit de spoordeelwinkel -> Ja *bijgewerkt*
Mag je het kaartje weggeven -> Ja
Upgrade hele dag geldig -> Ja

Als ik iets vergeet, sorry! Vragen mag altijd nog :)

Ook geldig in combinatie met een VDU vrijreizendag?
Reputatie 1
Het upgrade kaartje is dus voor een enkele reis. Mijn moeder en ik gaan samen op en neer naar Dordrecht. Zij heeft ook dezelfde mail gehad,dus mogen allebei 2 keer een enkele reis upgraden.Dus samen retour in eerste klasse??
Reputatie 7
@ Marieke688 Ja dat is mogelijk. Daarnaast is deze upgrade voor een hele dag, dus daar kunnen jij en je moeder samen mee naar Dordrecht. Twee reizigers: twee vervoerbewijzen en twee klassewissel kaartjes.
@ JosB684 Ja het is toegestaan dit actiekaartje te combineren met een keuzedag.
Reputatie 1
@ Marieke688 Ja dat is mogelijk. Daarnaast is deze upgrade voor een hele dag, dus daar kunnen jij en je moeder samen mee naar Dordrecht. Twee reizigers: twee vervoerbewijzen en twee klassewissel kaartjes.
@ JosB684 Ja het is toegestaan dit actiekaartje te combineren met een keuzedag.

1 upgrade is voor hele dag of voor enkele reis ?? Even voor duidelijkheid...
Reputatie 3
De hele dag
Ik heb ook nog een vraag over de klasse-upgrade. Is deze geldig tot middernacht of tot het einde van de dienstregeling? Ben namelijk van plan om een Intercity tussen 12 en 1 te nemen.
Reputatie 1
Wat een onduidelijkheid weer. Lees eerst ergens dat het over een enkele reis upgrade gaat,nu toch hele dag. Op hoop van zegen maar,als conducteur het nou ook maar snapt?
Update: Allereerst excuses voor alle verwarring rondom deze actie. Het is duidelijk gebleken dat de correspondentie over deze actie duidelijker had moeten zijn. Dit hebben wij ook doorgezet aan de Marketingafdeling, bedankt voor jullie kritische en grondige blik op onze actieproducten, hier kunnen we alleen maar van leren.
Belangrijk: Via onze Marketingafdeling hebben wij doorgekregen dat, ondanks dat dit anders gecommuniceerd is in dit topic voorheen, de Valentijnsactie 2-1 Toeslagkaart wèl te combineren is met acties van de Spoordeelwinkel, evenals met acties zoals de Blokker-, Albert Heijn- en Kruidvatdagkaarten. Er zijn hierin geen restricties opgelegd, zoals met vergelijkbare acties in het verleden wel is gedaan. Ik heb alle forumposts die niet overeenkwamen met dit bericht bijgewerkt. Excuses voor de verwarring.

Top! Dank je wel
Ik zal dit topic en het onderwerp deze week bespreken met onze marketeers. Mijn oprechte excuses voor alle onduidelijkheid die is ontstaan. We nemen alle vragen en feedback mee om dit een volgende keer te voorkomen.
Dus, als ik dit allemaal nu goed begrijpt is de gratis upgrade naar 1ste klas een cadeautje van NS. Deze upgrade is dan dus geldig bij alle vervoerders, de hele dag geldig (retour) en combineerbaar met actieskaartjes zoals die van Kruidvat.
Ik hoop wel dat de conducteurs hiervan op de hoogte worden gebracht en ik geen risico loop op een boete oid...
ik heb net de code verzilverd voor de meereiskaart, tot wanneer kan ik dan bepalen op welke dag er gereisd wordt?
is dat 15 maart of 31 maart?
kan ik dus pas op 20 maart kiezen dat ik die kaart wil gebruiken voor mijn medereiziger?
Ik moest bij verzilveren de reisdatum opgeven

Top! Dank je wel

Reageer