beantwoord

NS Extra Vergeten Uit te Checken Service werkt niet

• 30 July 2016
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Ik melde me aan voor deze service. Ik vulde als geldigheidsdatum het einde van mijn abonnementsjaar in i.c.m. het kaartnummer van mijn Jaartrajectabonnement. Ik kreeg als melding: combinatie van deze twee gegevens is onjuist. Heeft iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Brian NS 6 September 2016, 09:53

Beste Peter17,

Edit: In reactie op jouw privebericht heb ik de geldigheidsdatum van de kaart vermeld. Nu zou je de kaart moeten kunnen koppelen aan je account.
Bekijk origineel

4 reacties

Volgens mij moet je de datum tot waarop je OV-chipkaart geldig is invoeren, niet de geldigheidsdatum van je abonnement
Hallo Peter17, welkom op ons Serviceforum.
Zoals marv87 aangeeft dien je hier inderdaad de datum van je OV-Chipkaart in te vullen. Mocht het dan nog niet lukken dan horen we het graag en gaan we verder op onderzoek uit.
Hoi Miriam NS,
ik heb een jaartrajectabonnement; hierop is geen geldigheidsdatum vermeld, ook niet op Mijn NS. Ik kan nog steeds mijn OV chipkaart bij dit abonnement niet activeren op Mijn NS, voor mijn reihistorie. Wat kan ik doen?
Beste Peter17,

Edit: In reactie op jouw privebericht heb ik de geldigheidsdatum van de kaart vermeld. Nu zou je de kaart moeten kunnen koppelen aan je account.

Reageer