beantwoord

NS extra, verkeerd e-mail-adres

• 17 januari 2017
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ha NS! Ik heb me zojuist aangemeld voor NS Extra, zodat ik een e-mail krijg als ik vergeet uit te checken, heel handig. Maar toen ik die account aanmaakte, stond er een verkeerd e-mail-adres (een oude die ik al heel lang niet meer gebruik) ingevuld, wat ik niet kon wijziggen. Toch gewoon doorgegaan, en het werk ongetwijfeld als een zonnetje, maar precies heads-up waar ik in eerste instantie voor ging wordt dus waarschijnlijk gestuurd naar een mail-adres dat ik bijna nooit meer check.

Wat hierbij nog vrij raar is, is dat zowel mijn 'mijn NS'-account, als mijn 'mijn OV-chipkaart'-account al geruime tijd mijn nieuwe mail-account in de contactgegevens hebben staan. Vrij vreemd dus allemaal. Kunnen jullie zorgen dat dit verandert?

Mijn klantnummer is 15257689, en mijn oude mail-adres was van hotmail, mijn nieuwe van gmail.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 18 januari 2017, 15:36

Hallo WouterO en welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Het kan zijn dat er toch nog een oud e-mailadres bij ons in het systeem staat waardoor dit automatisch stond ingevuld. Wanneer je contact opneemt met onze Klantenservice dan kunnen we dit voor je aanpassen. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo WouterO en welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Het kan zijn dat er toch nog een oud e-mailadres bij ons in het systeem staat waardoor dit automatisch stond ingevuld. Wanneer je contact opneemt met onze Klantenservice dan kunnen we dit voor je aanpassen. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat.

Reageer