Wat hierbij nog vrij raar is, is dat zowel mijn 'mijn NS'-account, als mijn 'mijn OV-chipkaart'-account al geruime tijd mijn nieuwe mail-account in de contactgegevens hebben staan. Vrij vreemd dus allemaal. Kunnen jullie zorgen dat dit verandert?
Mijn klantnummer is 15257689, en mijn oude mail-adres was van hotmail, mijn nieuwe van gmail.
Beste antwoord door Miriam NS
Hallo WouterO en welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Het kan zijn dat er toch nog een oud e-mailadres bij ons in het systeem staat waardoor dit automatisch stond ingevuld. Wanneer je contact opneemt met onze Klantenservice dan kunnen we dit voor je aanpassen. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat.
Bekijk origineel
Vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Het kan zijn dat er toch nog een oud e-mailadres bij ons in het systeem staat waardoor dit automatisch stond ingevuld. Wanneer je contact opneemt met onze Klantenservice dan kunnen we dit voor je aanpassen. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat.