NS Extra verrassen september 2017

  • 4 september 2017
  • 60 reacties
  • 2857 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname.

Krijg jij een cadeaubon van Bol.com, een upgrade naar de 1e klas of mag je bloemen uitzoeken bij Greetz? Houd je mailbox in de gaten! De e-mail wordt op 15 september verstuurd.

Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.


Heel vreemd, ik gebruikte mijn code bij Greetz en ik kreeg maar 3 euro korting in plaats van de beloofde 5. Waarom is dat?
Dat is inderdaad erg vreemd, aninha!

Ik ga navraag doen hoe het kan dat jij niet de beloofde 5 euro korting hebt ontvangen. Ik hoop je zo snel mogelijk van een terugkoppeling te kunnen voorzien!
Reputatie 7
Badge +3
Niks geen bloemen, bol.com-bon of upgrade 1e klas. Ook voor deze actie val ik buiten de boot.
Ik mag een gratis kaartje kaartje versturen? Leuk extraatje voor ca. 40 jaar NS-klant 😞
Reputatie 7
Badge
Heb je een Moderator beledigd?
Niks geen bloemen, bol.com-bon of upgrade 1e klas. Ook voor deze actie val ik buiten de boot.
Ik mag een gratis kaartje kaartje versturen? Leuk extraatje voor ca. 40 jaar NS-klant :(


Wel aangemeld voor NS Extra ?
Reputatie 7
Badge +3
Lijkt me wel, want blijkbaar als cadeau een code voor een gratis Greetz kaartje ontvangen, die had ik ook. Zo de trash in.

Ik vraag me af wie de cadeau's verzint en wie of wat bepaalt wie welke cadeau's krijgt.
NS kan vol trots zeggen dat ze weet ik ik hoe veel reizigers een leuk cadeautje geven, maar als veel veel daarvan er geen fluit hebben dan heeft het niet veel nut. Nu krijg je scheve ogen.
Zeker in deze tijd van Social Media.

Laat mensen desnoods kiezen tussen de 3/4 "cadeaus"
Reputatie 7
Badge +3
Niks geen bloemen, bol.com-bon of upgrade 1e klas. Ook voor deze actie val ik buiten de boot.
Ik mag een gratis kaartje kaartje versturen? Leuk extraatje voor ca. 40 jaar NS-klant :(


Wel aangemeld voor NS Extra ?


Ja, maar krijg nauwelijks iets.
Reputatie 7
Badge +3
Lijkt me wel, want blijkbaar als cadeau een code voor een gratis Greetz kaartje ontvangen, die had ik ook. Zo de trash in.

Ik vraag me af wie de cadeau's verzint en wie of wat bepaalt wie welke cadeau's krijgt.
NS kan vol trots zeggen dat ze weet ik ik hoe veel reizigers een leuk cadeautje geven, maar als veel veel daarvan er geen fluit hebben dan heeft het niet veel nut. Nu krijg je scheve ogen.

Dat kaartje staat niet in het rijtje van de extraatjes... blijkbaar is dat een troostprijsje.
Badge +3
Heel vreemd, ik gebruikte mijn code bij Greetz en ik kreeg maar 3 euro korting in plaats van de beloofde 5. Waarom is dat?
Volgens mij krijg je het kaartje (Hallmark?) en de postzegel gratis, maar niet de € 1,95 handling-kosten die ze rekenen.
Die 5 euro is voor de bloemen, bij mij wel tenminste.

Morgen een verjaardag, ik zal de jarige de bon geven, kijken of ze blij zijn
Reputatie 7
Badge
Doe dan wel 2 euro bij de bon 😉
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen. Kan het inderdaad het geval zijn dat de verzendkosten nog berekend moesten worden, aninha?
Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname.

Krijg jij een cadeaubon van Bol.com, een upgrade naar de 1e klas of mag je bloemen uitzoeken bij Greetz? Houd je mailbox in de gaten! De e-mail wordt op 15 september verstuurd.

Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.


Hartelijk dank voor de cadeaubon van Bol.com. Althans bijvoorbaat, want ik kan het niet inwisselen omdat deze al gebruikt zou zijn. Wat nu?


Mij is hetzelfde gebeurd, bij navraag zei Bol dat de bon al op 4 september, dus ruim voor het mailtje van de 15e, was ingewisseld. Heeft er een slimmerik misbruik gemaakt?
Reputatie 7
Badge
Dat weten we niet, en zullen we ook nooit te weten komen, maar NS heeft via het forum aangegeven dat benadeelden zich tot NS kunnen wenden, en een nieuwe code kunnen krijgen.
Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname.

Krijg jij een cadeaubon van Bol.com, een upgrade naar de 1e klas of mag je bloemen uitzoeken bij Greetz? Houd je mailbox in de gaten! De e-mail wordt op 15 september verstuurd.

ik niet eens bon gehad van bol.com

Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.


Heel vreemd, ik gebruikte mijn code bij Greetz en ik kreeg maar 3 euro korting in plaats van de beloofde 5. Waarom is dat?
Eergisteren gereisd met de gratis overstapkaart 2-1 welke ik via de kaartautomaat had opgehaald. Echter, bij het uitchecken tarief eerste klas afgeschreven. Klantenservice opgebeld om het geld terug te vragen, wordt er gezegd dat dit Juist is omdat ik anders ook nog een toeslag had moeten betalen. Dit is gemakkelijk rijk worden voor de NS. Reizigers een cadeautje aanbieden waar ze extra voor betalen...
Anders had ik wel gewoon tweede klas gereisd.
Het klinkt alsof er iets mis is gegaan Isabelle, had je daadwerkelijk ook meer betaald of werd er alleen maar aangegeven dat je 1e klasse reisde?
Ik heb ook het tarief voor de eerste klas betaald. Normaal zou het €11,60 zijn en nu €19,80...
Dan kijk ik graag even met je mee. Zou je mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens?

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- OV-chipkaartnummer
- Postcode en huisnummer
- IBAN
Reputatie 2
Ik wil de bon gebruiken. Maar als ik inlog (zelfde email adres als is gebruikt voor het sturen van het kadootje) bij bol.com dan krijg ik de melding dat de code al gekoppeld is aan een account van iemand anders. Van wie dan? Welk account?
Dacht ik vandaag eindelijk een moment te hebben gevonden om mijn 2e naar 1e klas upgrade te gebruiken, blijken daar toch ook voorwaarden aan te zitten die nergens vermeld staan.
Als ergens staat dat iets een hele dag geldig is, vind ik het erg flauw als blijkt dat het alleen voor één rit geldt. Het kwam mij juist zo goed uit omdat ik meerdere afspraken heb vandaag, waardoor ik de hele dag die upgrade had kunnen gebruiken. En als ik voor de optie printen had gekozen had dit volgens mij ook gewoon gekund. Maar ik heb dus voor opladen op mijn OV chipkaart gekozen..

Opzich vind ik het idee leuk van NS, ze willen reizigers een kleinigheidje aanbieden. Maar zeker na het lezen van de reacties hier zitten er teveel haken en ogen aan. Of gaan er dingen mis.
Toch een beetje jammer voor de mensen die al járenlang trouwe klant zijn bij NS.
Reputatie 5
Ik heb hem net uitgeprint en zie nergens staan dat het voor een rit zou gelden.
Wat vreemd, lock. Als je de cookies in je browser verwijdert en het dan nog eens probeert, lukt het dan wel?
Ik heb hem net uitgeprint en zie nergens staan dat het voor een rit zou gelden.

Via Facebook kreeg ik dit te horen van een NS medewerker

Reageer