NS Extra verrassen september 2017

• 4 september 2017
  • 60 reacties
  • 2844 Bekeken

Toon eerste bericht

60 reacties

Reputatie 5
Ik heb hem net uitgeprint en zie nergens staan dat het voor een rit zou gelden.

Via Facebook kreeg ik dit te horen van een NS medewerker

Ik vraag me af als ik tussendoor uit zou checken of ik dan krijg te horen dat de papieren upgrade niet meer geldig is. Ik heb één rit voor de boeg en had geen tijd om hem op te laden op de kaart dus vandaar papier gekozen.
Reputatie 2
Dag Iris. Bericht meldt hetzelfde. En nee, cache legen werkt niet. Kennelijk hebben jullie éen code naar meerdere mensen gestuurd....
Goedemiddag lock. Zou je mij in dat geval een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, dan via de knop 'stuur bericht') met jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en de code die niet meer werkt?
Reputatie 2
Done Stijn.
Ik snap er weinig meer van...

Ik heb het 2-1 kaartje gekregen en wilde deze donderdagavond 9 november gebruiken. Normaliter reis ik in het weekend met mijn WeekendVrij-abonnement, maar nu moet ik in de avondspits reizen. Heel fijn dus als dat rustig in de eerste klas zou kunnen, zoals in de mail stond aangegeven.
Daarnaast heb ik als vervoersbewijs een kaartje via de Hema gekocht.

Ik heb het 2-1 ticket in de Reisplanner App geladen. Hier staat niets over dat het niet geldig zou zijn in de avondspits, maar inderdaad op het papieren ticket wel, dat ik toevallig ook bekeken heb?
Met die vraag kwam ik hier op het forum (tsja, helaas, als ik dat van tevoren wist had ik hem op een andere dag ingezet....) maar dan zou ik hem in elk geval voor de terugreis buiten te spits kunnen gebruiken...?
Maar nu lees ik ook dat het kaartje niet geldig is i.c.m. "actie-tickets" - Is mijn Hema-kaartje dan een actieticket? Oftewel, ben ik blij gemaakt met een dode mus en heb ik helemaal niks aan het 'cadeautje'? (Wist ik dat van tevoren, dan had ik hem dus 'gewoon' op een weekenddag gebruikt in de geldigheid van mijn WeekendVrij...)

Wat mag er nou wel en niet? Wél in de eerste klas als je incheckt voor 16.00? Maar ik check niet in want ik heb een papieren kaartje, of nou ja, een kaartje in de app, dus. Dus...? Kan ik op enige manier het 'cadeautje' nog wel gebruiken? Ik ben de weg kwijt.
Hallo IngeK, goed dat je ons dan even een bericht stuurt. Ik begrijp dat het allemaal erg verwarrend is.

Het klopt inderdaad dat de upgrade alleen geldig is in de daluren, dit is van 09.00 - 16.00 uur en na 18.30 uur. Je mag hier dus niet meer reizen in de spits. Daarnaast geef je aan dat je een HEMA ticket hebt. De combinatie actie op actie is niet toegestaan, het HEMA ticket en de upgrade mogen daarom niet gecombineerd worden.

Je geeft ook aan dat je het ticket al in de Reisplanner Xtra app hebt geladen en dus ook al een datum hebt vastgelegd. In dit geval is het voor ons niet mogelijk om na te gaan of je hier gebruik van hebt gemaakt of niet. Je kunt even contact opnemen met onze Klantenservice via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen de gegevens dan even inzien en nagaan of er nog iets mogelijk is.
Bedankt NS,

Alstublieft, een cadeautje van NS Extra. Tijdens poging tot verzilveren bij Bol.com melt Bol dat de coupon op iemand anders' naam staat. Dank voor de dode mus, NS! Doe mij in het vervolg een echte korting!
Welkom op het NS Serviceforum havee. Bij de Bol.com code's is er helaas het een en ander misgegaan waardoor sommige mensen inderdaad een oude al gebruikte code hebben ontvangen. Als je mij een privébericht wilt sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en de foute code, dan zullen wij je een nieuwe juiste code sturen zodra we die beschikbaar hebben. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Hallo,

Ook ik probeerde vandaag de code van Bol.com te verzilveren en kreeg de boodschap dat de code aan een ander account gekoppeld is. Kan ik ook aan iemand een privé bericht sturen om een juiste code te ontvangen.
Alvast bedankt.
Goedemiddag RobvdLee. Je mag mij een privébericht met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en de foute code, dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer