NS Extra verrassen september 2017

  • 4 september 2017
  • 60 reacties
  • 2857 Bekeken

Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname.

Krijg jij een cadeaubon van Bol.com, een upgrade naar de 1e klas of mag je bloemen uitzoeken bij Greetz? Houd je mailbox in de gaten! De e-mail wordt op 15 september verstuurd.

Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.

60 reacties

Goedemiddag RobvdLee. Je mag mij een privébericht met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en de foute code, dan ga ik voor je aan de slag!
Hallo,

Ook ik probeerde vandaag de code van Bol.com te verzilveren en kreeg de boodschap dat de code aan een ander account gekoppeld is. Kan ik ook aan iemand een privé bericht sturen om een juiste code te ontvangen.
Alvast bedankt.
Welkom op het NS Serviceforum havee. Bij de Bol.com code's is er helaas het een en ander misgegaan waardoor sommige mensen inderdaad een oude al gebruikte code hebben ontvangen. Als je mij een privébericht wilt sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en de foute code, dan zullen wij je een nieuwe juiste code sturen zodra we die beschikbaar hebben. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Bedankt NS,

Alstublieft, een cadeautje van NS Extra. Tijdens poging tot verzilveren bij Bol.com melt Bol dat de coupon op iemand anders' naam staat. Dank voor de dode mus, NS! Doe mij in het vervolg een echte korting!
Hallo IngeK, goed dat je ons dan even een bericht stuurt. Ik begrijp dat het allemaal erg verwarrend is.

Het klopt inderdaad dat de upgrade alleen geldig is in de daluren, dit is van 09.00 - 16.00 uur en na 18.30 uur. Je mag hier dus niet meer reizen in de spits. Daarnaast geef je aan dat je een HEMA ticket hebt. De combinatie actie op actie is niet toegestaan, het HEMA ticket en de upgrade mogen daarom niet gecombineerd worden.

Je geeft ook aan dat je het ticket al in de Reisplanner Xtra app hebt geladen en dus ook al een datum hebt vastgelegd. In dit geval is het voor ons niet mogelijk om na te gaan of je hier gebruik van hebt gemaakt of niet. Je kunt even contact opnemen met onze Klantenservice via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen de gegevens dan even inzien en nagaan of er nog iets mogelijk is.
Ik snap er weinig meer van...

Ik heb het 2-1 kaartje gekregen en wilde deze donderdagavond 9 november gebruiken. Normaliter reis ik in het weekend met mijn WeekendVrij-abonnement, maar nu moet ik in de avondspits reizen. Heel fijn dus als dat rustig in de eerste klas zou kunnen, zoals in de mail stond aangegeven.
Daarnaast heb ik als vervoersbewijs een kaartje via de Hema gekocht.

Ik heb het 2-1 ticket in de Reisplanner App geladen. Hier staat niets over dat het niet geldig zou zijn in de avondspits, maar inderdaad op het papieren ticket wel, dat ik toevallig ook bekeken heb?
Met die vraag kwam ik hier op het forum (tsja, helaas, als ik dat van tevoren wist had ik hem op een andere dag ingezet....) maar dan zou ik hem in elk geval voor de terugreis buiten te spits kunnen gebruiken...?
Maar nu lees ik ook dat het kaartje niet geldig is i.c.m. "actie-tickets" - Is mijn Hema-kaartje dan een actieticket? Oftewel, ben ik blij gemaakt met een dode mus en heb ik helemaal niks aan het 'cadeautje'? (Wist ik dat van tevoren, dan had ik hem dus 'gewoon' op een weekenddag gebruikt in de geldigheid van mijn WeekendVrij...)

Wat mag er nou wel en niet? Wél in de eerste klas als je incheckt voor 16.00? Maar ik check niet in want ik heb een papieren kaartje, of nou ja, een kaartje in de app, dus. Dus...? Kan ik op enige manier het 'cadeautje' nog wel gebruiken? Ik ben de weg kwijt.
Reputatie 2
Done Stijn.
Goedemiddag lock. Zou je mij in dat geval een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, dan via de knop 'stuur bericht') met jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en de code die niet meer werkt?
Reputatie 2
Dag Iris. Bericht meldt hetzelfde. En nee, cache legen werkt niet. Kennelijk hebben jullie éen code naar meerdere mensen gestuurd....
Reputatie 5
Ik heb hem net uitgeprint en zie nergens staan dat het voor een rit zou gelden.

Via Facebook kreeg ik dit te horen van een NS medewerker


Ik vraag me af als ik tussendoor uit zou checken of ik dan krijg te horen dat de papieren upgrade niet meer geldig is. Ik heb één rit voor de boeg en had geen tijd om hem op te laden op de kaart dus vandaar papier gekozen.
Ik heb hem net uitgeprint en zie nergens staan dat het voor een rit zou gelden.

Via Facebook kreeg ik dit te horen van een NS medewerker
Wat vreemd, lock. Als je de cookies in je browser verwijdert en het dan nog eens probeert, lukt het dan wel?
Reputatie 5
Ik heb hem net uitgeprint en zie nergens staan dat het voor een rit zou gelden.
Dacht ik vandaag eindelijk een moment te hebben gevonden om mijn 2e naar 1e klas upgrade te gebruiken, blijken daar toch ook voorwaarden aan te zitten die nergens vermeld staan.
Als ergens staat dat iets een hele dag geldig is, vind ik het erg flauw als blijkt dat het alleen voor één rit geldt. Het kwam mij juist zo goed uit omdat ik meerdere afspraken heb vandaag, waardoor ik de hele dag die upgrade had kunnen gebruiken. En als ik voor de optie printen had gekozen had dit volgens mij ook gewoon gekund. Maar ik heb dus voor opladen op mijn OV chipkaart gekozen..

Opzich vind ik het idee leuk van NS, ze willen reizigers een kleinigheidje aanbieden. Maar zeker na het lezen van de reacties hier zitten er teveel haken en ogen aan. Of gaan er dingen mis.
Toch een beetje jammer voor de mensen die al járenlang trouwe klant zijn bij NS.
Reputatie 2
Ik wil de bon gebruiken. Maar als ik inlog (zelfde email adres als is gebruikt voor het sturen van het kadootje) bij bol.com dan krijg ik de melding dat de code al gekoppeld is aan een account van iemand anders. Van wie dan? Welk account?
Dan kijk ik graag even met je mee. Zou je mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens?

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- OV-chipkaartnummer
- Postcode en huisnummer
- IBAN
Ik heb ook het tarief voor de eerste klas betaald. Normaal zou het €11,60 zijn en nu €19,80...
Het klinkt alsof er iets mis is gegaan Isabelle, had je daadwerkelijk ook meer betaald of werd er alleen maar aangegeven dat je 1e klasse reisde?
Eergisteren gereisd met de gratis overstapkaart 2-1 welke ik via de kaartautomaat had opgehaald. Echter, bij het uitchecken tarief eerste klas afgeschreven. Klantenservice opgebeld om het geld terug te vragen, wordt er gezegd dat dit Juist is omdat ik anders ook nog een toeslag had moeten betalen. Dit is gemakkelijk rijk worden voor de NS. Reizigers een cadeautje aanbieden waar ze extra voor betalen...
Anders had ik wel gewoon tweede klas gereisd.
Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname.

Krijg jij een cadeaubon van Bol.com, een upgrade naar de 1e klas of mag je bloemen uitzoeken bij Greetz? Houd je mailbox in de gaten! De e-mail wordt op 15 september verstuurd.

ik niet eens bon gehad van bol.com

Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.


Heel vreemd, ik gebruikte mijn code bij Greetz en ik kreeg maar 3 euro korting in plaats van de beloofde 5. Waarom is dat?
Reputatie 7
Badge
Dat weten we niet, en zullen we ook nooit te weten komen, maar NS heeft via het forum aangegeven dat benadeelden zich tot NS kunnen wenden, en een nieuwe code kunnen krijgen.
Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname.

Krijg jij een cadeaubon van Bol.com, een upgrade naar de 1e klas of mag je bloemen uitzoeken bij Greetz? Houd je mailbox in de gaten! De e-mail wordt op 15 september verstuurd.

Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.


Hartelijk dank voor de cadeaubon van Bol.com. Althans bijvoorbaat, want ik kan het niet inwisselen omdat deze al gebruikt zou zijn. Wat nu?


Mij is hetzelfde gebeurd, bij navraag zei Bol dat de bon al op 4 september, dus ruim voor het mailtje van de 15e, was ingewisseld. Heeft er een slimmerik misbruik gemaakt?
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen. Kan het inderdaad het geval zijn dat de verzendkosten nog berekend moesten worden, aninha?
Reputatie 7
Badge
Doe dan wel 2 euro bij de bon 😉
Die 5 euro is voor de bloemen, bij mij wel tenminste.

Morgen een verjaardag, ik zal de jarige de bon geven, kijken of ze blij zijn

Reageer