NS Extra verrassen september 2017

  • 4 september 2017
  • 60 reacties
  • 2857 Bekeken

Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname.

Krijg jij een cadeaubon van Bol.com, een upgrade naar de 1e klas of mag je bloemen uitzoeken bij Greetz? Houd je mailbox in de gaten! De e-mail wordt op 15 september verstuurd.

Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.

60 reacties

[edit] Ah de mogelijkheid om me af te melden voor NS extra was ergens verstopt. Gedaan.
Beetje jammer dat de mail halve informatie verschaft: "De upgrade is maandag t/m vrijdag geldig na 9.00 uur en zaterdag en zondag de hele dag.."

Heb nu een upgrade besteld in de veronderstelling dat ik dez edoordeweeks kan gebruiken na 09:00. Echter op het ticket staat dat de upgrade alleen geldig is buiten de spitsuren (dus tussen 09:00-16:00).

Dat kan wel verduidelijkt worden..Heb nu niks aan deze upgrade aangezien ik hem vandaag wilde gebruiken na 16:00 en ik kan de reisdatum niet eens meer aanpassen ook. Thanks but no thanks.
Reputatie 7
Badge
NS kan de marketingmensen beter omscholen tot controleurs in de trein, vooral in de 1e klasse.

Dat brengt meer op dan ongevraagde niet-goed-werkende kadobonnen, upgrades of kortingen
Mee eens, ook met deze actie is de communicatie weer niet denderend.
Reputatie 2
Excuus voor de onduidelijkheid rondom de 1e klas upgrades! Een volledige set voorwaarden had inderdaad mee moeten worden genomen.
Is het een idee om de volledige set voorwaarden voor de 1e klas upgrade alsnog aan jou openingspost toe te voegen?

Ik denk trouwens dat veel reizigers de voorwaarde dat je 2 acties niet mag combineren niet weten gezien deze vraag regelmatig voorbij komt op het forum. Ben benieuwd hoeveel reizigers hier problemen mee krijgen de komende tijd.

En mag je bij een reis waarbij je bent ingecheckt voor 16:00 uur, maar ook reist in de spits na 16:00 uur wel blijven zitten in de 1e klas? Of moet je dan tussen 16:00 en 18:30 in de 2e klas plaats nemen?
Reputatie 7
Badge +3
Niks geen bloemen, bol.com-bon of upgrade 1e klas. Ook voor deze actie val ik buiten de boot.
Ik mag een gratis kaartje kaartje versturen? Leuk extraatje voor ca. 40 jaar NS-klant 😞
Reputatie 7
Badge
Heb je een Moderator beledigd?
Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname.

Krijg jij een cadeaubon van Bol.com, een upgrade naar de 1e klas of mag je bloemen uitzoeken bij Greetz? Houd je mailbox in de gaten! De e-mail wordt op 15 september verstuurd.

Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.


Hartelijk dank voor de cadeaubon van Bol.com. Althans bijvoorbaat, want ik kan het niet inwisselen omdat deze al gebruikt zou zijn. Wat nu?


Mij is hetzelfde gebeurd, bij navraag zei Bol dat de bon al op 4 september, dus ruim voor het mailtje van de 15e, was ingewisseld. Heeft er een slimmerik misbruik gemaakt?
Reputatie 7
Badge
Dat weten we niet, en zullen we ook nooit te weten komen, maar NS heeft via het forum aangegeven dat benadeelden zich tot NS kunnen wenden, en een nieuwe code kunnen krijgen.
Eergisteren gereisd met de gratis overstapkaart 2-1 welke ik via de kaartautomaat had opgehaald. Echter, bij het uitchecken tarief eerste klas afgeschreven. Klantenservice opgebeld om het geld terug te vragen, wordt er gezegd dat dit Juist is omdat ik anders ook nog een toeslag had moeten betalen. Dit is gemakkelijk rijk worden voor de NS. Reizigers een cadeautje aanbieden waar ze extra voor betalen...
Anders had ik wel gewoon tweede klas gereisd.
Ik heb ook het tarief voor de eerste klas betaald. Normaal zou het €11,60 zijn en nu €19,80...
Reputatie 2
Ik wil de bon gebruiken. Maar als ik inlog (zelfde email adres als is gebruikt voor het sturen van het kadootje) bij bol.com dan krijg ik de melding dat de code al gekoppeld is aan een account van iemand anders. Van wie dan? Welk account?
Dacht ik vandaag eindelijk een moment te hebben gevonden om mijn 2e naar 1e klas upgrade te gebruiken, blijken daar toch ook voorwaarden aan te zitten die nergens vermeld staan.
Als ergens staat dat iets een hele dag geldig is, vind ik het erg flauw als blijkt dat het alleen voor één rit geldt. Het kwam mij juist zo goed uit omdat ik meerdere afspraken heb vandaag, waardoor ik de hele dag die upgrade had kunnen gebruiken. En als ik voor de optie printen had gekozen had dit volgens mij ook gewoon gekund. Maar ik heb dus voor opladen op mijn OV chipkaart gekozen..

Opzich vind ik het idee leuk van NS, ze willen reizigers een kleinigheidje aanbieden. Maar zeker na het lezen van de reacties hier zitten er teveel haken en ogen aan. Of gaan er dingen mis.
Toch een beetje jammer voor de mensen die al járenlang trouwe klant zijn bij NS.
Reputatie 5
Ik heb hem net uitgeprint en zie nergens staan dat het voor een rit zou gelden.
Bedankt NS,

Alstublieft, een cadeautje van NS Extra. Tijdens poging tot verzilveren bij Bol.com melt Bol dat de coupon op iemand anders' naam staat. Dank voor de dode mus, NS! Doe mij in het vervolg een echte korting!
Hallo,

Ook ik probeerde vandaag de code van Bol.com te verzilveren en kreeg de boodschap dat de code aan een ander account gekoppeld is. Kan ik ook aan iemand een privé bericht sturen om een juiste code te ontvangen.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hmm dat is vreemd, een e-ticket met beperking in de middagspits, normaal gezien is die beperking er alleen na 9 uur..
Hmm dat is vreemd, een e-ticket met beperking in de middagspits, normaal gezien is die beperking er alleen na 9 uur..

Nog erger, geldig tussen 09:00-16:00 en na 18:30..
Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname. Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.

"Uw gegevens zijn opgenomen in het NS-klantenbestand. We gebruiken deze gegevens o.a. om u te informeren over voor u relevante diensten en producten van NS Groep N.V. en haar werkmaatschappijen en samenwerkende partners."

Hoezo is dit een relevante dienst? Ik reis met de trein, wat moet ik met een bosje bloemen. Het is geen kado, het is reclame. En ik moet INLOGGEN om me af te melden? Waarom? Dat is een onnodige drempel. Maar dit soort shit moet OPT IN zijn en ik heb niet geopteerd om dit te ontvangen. Is tegen de nieuwe privacy wet dus ik zou t niet meer doen, NS....
Is de overgang 1e klas ook geldig in combinatie met een dagkaart van Primera? Mijn vriendin en ik hebben allebei een ns abonnement (ik dalvrij, zij 40% dal) en kregen beide deze mail. Nu ga ik dit weekend naar Vlissingen en van een dagkaart van Primera voor mijn vriendin goedkoper. Dus kan ze ook 1e klas hiermee reizen?
@Muurbloemetje Ik kan dit zo niet achterhalen en ga dit even voor je navragen. Als dit inderdaad het geval is moet het wel iets duidelijker worden aangegeven, dat ben ik zeker met je eens.

@DaveyBV Je kunt de upgrade niet combineren met het Primera ticket, dit is een combinatie van twee acties en dat is niet toegestaan.
Deze maand staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een leuke verrassing als dank voor je deelname.

Krijg jij een cadeaubon van Bol.com, een upgrade naar de 1e klas of mag je bloemen uitzoeken bij Greetz? Houd je mailbox in de gaten! De e-mail wordt op 15 september verstuurd.

Vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic.


Hartelijk dank voor de cadeaubon van Bol.com. Althans bijvoorbaat, want ik kan het niet inwisselen omdat deze al gebruikt zou zijn. Wat nu?
Hallo Mart3n, dat is vervelend. Wil je mij via een privébericht de volgende gegevens sturen:

- Volledige naam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Actiecode

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'. Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.
UPDATE:

@Muurbloemetje Ik heb bevestiging ontvangen de upgrade inderdaad alleen in de daluren geldig is. Dit had zeker duidelijker moeten worden aangegeven en ligt bij de betreffende afdeling.

Ik heb Mart3n een nieuwe code verzonden.
Reputatie 2

@DaveyBV Je kunt de upgrade niet combineren met het Primera ticket, dit is een combinatie van twee acties en dat is niet toegestaan.


Hallo Miriam NS,

Ik heb ook een eerste klas upgrade ontvangen. In de mail die ik heb ontvangen (zie bijlage) staat dat de upgrade in combinatie met een geldig 2e klas vervoerbewijs te gebruiken is, er staan hier geen uitzonderingen bij. Dus met alleen de informatie uit de mail is deze upgrade ook te gebruiken met actiekaartjes als je niet weet dat dit niet mag.

Als ook dit niet klopt in de mail, zoals de ontbrekende info wat betreft de geldigheid in de daluren, kunnen ze hier ook meteen mee aan de slag.;)

Reageer